سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

پنل پیامک پیام رسون ویژه صنعت گردشگری

1402-07-17 21:12:03 257 0 0

ارسال پیامک به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی و تبلیغات در صنایع مختلف کاربرد دارد که صنعت گردشگری یکی از این صنایع است. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به تازگی وارد صنعت گردشگری شده‌اند و در این حوزه موسسه یا آژانسی را تاسیس کرده‌اند، مطمئن باشید که استفاده از ارسال پیامک در جذب مشتری به شما کمک خواهد کرد.  ویژگی‌های بسیار زیادی در روش ارسال پیامک وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به مقرون به صرفه بودن، دسترسی به مخاطبان زیاد و … اشاره کرد. تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا با اهمیت ارسال پیامک در صنعت گردشگری و مزایای استفاده از پنل پیامکی در این صنعت به طور کامل آشنا شوید .

 

 

پنل پیامکی و صنعت گردشگری : 

از آنجاییکه تعداد دارندگان تلفن همراه روزانه در حال افزایش می باشد، تلفن همراه می تواند نقطه اصلی ارتباط شما با مشتریانتان باشد .همانطور که می دانیم تلفن همراه یک وسیله ی کاملا شخصی می باشد و همه افراد همواره آن را با خود به همراه دارند و شما میتوانید مطمئن باشید که 90% از پیامک های ارسالی شما خوانده خواهند شد . پس شما می توانید در هر مکان و در هر زمانی که مناسب می دانید برای مشتریان خود ارسال پیامک داشته باشید و کاری کنید که مخاطب هر کجا می‌رود فقط نام، لوگو، شعار و راه‌های ارتباطی شما را ببیند. باید این قابلیت را داشته باشید هر پلتفرمی که دارید چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین در همه حال در دسترس باشید. راه‌های آنلاین استفاده از انواع شبکه‌های مجازی است که باید به روز باشید و در همه‌ی آن‌ها فعالیت کنید. مخاطبان به تاریخ آخرین فعالیت شما خیلی دقت می‌کنند اگر از تاریخ انتشار آخرین پست شما زمان بسیار زیادی گذشته باشد، حس قدیمی بودن خدمات شما به آن‌ها دست می‌دهد. خدمات آفلاین هم که شامل بیلبورها و تبلیغات گستره در سطح شهر است. اما خدمات آفلاینی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است، تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس است. مخاطب احتیاجی ندارد تا به اینترنت متصل باشد تا پیامک شما را دریافت کند.

 

 

مخاطبین صنعت گردشگری : 

مخاطبان طبیعت و گردشگری به دنبال محتوای، جدید، زیبا و کارآمد هستند. شما راه‌های زیادی برای انجام این مهم دارید. تیم تولید محتوای خلاق و پنل پیامکی خودکار می‌تواند نیاز مخاطبان شما را برآورده کند. طبق اطلاعات به دست آمده 98 درصد از مخاطبانی که گوشی تلفن همراه هوشمند دارند، دقیقا در سه دقیقه‌ی اول پیامک‌ها را باز کرده و می‌خوانند. وقتی محتوای شما برای آنان جذابیت لازم را داشته باشد، شما را به دوستان و خانواده‌ی خود معرفی می‌کنند.

اما در موارد زیادی، برخی از مشتریان صرفا جهت دانستن نرخ مقاصد گردشگری با شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی تماس می‌گیرند. وقتی این مشتریان را الویت قرار دهید، در زمانی نه چندان دور تبدیل به مشتری‌ها بالقوه‌ی شما می‌شوند. توجه کنید اگر به سوالات آنان پاسخ ندهید جایگاه شرکت خود را به راحتی به خطر انداخته‌اید، کافی‌ست یکی از این مشتریان در مورد شرکت شما انتقادی در شبکه‌ی اجتماعی‌اش داشته باشد. دیگر نمی‌توانید پاسخ‌گوی این خطای بزرگ باشید.

 

 

مزایای پنل پیامکی برای صنعت گردشگری : 

1-  از آن‌جایی که برنامه‌ریزی سفر برای خانواده‌های شاید کمی چالش‌ برانگیز و خسته کننده باشد، ارسال اس ام اس ارزشمند می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. به طور مثال مشتریان از ماه‌ها قبل برای سفر خود برنامه ریزی کرده‌اند با نزدیک شدن به تاریخ سفر، خوب است که از طرف شرکت گردشگری پیامک حاوی اطلاعات سفر پیامک گردد. این امر با روزهای نهایی سفر با ارسال کارت پرواز، تاریخ، ساعت، گیت ورودی و از همه مهم‌تر تغییر ساعت پرواز و واچر هتل حس، امنیت را به مشتری می‌دهد. او می‌داند که فقط باید مراقب تلفن همراهش باشد.

 

2-  پیشنهادات ویژه از سوی شما در طول سفر، بسیار مفید است، مخصوصا اگر همراه با تخفیفت ویژه یا کد تخفیف در سفر بعدی باشد. همچنین می‌تواند نوعی پاداش برای مشتری‌های وفادار باشد. ساختن یک خاطره‌ی خوب برای مشتریان، تضمین کننده وفاداری آن‌ها برای سفرهای آینده و معرفی به دیگران است.

 

3- مانند هر کسب و کار دیگری باید منتظر شرایط اضطراری باشید، گاهی سفر با بحران‌هایی همراه است که فقط شرکت گردشگری شما قادر به حل آن است. شما به یک کانال ارتباطی دو طرفه احتیاج دارید که هر زمان مشتری نیاز داشت، با شما در ارتباط باشد. برقراری ارتباط پیامکی با مسافران در سفرهای برون مرزی بسیار حائز اهمیت است، زیرا برای برقراری ارتباط هزینه‌ی بسیار کمتری را پرداخت خواهند کرد.

 

4- برای کسب موفقیت‌های بلند مدت در استراتژی بازاریابی پیامکی، از ارسال پیامک نظرسنجی در پایان سفر مخاطبان، غافل نشوید. اجازه بدهید از شما انتقاد کنند، راه‌کار ارائه دهند و حتی تشکر کنند. از آن‌ها بخواهید به شما نمره بدهند و همانند یک ارائه‌ دهنده‌ی خدمات، به خوبی پاسخ آن‌ها را بدهید، اجازه ندهید فکر کنند که تنها با یک ربات روبه‌رو هستند. همچنین اگر میزان رضایتشان برای شما قابل انتظار نبود، برایشان پیشنهاد ویژه‌ای داشته باشید.

 

5- اگر اهل مسافرت هستید یا در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنید، اطلاع دارید که قیمت‌های بلیت بسیار متغیر هستند و لازم است مشتریان خود را از این تغییرات آگاه کنید. آژانس مسافرتی به راحتی می‌تواند با ارسال پیامک مخاطبان و مشتریان خود را از برنامه تور‌هایی که ارائه می‌دهد، آگاه کند. همچنین شرکت‌های مسافرتی می‌توانند قیمت تورهای ارائه شده را اعلام کنند تا مسافران به راحتی بتوانند گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنند.

این مزیت از ارسال پیامک در صنعت گردشگری به آن دسته از افرادی که دائماً در حال سفرهای کاری هستند یا علاقه زیادی به مسافرت دارند گزینه بسیار مناسبی است؛ چرا که باعث می‌شود هر دو طرف سود مناسبی را به دست آورند.

 

6- ارسال پیامک تخفیف یکی از راه‌هایی است که کسب و کارهای مختلف را از حالت رکود خارج می‌کند. به این ترتیب که شما می‌توانید با ارسال یک پیامک که حاوی کد تخفیف است با ارائه دادن پیشنهادهای هیجان انگیز مشتریان خود را به سفر ترغیب کنید. ارسال پیامک تخفیف تنها مختص مشتریان قدیمی نیست؛ بلکه یکی از راه‌های بدست آوردن مشتری‌های جدید است.

 

7- متاسفانه درگیری‌های حین سفر باعث می‌شود تا افراد وسایل خود را در هتل یا  فرودگاه گم کنند. میتوانید این امکان را به مشتری خود بدهید که در صورت گم کردن اشیا از طریق پیامک با شما در ارتباط باشند. موسسه‌های گردشگری اغلب با فرودگاه‌ها و هتل‌ها در ارتباط هستند و به خاطر قراردادی که با آنها دارند می‌توانند به راحتی پیگیر وسایل گمشده مسافران خود باشند. همچنین لازم است این کسب و کارها در صورت پیدا کردن وسایل گمشده از طریق ارسال پیامک مسافر را مطلع کنند.

 

 

پیام رسون : 

در صنعت گردشگری، استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی بسیار موثر بوده است و جزو اولین کسب و کارهایی بود که وقتی این استراتژی را اتخاذ کرد با انبوهی از مخاطبان مواجه شد. اما این سرمایه‌گذاری باید به صورت حرفه‌ای پیاده‌سازی شود تا نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد. داشتن استراتژی دقیق و تیم تخصصی در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد. تیم توانمند پیام رسون با ارائه راه کارهای مناسب و استراتژی دقیق میتواند شما را در این مسیر همراهی کند فقط کافیست به تیم پیام رسون اعتماد کنید . 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 

برچسب ها: