سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

4 رهیافت در بازاریابی دیجیتال

1397-09-29 12:32:36 881 0 0

4 رهیافت در بازاریابی دیجیتال

 

smsreson.ir

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز 

بر اساس یکی از مطالعات و بررسی های اخیر انجام شده دربارة مصرف کنندگان ، قطعا بیش از 52 ٪ از آنها ، به دنبال استفاده از امکانات و خدمات متنوع در تلفن همراه ، مانند : کد کوتاه ، کلمات کلیدی و کلید واژه ،  برای به دست آوردن تخفیف ها و پیشنهادات خاص در فروشگاه های محلی هستند ، همچنین این شواهد نشان می دهد که ، بدلیل وابستگی بسیار زیاد مصرف کنندگان  به گوشی های  هوشمند همراه خود ،  افزایش سریع در تولید گوشی های هوشمند را به دنبال داشته است.

 

** نمایندگی پیامک شیراز ** نمایندگی پنل پیامک شیراز **

 

همانطور که نفوذ و تسلط گوشی های هوشمند ، روز به روز بیشتر می شود ، استراتژی ها و  تاکتیک های بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی  و با برنامه ریزی های خوب  پنل اس ام اس و پنل پیامک ، این نوع تبلیغات و بازاریابی تلفن همراه به خط مقدم و پیشتاز هر گونه استراتژی بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده است .

 

چرا کوپن های بازاریابی تلفن همراه را ثابت می کنند که به طور عام بسیار محبوب هستند؟

 

پاسخ به این موضوع عمدتا واضح است : کوپن های کاغذی عامل اصلی ارتقاء کسب و کار و تجارت بوده است ، شرکت کوکا کولا پیشگام استفاده از کوپن های بازاریابی پیامکی ، در 19 کشور دنیا  شد.

در اینجا ما  به چهار دلیل اصلی استفاده از بیشتر از کوپن های بازاریابی تلفن همراه ، در مقابل همتایان قدیمی خود اشاره خواهیم کرد :

 

1 * راحتی مصرف کننده در استفاده و نگهداری کوپن های تلفن همراه

 

جدی راحتی کوپن های تلفن همراه به راحتی مصرف کنندگان به مراتب بهتر از کوپن های کاغذی هستند که به مصرف کنندگان نیاز دارند تا با یک جفت قیچی سر و کار داشته باشند و این خطوط شکسته را در اطراف زاویه 90 درجه نگهداری کنند تا قبل از پرکردن کوپن شکننده و انتقال به فروشگاه. - چه کسی میتواند ناراحت شود؟ از دیدگاه بازاریاب، کوپن های دیجیتال بسیار قابل استفاده هستند تا بتوانند بازخرید شوند.

 

2 * محل سکونت با ظهور جغرافیایی هدفمند

 

 صاحبان گوشی های هوشمند می توانند برای استفاده از کوپن ها تلفن همراه ، در یک فاصله کوتاه از یک فروشگاه وارد یک منطقه از پیش تعیین شوند و بلافاصله از کوپن 50٪ تخفیف بهرمند شوند . شما میتوانید با پیشنهادات ویژه و با توجه به اولویت مشتری آنها را در هر موقعیت مکانی که هستند جذب کنید .

 

** تبلیغات صوتی ** پیامک صوتی ** پیام رسون **

 

3 * شناسایی ترجیحات شخصی

 

راه حل های بازاریابی تلفن همراه از لحاظ شناسایی ترجیحات شخصی ،  به طور فزاینده پیچیده می شوند. باز هم این پیشنهادات ناخواسته ، هرزنامه ای را که به سادگی تنظیم شده،  کاهش می دهد . هنگامی که مصرف کنندگان تبلیغات را نادیده  میگیرند ، ارائه پیشنهادات و شرایط ویژه برای آنها مفید خواهد بود و نظر آنها را جلب میکند . کوپن هایی که به سمت اولویت شخصی هدایت می شوند ، با توجه به راه حل های موثر بازاریابی تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

4 * ارسال به موقع  و زمان بندی شده

 

کوپن های تلفن همراه می توانند زمانیکه مخاطبان دریک  لحظه ای قرار می گیرند ، بیشترین پاسخ را دریافت کنند و از این پیشنهاد استفاده می کنند . برای مشتریان در حال حرکت ، ممکن است به معنی لحظه ورود آنها در یک فروشگاه خاص باشد ، اما می تواند به همان خوبی برای کسانی که در خانه نشسته اند کار کنند . پیشنهاد ویژه ای در مورد غذاهای لذیذ و خاص  ، درست قبل از ناهار ، این کار یک حرکت بسیار زیرکانه برای جلب توجه وجذب مخاطب و مشتری است . اما زمانبندی نیز به آگاهی از زمان ارسال متن و کوپن ایمیل اشاره دارد . هنر به حداکثر رساندن نرخ بازخرید برای کوپن های بازاریابی تلفن همراه نیاز به یک رویکرد اندازه گیری شده و متناوب دارد.

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

**09164900129**07137325725**