سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

ارتقاء کسب و کار با پنل اس ام اس

1398-02-10 15:24:54 1053 0 0

بازاریابی  ،  پنل اس ام اس  و ارتقاء کسب و کار 

 

 

 

 

پنل اس ام اس

 

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

تبلیغات و بازاریابی را میتوان ، از دو دیدگاه اجتماعی و مدیریت مورد بررسی قرار داد . دیدگاه اجتماعی ، یعنی نقشی که در جامعه،  با واژه بیانگر ایفا می‌کند ، نقش بازاریابی عبارت است ، از ارائه استاندارد بالاتر از زندگی برای تامیین ، دیدگاه اجتماعی جامعه و جذب مخاطبین ، برای پیشرفت و ارتقاء شغل و کسب وکار ایجاد شده .

 

 

مدیریت بازاریابی ، مجموعه ای از فرآیند های  برنامه‌ریزی و اجرای ایده پردازی برای ، ارائه ی   کالا و خدمات ، به قصد انجام مبادلاتی که به تأمین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گرددبرخلاف استنباط سطحی رایج ، که مفهوم بازاریابی را ایجاد تقاضا برای محصول می‌داند ، بازاریابی به طیف وسیعی از فعالیت‌ها اطلاق می‌گردد که از تحقیقات بازاریابی، برنامه‌ریزی ، اجرا و کنترل تقاضا تشکیل شده‌است .

 

 

 مدیریت بازاریابی ، تلاش آگاهانه‌ای است ، برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله و پیدا کردن نیاز جامعه ، گفته میشود.  مدیریت بازاریابی در هر بازاری ، کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند . اما مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود , که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند  مانند : مدیر فروش ، مدیر تبلیغات و فروشندگان .

 

 

 

 مدیر بازاریابی ، در چارچوب برنامه بازاریابی ، در مورد هدفهای بازار ، تولید کالای جدید ، قیمت‌گذاری ، کانال‌های توزیع کالا ، ارتباطات ، برندسازی و تبلیغات ، فعالیت‌های لازم برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده ، را ساماندهی و هدایت می‌کند . بازاریابی با پنل اس ام اس و پنل پیامک ،که در جهت برنامه‌ریزی نحوه حضور در بازارهای نشان شده ، برای محصولات و خدمات نقشی پررنگتر ایفا می‌کند .

 

 

اساس اصلی  در شکل گرفتن بازار و بازاریابی :

 

نیازها و خواسته‌ها = منشأ و رکن اساسی نظام بازاریابی ، نیازها و خواسته‌های انسان است. هر محصولی زاییده نیازها و خواسته‌های بشر است.

محصول = عبارتند از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد.

نیاز = بیان‌کننده حالت محرومیت احساس شده در فرد است . نیاز شخص را به حرکت وامی‌دارد و به او جهت می‌دهد.

ارزش = میزان برآورده شدن نیاز به وسیله محصول.

خواسته = شکل برآورده ساختن نیاز است.

تقاضا   = توانایی رفع خواسته است.

 

 

بازاریابی از زمانی آغاز می‌شود که ، فرد می‌خواهد نیازها و خواسته‌هایش را از طریقی که به آن مبادله می‌گویند ، ارضا کند .  بازار عبارت است ، از محلی برای مبادلات ودادو ستد . در واقع بازاریابی ، به معنای کار کردن با بازار است.

 

واحد بازاریابی ، کاری فراتر از فروش و جذب مشتری دارد و این دو ، بخش کوچکی از کارهای عمده واحد بازاریابی محسوب می‌شود.

 

 

 

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129***07137325725