سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

پنل پیامک و پویش تبلیغاتی

1398-01-26 13:48:55 794 0 0

پویش تبلیغاتی با پنل اس ام اس

 

 

 

پنل اس ام اس

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در مدیریت تبلیغات ، مجموعه عملیات برنامه‌ریزی شده ، برای تبلیغ کردن یک مؤسسه یا کالاهای آن را ، کارزار تبلیغاتی یا پویش تبلیغاتی می‌گویند.کارزار تبلیغاتی توسط ، سرویس پیام رسون و با پنل اس ام اس و پنل پیامک ، تدوین و اجرا می‌شود و در واقع ، سازمان بندی داخلی دفتر تبلیغاتی برای اجرای برنامه تبلیغاتی است.کارزارهای تبلیغاتی به صورت ماهانه ، فصلی ، سالیانه یا مقطعی توسط تبلیغاتچی‌ها ، مدیران تبلیغات یا شرکت‌ها و آژانسهای تبلیغاتی اجرا می‌گردد.

 

 

در اجرای یک کارزار تبلیغاتی  ، کلیه پیامها با یکسری اقدامات خاص ، شروع می‌شوند و با ابزاری متفاوت روایت همان مطلب هستند و تا انتهای کمپین تنها بر روی همان شعار اولیه تأکید دارند.

در الگوی سیستمی مدیریت تبلیغات ، برنامه تبلیغاتی ، عنصر نیست ، بلکه خروجی عنصر دفتر تبلیغاتی است. کمپین تبلیغاتی ، برخلاف باور بسیاری ، الزامی به چند وجهی بودن ندارد ، در حقیقت کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند تنها در بستر آنلاین اجرایی شوند و یا به صورت کامل بر بسترهای آفلاین باشند. هر کمپین تبلیغاتی برای معرفی ، افزایش فروش و یا تغییر نگاه کاربران نسبت به یک محصول یا خدمت طراحی می‌شود و پیش و پس از اجرای آن می‌بایست میزان تأثیرگذاری آن را ارزیابی نمود.

 

هر برنامه تبلیغاتی ، بسته به اوضاع و نوع بازار و مخاطبان تبلیغات ممکن است ، به روش مخصوص به خود انجام شود. اما به‌طور کلی ، براساس الگو سازی سیستمی و تعریف دفتر تبلیغاتی ، در همه برنامه تبلیغاتیها مراحل کم وبیش مشابهی طی می‌شوند ، که عبارتند از :

 

۱*  ارزیابی «بازار»

در این مرحله ،مشخص می‌شود  بازار یا مشتریان ، کالای عرضه شدنی چه خصوصیاتی دارد ، عکس‌العمل رقبای تبلیغاتی با مشاهده و آگاهی از برنامه تبلیغاتی چگونه پیش‌بینی می‌شود ، «سهم از بازار» فعلی آگهی دهنده چقدر است و چه عواملی را می‌توان به عنوان عوامل بزرگ و کوچک فهرست کرد ، که در تعیین استراتژی ارزیابی بازار کاربرد داشته باشد.

 

۲* تعیین «هدفهای تبلیغات»

 در آن وظایف هر یک از قسمت‌های «دفتر تبلیغاتی» طرح‌ریزی می‌شود ، مثلاً «سهم از بازار» مطلوب و مورد درخواست آگهی دهنده چقدر است؟

 

۳*  محاسبات و تعیین «بودجه تبلیغات»

با توجه به مراحل قبلی تعیین می‌گردد ، که چه بودجه‌ای برای تبلیغات ، بازدهی بیشینه ایجاد می‌کند .

 

۴*  طرح‌ریزی «گروه خلاقیت»

 کار گروه خلاقیت ، تدوین برنامه  است ، مهم‌ترین اشتباه‌ ، در این مرحله انجام می‌شود و اشتباه در این مرحله ممکن است  ، منجر به بدهکار شدن و ورشکست شدن گردد.

 

۵* طرح‌ریزی رسانه ها” یا انتخاب رسانه

در این مرحله به دقت مشخص می‌شود ، که با توجه به داده‌های چهار مرحله قبل ، از چه رسانه‌هایی و چه مقدار «فضا» و «زمان» ، و چند نوبت تکرار باید استفاده شود.

 

۶*  طرح‌ریزی گروه «طراحی نسخه»

در این مرحله ، شرح وظایف و برنامه کار طراحان هنری نسخه تعیین می‌گردد.

 

۷*  آزمایش و بازبینی پیش از انتشار نسخه

 در این مرحله از شیوه‌های مختلف «نظرسنجی» استفاده می‌شود ، تا مشخص گردد که آیا از نسخه‌ها استقبال خواهد شد؟ استقبال چگونه خواهد بود؟ همچنین در این مرحله ، ممکن است برخی از امور ، به مراحل قبلی بازگردانده و از نو اجرا شوند.

 

۸*  طرح‌ریزی برای «گروه تولید»

در این مرحله ، نسخه‌ها و دستورالعلها ، به گروه تولید داده می‌شود تا متون چاپ ، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ، آگهی‌های خیابانی ، آگهی‌های پستی و غیره تولید یا به اجرا گذاشته شوند. ممکن است امور اجرایی ای ، مرحله خارج از مؤسسه انجام شود که احتمالاً هیچ تخصصی در تبلیغات ندارند.

 

۹*  پس از اجرای مراحل قبلی ، کار به پایان نمی‌رسد و بسته به نوع قرارداد ، برای برنامه تبلیغاتی ممکن است اموری همچون نظارت ، تصحیح خطاها ، گسترش دادن برنامه تبلیغاتی ، مقابله با برنامه تبلیغاتی رقبای تازه و غیره انجام شود، به پژوهش تبلیغات نگاه کنید.

در کلیه مراحل برنامه تبلیغاتی ، یک گروه به نام گروه هماهنگی ، امور مربوط به مدیریت کلی و هماهنگ سازی گروه‌های مختلف را به عهده دارد. همچنین ، گروه یا شخصی ، امور پاسخگویی به ارباب رجوع را به عهده دارد ، که ممکن است در کار گروه‌های دیگر نیز تأثیر داشته باشد.

 

۱۰* شاید یکی از علتهای اصلی موفق نبودن در کارزارهای تبلیغاتی ، عدم راه اندازی درست کمپین های تبلغاتی است ، این کمیپن ها می‌تواند ، در شبکه‌های اجتماعی  پر طرافدار و با شناخت درخواست بازار ، صورت پذیرد.

 

 

برای مشاوره رایگان ، باما تماس بگیرید .

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

07137325725***09164900129