سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

5استراتژی اصلی بازاریابی پیامکی

1397-07-09 02:11:12 1102 0 0

5استراتژی اصلی بازاریابی پیامکی

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

آیا می دانستید که استراتژی های بازاریابی پیامکی  می توانند در مشتری ایجاد حس وفاداری کنند؟ به جزءاین، بازاریابی اس ام اسی  ارزان ترین

و کارآمدترین شیوه مدرن تبلیغات و بازاریابی برای اجرای برنامه آزمونوفاداری مشتری  است . اما چرا اینقدر موثر است؟

استفاده از فن آوری موبایل به سرعت در حال برسی و تغییر چگونگی ارتباطات صاحبان مشاغل و کسب وکار با مشتریان خود است . یک شرکت

تحقیقات و فناوری تخمین زده است که صنعت بازاریابی دیجیتال و پیامک تبلیغاتی در طی چهار سال آینده حداقل 400 درصد افزایش خواهد

یافت و تا سال 2020 میلادیسقف پرداخت هزینه برای استفاده از پنل اس ام اس ، پنل پیامک ، تبلیغات فیس بوک و تبلیغات پیامکیبه 50

میلیارد دلارخواهد رسید  ، به همین دلیل است که تکنیک های سنتی بازاریابی و تبلیغات با آنهزینه سنگین  رو به انزوا می رود و طرفداران

خود را از دست میدهد.

با آمار 98 درصدی در خواندن پیام کوتاه ، استفاده از پلت فرم بازاریابی و تبلیغات پیامکی گسترش یافتهاست ، و به یک حقیقت مهم در امر

بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده است.

 

استراتژی حس وفاداری

 

1*شخصی سازی

یک از شخصی ترین راه های ارتباط با مخاطب پیام کوتاه و متن پیامکی است. هنگام ایجاد برنامه حس وفاداری، جمع آوری اطلاعات مربوط به

هر مشتری بسیار مهم است  یعنی عادت های خرید ، نوع علاقه ، موقعیت مکانی و غیره بسیارضروری است . یک جنبه کلیدی هر استراتژی

بازاریابی موبایلی و تبلیغات آنلاین ، هدفگیری رفتاری، بررسی و شخصی سازی جهت برقراری ارتباط تعاملی با مخاطب و مشتری است.

 

2*از پیام شما سپاسگزارم

هنگامی که سایتهای تجارت الکترونیک یا صندوقداران ،  به مشتریان برای پیوستن به برنامه حس وفاداری ،انگیزهمی دهند، شرکت ها می توانند

از مشتریان ثابت خود با پیشنهاد ویژه برای خرید و یا اطلاعات بیشتر درموردمحصولات، خدمات و رویدادهای آینده قدردانی کنند. یکی دیگر از

خدمات نوین شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه، یکپارچه سازی خلاقانه ، برای شرکت ها ، موسسات و صاحبین مشاغل است که  می توانند به

طورخودکار پیامهای شما را پس از خرید محصولات به مشتریان ارسال کنند. ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان ،قدردانی ازمصرف کنندگان

است.

 

 

*اپراتور تبلیغات صوتی * *تبلیغات صوتی * *پیامک صوتی *

 

3* پیشنهاد ویژه

یکی از راه های کلیدی برای  جذب مخاطب و عضویت آن در برنامه حس وفاداری مشتری ، ارائه عضویت درباشگاه مشتریان ویا ارسال

پیشنهادات خاص هفتگی یا ماهانه منحصر به فرد به اعضای برنامه وفاداری، یکراه فوق العاده برای تشویق ثبت نام برنامه ی حس وفاداری و

جذب مشتریان بیشتر است.

 

4*کد کوتاه

کد کوتاه ارسال شده از طریق پیامک متنی ، با استفاده از کلید واژه  و کد ترکیبی ، عامل مهمی در جذبمشتریو ارتقاء نام تجاری است .

مشتریانی که پیامک یادآوری و پیامک هدفمند شما را دریافت می کنند ،درواقع برای ملاقات و خرید مجدد شما  انگیزه پیدا میکنند.

 

5*انگیزه در فروشگاه

بسیار مهم است هنگامی که مشتریان به محل خرید و فروش می روند ،  محصولات و خدمات را افزایش دهیمکه نشان گر احترام گذاشتن به

آنهاست ،ارائه پیشنهادات منحصر به فرد در سراسر فروشگاه ، و یا تبلیغ هدفمندو بن تخفیف و کلمات کلیدی حس علاقه مندی و اشتیاق در

مصرف کنندگان ایجاد میکند.

 

ما شمارا برای داشتن  یک آینده روشن  در کسب وکار و تجارت یاری میکنیم.

 

*پنل پیامک شیراز * * نمایندگی پنل پیامک شیراز * پنل اس ام اس شیراز *