سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

افزایش بهره وری با پنل پیامک

1398-01-15 12:13:05 972 0 0

 

پنل اس ام اس و افزایش بهره وری

 

 

پنل اش ام اس

 

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در عصر حاضر که به عصر فنآوری و تکنولوژی ، شهرت یافته است ، شرکت ها تبلیغاتی با شیوه های متعددی ، برای بازاریابی و تبلیغات ، پا به عرصه رقابت گذاشته اند و هریک با متد و روش خاص خود و هزینه ها و خرج کردهای هنگفت ، اقدام به این کار میکنند ، اما در این میان ، به یکباره شیوه و روشی خاص با  هزینه کم و بازده بسیار ، ظهور کرده و‌ از میان سایر رقبا سر برمیدارد.

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه  (( پيام رسون )) ، اولين و تنها ارائه دهنده خطوط اختصاصي خدماتي به کاربران و اشخاص حقوق جهت  ، ارسال بلک لیست و خطوطي که ارسال به آنها توسط دارنده خط ، قفل شده ، مي باشد. پايداري 24 ساعته و پشتيباني واقعي از کاربران ، تنها دليل پيروزي پنل اس ام اس و پنل پیامک و پیام رسون شیراز ، بر سایر رقبا است.

**بهره وری

مهترین و اصلی ترین گزینه و هدفی  که یک سامانه خدمات پیامکی  باید دنبال کند ، داشتن برنامه و مدیرت زمان برای  ، مهمترین مسئله ای که ، یک سرویس پیام رسون ، مخاطب خود را به آن باید برساند ، بازده کار و بهره وری مفید است . بازاریابانی که از ، پنل پیامک شیراز و اپراتور تبلیغات صوتی ، برای این امر استفاده کرده اند ، افزایش بهره وری را گزارش کرده اند.

بهره وری را می توان به روش های مختلف اندازه گیری کرد :

 اطلاعات تکمیل شده مشتریان ، امتیاز ها و نتایج به دست آمده . بعضی از تیم ها  به لحاظ نتایج از نظر میزان بهره وری اولویت دارند :

 بازدیدکنندگان سایت ، میزان بازگشت ، نرخ پرش و فروش . اندازه گیری هر چه که باشد ، باید هدف افزایش بهره وری تیم بازاریابی در طول زمان باشد .

 

** شفافیت

  بازاریابی  با  پنل اس ام اس ،  به مدیریت فروش و توسعه اجازه می دهد ،  تا نحوه عملکرد بازاریابی و تبلیغات پیامکی  را به وضوح ببینید . جلسات بازنگری ، نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، تا خلاصه ای از سهم قابل ملاحظه بازاریابی و تلاش های تیم را به نمایش بگذارد. جلسات برنامه ریزی نیز به مدیریت ، فروش و توسعه اجازه می دهد تا به بازاریابی ، کارهای محوله و نتایج ورود کنند. شفافیت نیز به تعامل تیم بازاریابی با مشتریان اشاره دارد و اینکار ، تیم های بازاریابی را تشویق می کند ، تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند  و درجه ای از صادق بودن و شایستگی بازاریابی را ارائه دهند.

** اولویت بندی

جلسات برنامه ریزی پنل پیامک ، نیازمند به اولویت بندی خواسته ذینفعان میباشد و آنها میتوانند منابع موجود را ببیند و درباره نحوه گسترش و استفاده بهتر آنها صحبت کنند.

** اندازه گیری

یکی از ارزش های کلیدی بازاریابی و تبلیغات با  اندازه گیری و پاسخگویی است. تیم های بازاریابی ، آزمایش های کوچکی را انجام می دهند ، نتایج را اندازه گیری می کنند و در طول زمان بر روی اینکه ، چه چیزی جواب میدهد ، سرمایه گذاری می کنند. این تأکید بر اندازه گیری ،  قابلیت بازاریابی را برای برقراری ارتباط با اهداف آن بهبود می بخشد.

** رضایت مشتری

   به دلیل تغییر سریع نیازهای مشتری و اینکه مشتریان ،  در این فرآیند بازاریابی ، میتوانند به اطلاعات صادقانه و روشن ،  دسترسی داشته باشند ، اینکار ، میتواند منجر به افزایش رضایت آنها بشود .

** رقابت پذیری

   افزایش رقابتی شدن بازار و اولویت بندی نیازهای مشتری و اندازه گیری تاثیرات بازار و قطع روشهایی که بی تاثیر هستند و افزایش رضایتمندی مشتری سبب بهبود جایگاه رقابتی سازمان خواهد شد .

 

** توانایی انطباق با تغییرات

این مساله ، ناشی از ماهیت کوتاه مدت بودن دوره های ارتباط است ، که فرصتی برای تنظیم تمرکز بازاریابی برای پاسخ دادن به شرایط در حال تغییر بازاریابی است .

** مفید بودن  : برای کسب و کار به دلیل جدید بودن رویکرد بسیار اهمیت دارد .

** سرگرم کننده بودن

  جمع شدن هر روز ، برای صحبت در مورد آنچه هر فرد در حال کار بر روی آن است و به اشتراک گذاری چالش ها ، تیم را به سرعت به سمت ایجاد انسجام هدایت میکند. احترام به دیگری و خود مدیریتی در تیم های تبلیغاتی نیز منجر به رضایت بیشتر کاری می شود .

 

 

.اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید ، نه تنها مزاحم مشتری نیستید ، بلکه برای او مفید هم خواهید بود 

 

09164900129**07137325725

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه