سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

نحوه ارتباطات و مشتری مداری

1398-01-06 15:26:45 721 0 0

مدیریت ارتباط با مشتریان

 

 

smsreson.ir

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

در عصری که در آن زندگی میکنیم و در دنیایی که فنآوری اطلاعات آن ، روز به روز در شرکت ‌ها و موسسات ، تسلط و نفوذ بیشتری پیدا می‌کند  و کارکردها  و  مزایای مختلف  خود را به رخ همگان ، می‌کشد ، استفاده از  پنل اس ام اس  و  پنل پیامک ، به  منظور شناخته شدن  با  تبلیغات پیامکی و پیامک صوتی  و برای معرفی و شناساندن نوع خدمات و چگونگی ارائه خدمات به مخاطبان و مشتریان اولین و بهترین گزینه پیش روی شماست که میتوانید ، از آن نهایت بهره را ببرید و پله های ترقی را طی کنید .

 

 

شرکت‌های پویا و بزرگی همچون شرکت‌های بیمه ، میتوانند  به منظور ایجاد رابطه نزدیک  و مستمر با مشتری و به‌کارگیری روش مدیریت ، از مزایای این فنآوری جدید ، استفاده کنند . با توجه به تأثیر عمیق استفاده از نمایندگی پیامک و تبلیغات صوتی  ، بر نرخ بازدهی و سرمایه‌گذاری ، رویکرد شرکت‌ها حائز اهمیت است.

 

عصر امروزه را  عصر دانایی می‌نامند ، بدین معنا که دانش به عنوان یک سرمایه منحصر به فرد ، برای هر سازمان محسوب می‌شود ، ضمن این که مشتری به علت ممتاز بودنش ، یک منبع غنی دانش است ، دانشی که با دراختیار گرفتن و تحلیل و بررسی آن سازمان به مزیت رقابتی نایل خواهد شد و می‌تواند  ، در ارائه محصول و خدمات جدید ، بهبود خدمات به مشتری ، تکریم و تأمین رضایت مشتری ، کشف نیازهای جدی مشتری و پاسخ گویی به آ ن‌ها گام بر دارد.

در زمان‌های گذشته خرده فروشان ، بانکها ، شرکت‌های بیمه و فروشندگان اتومبیل ، روابط نزدیکی با مشتریان خود داشتند و می‌دانستند که آن‌ها چه میخواهند و سعی می‌کردند از طریق ارائه خدمات ویژه به آن‌ها نیازها و خواسته‌هایشان را به دست می‌آورند. در طول سال‌های بعد با ورود بازاریابی و تولید انبوه و افزایش مشتریان مصرف گرا ، از اهمیت ایجاد روابط با مشتریان کاسته شد و تنوع محصولات و قیمت آن‌ها نیز کاهش یافت .

 

امروزه با استفاده مؤثر از تکنولوژی و تنها با پیام کوتاه و یا پیامک تبلیغاتی ، سازمان‌ها می‌توانند به مشتریانشان ، محصولات متنوع  خود را با قیمت پایین و خدمات ویژه ، در یک زمان ارائه دهند و توجه ، همه را به خود جلب کند .

 

*** شاهکار هنر تبلیغات و بازاریابی  با  پیام رسون شیراز ***

 

شرکت‌های بیمه یکی از نهادهای پویا و مهم ، در اکثرکشورهای جهان به حساب می آیند . این شرکت‌ها با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که برای اجتماع دارند ، بسیار حائز اهمیت هستند . شرکت‌های بیمه با انتقال ریسک از افراد جامعه به خود ، موجب ایجاد آرامش و رفاه اجتماعی در جامعه می‌گردند.  شرکت‌های بیمه با حق بیمه‌هایی که از افراد می‌گیرند ‌، آن‌ها را در شرکت‌های سرمایه‌گذاری یا بورس سرمایه‌گذاری می‌کنند و موجب رشد اقتصادی کشورهای خود می‌گردند.

 

 شرکت‌های بیمه ، به منظور ارائه خدمات مناسب به بیمه گذاران ، میبایستی ارتباط نزدیکی با خریداران بیمه به خصوص خریداران بیمه‌های غیراجباری داشته باشند ، تا بتوانند از نیازهای آن‌ها با خبر شوند و برای ارضاء آن‌ها بیمه‌ی مناسب را عرضه کنند. در دنیای تجارت امروز ، رقابت  تنها در بین شرکت‌های یک صنعت نیست ، بلکه بین تمامی صنایع و مشاغل ، در جریان است .  شناخت مشتریان شرکت و آگاهی از رفتارهای خریدشان ، یک مزیت رقابتی را برای شرکت‌های متبوع خود ایجاد می‌کنند. این شرکت‌ها تلاش می‌کنند که نگرش خود را نسبت به سودآوری ، تغییر دهند و سازماندهی جدیدی را برای شرکت هایشان معرفی کنند.

 

 آن‌ها سعی می‌کنند که سازماندهی مؤسسه را ، از ساختار بر مبنای محصول  ، به ساختار بر مبنای مشتری  ، تغییر دهند . سعی و تلاش شرکت‌ها این است که مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند. کلید هدایت این تغییرات در ظهور و پیدایش مدیریت روابط مشتری است که به وسیله سیستم‌های ارتباطی و  اطلاعاتی منسجم و یکپارچه و نرم افزارهای پشتیبانی ، در جهت ارضاء نیازهای مشتری حرکت می‌کنند .

 

مشتریان ، شرکت‌ها را براساس ، میزان رضایتمندی از محصولات و نوع ارائه خدمات و  تجربه روابطشان با شرکت ها و مشتریان ، تقسیم بندی میکنند .

 

 

با ما ، همیشه در اوج ، باشید .

07137325725***09164900129

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه