سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

اهمیت ایجاد محتوا

1398-02-09 12:52:36 1134 0 0

پنل اس ام اس و اهمیت محتوا

 

 

 

پنل اس ام اس

 

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

محتوا یعنی وجود ، یعنی هستی . اما این تعریف دردی از کسی دوا نمی‌کند ، چون بیش از حد فلسفی است. منظور این است که ، باید کمی کاربردی تر آن را بیان کنیم و این چیزی است که ، کاربران این انتظار را دارند. پنل اس ام اس و پنل پیامک ، یک تعریف جامع و کاربردی از محتوا را با شما به اشتراک میگذارد .

 

 

تعریف محتوا از منظر رسانه ، وب و ارتباطات

 هر چیزی که پیام ،  خبر ، احساس ، و نظایر آن را به دیگران منتقل کند محتواست. محتوا می‌تواند متن، تصویر، ویدیو، صدا باشد. هر کدام از ساختارهای چهارگانه فوق، دارای زیر مجموعه‌هایی هستند.

یک نکته مهم : به نظر می‌رسد ، رنگ سازمانی یک شرکت ، شیوه خوش آمدگویی منشی یک شرکت به مراجعه کنندگان ، آهنگی که در آسانسور ساختمان شرکت پخش می‌شود ، پوشش و لباس کارکنان ، عطری که در فضای شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از گونه‌های متفاوت ، اما بسیار مهم از محتوا به شمار بیاوریم.

 

 

هنگامی که در فرآیندهای تولید و انتشار اطلاعات ،  در حوزه رسانه ، صحبت از محتوا به میان بیاید ، منظور این است که ، اطلاعات مبادله شده چه ارزشی را در زمینه‌های مختلف ، برای کاربر نهایی یا مخاطب ایجاد خواهد کرد. محتوا را می‌توان توسط انواع رسانه‌هایی همچون متن ، تصویر ، صوت ، ویدئو ، اینترنت ، تلویزیون یا حتی تئاتری که به صورت زنده اجرا می‌شود ، منتقل کرد. از لغت محتوا برای شناسایی و معرفی قالب‌های مختلفی که اطلاعات به خود می‌گیرد ، استفاده می‌شود و به محتوا به عنوان مؤلفه تغییرپذیری از رسانه که به آن ارزش افزوده می‌دهد ، نگاه می‌شود.

 

 

از آن‌جا که واژه «محتوا» در حوزه رسانه و تبلیغات و بازاریابی ، به‌طور فزآینده و گسترده‌ای استفاده می‌شود ، عموم مردم از این واژه ، کمتر استفاده می‌کنند و اشتیاقی به کاربرد آن ، در مکالمات روزمره خود ندارند ؛ بنابراین ، تنها گروهی خاص که به مفاهیم بازاریابی و رسانه آشنا هستن ، این واژه را ، آن هم به ندرت ، به کار می‌برند.  برخی افراد خبره درحوزه محتوا و رسانه ، بر این باورند که استفاده از این لغت ، فهم مطلب را دشوار و درک مفاهیم را پیچیده کرده و انتقال اطلاعات را برای نویسنده مشکل می‌کند.

 

ارزش محتوا

مؤلف یا ناشری که برای اولین بار ، اطلاعاتی را تولید و منتشر می‌کند ، ممکن است در قبال ارزش موجود در تمام محتوای مطلب ، مسئولیت نداشته باشد ؛ ممکن است بخشی از یک مقاله یا یک خبر ، نقل قولی از یک فرد ، کتاب یا وب‌سایت دیگر یا حتی برداشتی آزاد از نتایج یک تحقیق باشد. در این‌صورت ، ارزش محتوای مقاله اقتباسی ، ممکن است بسیار متفاوت با ارزش محتوای مقاله اصلی باشد. به این معنا که ممکن است ، مقاله اصلی معتبر باشد ، اما مقاله اقتباسی از اعتبار کافی برخوردار نباشد ، یا بالعکس بنابراین ، اگر محتوای منبع اصلی نادرست باشد ، از لحاظ حقوقی نمی‌توان نویسنده مقاله اقتباسی را به دلیل رجوع به مقاله‌ای که اشتباه است ، بازخواست کرد.

 

این امکان برای همه وجود دارد که ، نتایج مدنظر خود را از محتوا بگیرند و ارزش‌های جدیدی ، بر پایه اطلاعات درون محتوای ارائه شده، ایجاد کنند که به فکر مالک اصلی محتوا نمی‌رسیده است ،  این رخداد را نوآوری می‌نامد.

 

نوآوری ، فرد را قادر می‌سازد که با پردازش اطلاعات، به شیوه‌ای متفاوت یا حتی خلق مفاهیم جدید ، محتوای تازه‌ای ایجاد کرده و مرزهای دانش را گسترش دهد.

 

لازم نیست همیشه ، تمام اطلاعاتی که در محتوا قرار دارد ، خلاقانه تولید شده باشد یا تغییری نوآورانه داشته باشد. با توجه به پیشرفت‌های فناورانه‌ای همچون ، تلفن‌های همراه هوشمند که در اختیار میلیونها نفر در سراسر جهان قرار دارند ، یا سنسورهای هوشمندی که به صورت خودکار ، اتفاقات پیرامون خود را ذخیره و بازنشر می‌کنند ، اطلاعات در کسری از ثانیه ، در گستره‌ای عظیم منتقل می‌شوند و ممکن است به نظر برسد محتوا جدید دائماً در حال تولید است. وب‌سایت ، یوتیوب یا شبکه اجتماعی فیسبوک ، بهترین نمونه از رسانه‌ها و فناوری‌های اطلاعاتی جدیدی هستند ، که امکان بازنشر محتوا را توسعه داده و سرعت بخشیده‌اند.

 

 

با ما ، بهترین ها را تجربه کنید .

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129***07137325725