سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

تاثیر تکنولوژی بر بازاریابی

1397-11-03 15:33:51 1000 0 0

تاثیر تکنولوژی بر بازاریابی

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز
 

با ظهوری فناوری نوین ، مانند :  اینترنت ،  وب ، شبکه‌های اجتماعی ، پرینترهای سه بعدی ، پهبادها و … علم بازاریابی دچار تغییرات جدی و جدیدی شده ‌است ، به طوری که  با دسترسی همگان به وب و اینترنت  و امکان مقایسه قیمت‌های محصولات با یکدیگر ، جنگ عرضه‌کنندگان بر سر کاهش قیمت‌ها افزایش یافته ‌است . همچنین ظهور شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات ویروسی شده‌است  ، که این مهم خود از قدرت عرضه‌کنندگان رسانه‌های سنتی می‌کاهد و قدرت را به خلق کنندگان محتوی می‌دهد . در ارتباط با ظهور پرینترهای سه بعدی می‌توان به بخش عرضه محصول در بازاریابی اشاره کرد و گفت که که با همه گیر شدن پرینترهای سه بعدی و افزایش کیفیت و دقیت آنها ، جابجایی محصولات نهایی کاهش می‌یابد و بیشتر انتقال مواد خام صورت می‌پذیرد.

 

 

** تبلیغات صوتی ** نمایندگی پیامک ** نمایندگی پنل پیامک **

 

 

 

تعریف بازاریابی به عبارت ساده

 

بازاریابی یک فعالیت راهبردی و راه و روشی است ، متمرکز بر فرجام اقدامات مربوط به جذب مصرف‌کننده بیشتر ، برای خرید محصول شما در دفعات بیشتر به نحوی که شرکت شما پول بیشتری به دست آورد.

اصلی ترین و مهم ترین کاربرد بازاریابی این است که ، امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند . همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده ، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند . به عبارت دیگر بازاریابی ، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آن‌ها را دارد و همچنین مناسب‌ترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند . یکی از کارکردهای بازاریابی طی سال‌های اخیر ، تجاری‌سازی می‌باشد . حتی در برخی کتاب‌های جدید ، تجاری‌سازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده ‌است .

 

 

 

** پنل اس ام اس ** پنل پیامک ** پنل پیامک شیراز **

 

 

 

ارکان و اساس بازاریابی

 

بازاریابی بر پایه ۴ اساس که به p4    شناخته میشود پایدار است:

** کالا یا خدمات :  Product 

** توزیع یا محل Place 

** قیمت‌گذاری :  Pricing

** ترویج و پیشبرد Promoti

 

 

 

در هر زمان و هر مکان که ، 4 عنصر اصلی :  1*  نیاز  2*  نیازمند 3*  عوامل رفع نیاز 4* داد و ستد

وجود داشته باشد ، در آنجا بازار و بازاریابی ، در جریان  است .

بازاریابی با ارزیابی نیازی که محصولات و خدمات به آن پاسخ می‌دهند ، شروع می‌شود . به‌طور منطقی ، شناسایی و انتخاب و رسیدگی به آن نیازها ،  نشانه پر اهمیت بودن این مسئله است .

 

 

 

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

 

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

 

.اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید ، نه تنها مزاحم مشتری نیستید ، بلکه برای او مفید هم خواهید بود 

. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید

 .هم اکنون ، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید 

0916419001285**07137325725