سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

پنل اس ام اس و بازاریابی بین المللی

1398-02-07 15:32:25 884 0 0

پنل اس ام اس و بازاریابی جهانی

 

 

 

 

÷نل پیامک

 

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

بازاریابی بین‌المللی ، در ساده‌ترین سطح خود ، فرآیندی است که ، در آن یک شرکت تجاری باید , در مورد آمیختگی بازاریابی خود ، در بیرون مرزهای کشورش ، تصمیم‌گیری کند. پیچیده‌ترین سطح آن ، شامل ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی شرکت ،  در سراسر جهان است .

 

 

پنل اس ام اس و پنل پیامک  ، با بیش از یک دهه تجربه کاری و سابقه ، انجام فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی  را ، برای شناختن و رساندن صدای شما و معرفی نوع ارائه خدمت شما ، به  شرکت ها یا  مشتریان و مخاطبین ، در بیش از یک کشور ، به منظور کسب  اعتبار و جذب مشتری  برای  شما را با بهترین عملکرد به عهده میگیرد .

 

اصول بازاریابی

مراحل و اصول بازاریابی ،  جنبه استاندارد و عمومی دارند و در همه بازارها و کشورها قابل اجرا هستند. تنها وجه تمایز بازاریابی داخلی و بازاریابی بین‌المللی ،  در حوزه فعالیت آنهاست. همین تفاوت مهم , مبحث جدید بازاریابی بین‌المللی را بوجود می‌آورد که ، از جمله مسائل مورد توجه در آن ، آگاهی از مسائل کشور (های) دیگر ، اتخاذ استراتژی‌های مناسب برای ورود به کشورها و بازارهای مختلف و انجام اقدامات خاص ، در بازارهایی است که ، برای خارجیان تا حدی با اطمینان کمتر و ریسک بالاتر همراه است.

 

حیطه عمل در بازاریابی ،  بطور کلی به دو بخش : قابل کنترل و غیرقابل کنترل تقسیم‌بندی می‌گردد. عوامل قابل کنترل  شامل : سیاست‌های کالا و خدمات  ، برنامه فروش ، قیمت‌گذاری و توزیع است که , آمیختگی بازاریابی شرکت , نام دارد و مستقیماً تحت کنترل و برنامه‌ریزی خود شرکت است. شرکت می‌تواند بر اساس شرایط رقابتی بازار ، محدودیت‌های قانونی ، سلایق مصرف‌کنندگان و استراتژی خود برنامه آمیختگی بازاریابی را تدوین و اجرا کند.

عوامل غیرقابل کنترل ، در بازاریابی بین‌المللی ، خود به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می‌شود. در بخش داخلی ، سیاست‌های کلی دولت ، ساختار قانونی و شرایط اقتصادی ، از جمله عوامل غیرقابل کنترل شرکت هستند. در بخش خارجی ، این شرایط برای هر کشوری ، می‌تواند متفاوت یا حتی  کاملاً در تضاد باشد. اوضاع سیاسی ، اقتصادی ، سطح تکنولوژی ، جغرافیا و فرهنگ از این قبیل عوامل به‌شمار می‌آیند.

 

 

استراتژی‌های ورود به بازارها

برنامه‌ریزی چگونگی ورود ، به یک بازار، برای ارائه ی کالا و خدمات یک شرکت , را استراتژی ورود به بازارها می‌نامند.

 

استراتژی‌های ورود

طبق یک طبقه‌بندی ، استراتژی‌های ورود , به دو دسته ی سرمایه‌گذاری مستقیم و سرمایه‌گذاری غیر مستقیم قابل تقسیم هستند.

** سرمایه‌گذاری مستقیم

** ایجاد واحد تولید

** سرمایه‌گذاری مشترک

** سرمایه‌گذاری غیر مستقیم

** استراتژی صادرات

** واگذاری حق امتیاز

** اعطای نمایندگی

هر یک از این استراتژی‌ها , ویژگی‌های خاص خود را دارند . میزان ریسک شرکت ، میزان سرمایه‌گذاری ، هزینه‌های ثابت و متغیر ، هزینه ‌های تمام ‌شده و سهم‌بازار , از جمله متغیرهایی هستند که با انتخاب هر استراتژی ورود تغییر می‌کنند.

 

بازاریابان بین‌المللی , با توجه به شرایط بازار ، پتانسیل و موقعیت شرکت در بازار و استراتژی کلی شرکت ، یک یا چند استراتژی ورود را انتخاب می‌کنند. انتخاب زیرکانه و درست ، می‌تواند حضور موفقیت‌آمیز و پایدار شرکت , در بازار را تضمین کند و به مزیت رقابتی شرکت تبدیل گردد.

 

 

با ما همیشه , در اوج باشید.

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129***07137325725