سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

بازاریابی B 2 B

1397-09-26 12:19:54 1330 0 0

بازاریابی B 2 B

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

بازاریابی کسب وکار با کسب وکار  ( که معمولا با نام بازاریابی B2B شناخته می شود) شامل فروش محصول و یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است . تکنیک های بازاریابی B2B برهمان اصول اساسی بازاریابی مصرف کننده تکیه می کند ، اما با روشی منحصر به فرد اجرا می شود.

با توجه به این مسئله که مصرف کنندگان محصولات را نه تنها با توجه به قیمت انتخاب می کنند بلکه مواردی از قبیل محبوبیت ، وضعیت ، و دیگر محرک های احساسی را نیز در نظر می گیرند ، در حالیکه برای خریداران B2B تنها قیمت و سود بالقوه محصول اهمیت دارد . در بازاریابی B2B تجار مجبور به شناخت مشتریان و واسطه ها می باشند.

 

** پنل پیامک شیراز **

 

در تجارت b2b  هرآنچه که بتواند امور خرید و فروش را سرعت و سهولت بیشتری دهد از قبیل شرکا و خدمات مرتبط با تجارت  همچون تامین کنندگان ، خریداران ، ترانزیستورهای  دریایی محصولات ، logestic (پشتیبانی) ، سرویس های بازرسی، کاربری های نرم افزار و... در مکان واحدی جمع می گردند . یافتن راه های جدید برای ترویج روابط  ازطریق رسانه های اجتماعی در حال حاضر یک موضوع داغ در جهان و بازاریابی B2B است.

 

** پنل اس ام اس ** پنل پیامک **

 

شبکه های اجتماعی راه جدیدی را برای مکالمات و ارتباطات بین کسب وکارها ایجاد کرده اند. بررسی های سازماندهی شده توسط چادویک مارتین بیلی و iModerate نشان داد که احتمال خرید شرکت ها از طریق رسانه های اجتماعی بسیار زیاد است. شرکت های  B2B حرفه ای و فرصت طلب راه های ابتکاری ای برای استفاده از رسانه های اجتماعی به نفع خود یافته اند.

در این مدل تجارت خرده فروشی اهمیت و جایگاهی ندارد و خریداران به دنبال خرید عمده محصولات با سود خوب هستند، زیرا خرده فروشی خالی از ریسک نیست و خریداران تمایلی برای خرید هرنوع جنسی را از اینترنت ندارند.

شرکت cisco پیشرو در راه اندازی سایت تجارت الکترونیک در سال 1996 شناخته می شود و به فاصله کمی بعد از آن شرکت های بزرگ ومطرح دیگری همچون Microsoft  و IBM پا به این عرصه گذاشته و نرم افزارهای تجاری خود را روانه بازار کردند. و امروزه تجارت الکترونیک B2B بیشترین پیشرفت را در زمینه تجارت الکترونیک داشته و پیش بینی می شود این نوع از تجارت با سرعت بیشتری در آینده رشد خواهد نمود.

در بازاریابی  B2B  سیستم های سیسکو ، یک فروشنده پیشرو در سیستم های شبکه و راه اندازی یک کمپین معرفی یک روتر جدید صرفا در تبلیغات رسانه های اجتماعی لازم است.

استراتژی بازاریابی B2B چیست ؟

موفقیت در بازاریابی B2B از پخش تبلیغاتی یک محصول از رادیو یا تلویزیون بدست نمی آید بلکه موفقیت در بازاریابی  B2B از تعبیه شرکت در بخش صنعت و قرارگرفتن محصول به عنوان جزء اصلی  تجارت بدست می آید . برای پیشرفت در این تجارت رعایت موارد زیر ضروری است :

** حضور فعال و تعاملی در رسانه های اجتماعی

* میزبانی وبینارهای اطلاعاتی(webinars)

* راه اندازی غرفه  صنعت در نمایشگاه های تجاری محبوب و مشهور

* ارسال خبرنامه ایمیل به عنوان یک کارشناس صنعت و اطلاع رسانی ازموقعیت شرکت 

* حضور در رویدادهای شبکه صنعت و ایجاد روابط  خوب با خریداران

گستره تجارت B2B  چه میزان است؟

مطالعه در قدرت و رشد بالقوه صنعت  قبل از اینکه به این حرفه مشغول شوید ایده بسیار خوبی است.

 

** اپراتور تبلیغات صوتی ** تبلیغات صوتی **

در شروع بازاریابی B2B این نکات  رادر نظر داشته باشید : 

  • شیوه های فروش کالا در B2B امکان سهولت در خرید وفروش ، حراج و توسعه خدمات و محصولات را برای خریداران وفروشندگان فراهم می کند و این امر موجب کاهش هزینه می شود به هرحال از جنبه های پرهزینه این مدل تجارت را که همانا ایجاد یک زنجیره غنی و موئر مدیریت فنی است را نباید نادیده گرفت.
  • بازاریابان B2B در سال 2003 حدود 85 میلیارد $  صرف  ترویج محصولات و خدمات خود کردند. (انجمن بازاریابی کسب و کار)
  • یک مطالعه در سال 2001 نشان داد که ارزش دلار از معاملات B2B  به طور قابل توجهی بیش از معاملات مشتری بوده است.

میزان استفاده تعاملی از شبکه های اجتماعی در بازاریابی B2B 

  • با توجه به  تحقیقات شرکت eMarketer در حالی که هزینه های B2B ایالات متحده با 0.8٪  افزایش به 129 میلیارد $ تا سال 2012 رسیده است هزینه های B2B تعاملی با 9.2٪  به 51.5 میلیارد $ افزایش می دهد. پس نقش شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید.
  • طبق تحقیقات  BizReport86 درصد از شرکت های بازاریابی B2B با استفاده از رسانه های اجتماعی به فعالیت می پردازند که در مقایسه با شرکت های بازاریابی مصرف کننده مشاهده می شود که این شرکت ها تنها 82 درصد از این شبکه ها بهره برده اند.
  • طیق ارزیابی های موسسه بین المللی بازاریابی AMR  پیش بینی می شود تا سال 2017 شرکت های بازاریابی B2B  پیشرفت  بیش از 50% در استفاده از رسانه های اجتماعی در مقایسه با سایت های نسل قدیم تجارت الکترونیک داشته باشند.

 

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

**09164900129**07137325725**