سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

5 نکته اصلی در بازاریابی استارت آپی

1397-09-15 15:32:16 965 0 0

5 نکته اصلی در بازاریابی استارت آپی

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

از مهمترین جنبه های کسب و کار ، استفاده از  یک استراتژی بازاریابی پیامکی موثر در راستای ارتقا و پیشرفت است و هر کسی که قصد  دارد کسب و کار خود را آغاز کند ، مشکلات و سختیهایی را که در این راه پیش رو دارد را کاملا درک میکند . با وجود عدم منابع ، چه انسانی و چه مالی میتوان موفق ترین و درخشان ترین کسب و کار و تجارت را ، راه اندازی کرد . در کنار این محدودیت ها  و مشکلات ، می توان تفکر خلاق را ارتقا داده و منجر به ایجاد منابع برای  کسب  و  کار شد . در  مقایسه   با کانال های  تبلیغاتی  سنتی  مانند  رادیو و تلویزیون  ،  کمپین های بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی ، نباید بیش از حد گران و پر هزینه باشد  آنها فقط نیاز به تفکر و انعطاف پذیری در سختی و مشکلات کارها را دارند .

 اگر در مراحل اولیه ایجاد کسب و کار هستید ، سعی کنید تاکتیک های بازاریابی تلفن همراه زیر را به خاطر داشته باشید:

 

 

* پنل پیامک شیراز ** نمایندگی پنل پیامک شیراز ** پنل نمایندگی *

 

 

1 *  متن هوشمند طبیعی

 مخاطبین آنچنان گرفتار و درگیر تلفن همراه خود هستند و با آن خو گرفته اند که لحظه ای از خود جدا نمیکنند ، شما با ارسال یک پیام کوتاه و پیامک متنی میتوانی یک حواس پرتی در مخاطبین و مشتریان ایجاد کنید و دراین خلال  با ارائه دادن به روز رسانی های  کاربر با تبلیغات ، پیشنهاد بن تخفیف و  هر چیزی که آنها را با نام تجاری شما ارتباط برقرار کند به اشتراک بگذارید ،  مطمئن شوید که محتوا و مطلب ارائه شده آنقدر با ارزش و گیرا باشد که در مشتری ایجاد انگیزه کند.

2 * بهینه سازی

 کمپین های بازاریابی موفقیت آمیزی ایجاد شده است . استفاده کامل از رسانه با استفاده از توابع که تنها می تواند با استفاده از گوشی های هوشمند انجام می شود : کد QR، موقعیت جغرافیایی ، واقعیت افزوده ، برنامه ها . همه آنها به تجربه تعامل اضافه می کنند.

 

3 * روند تماشائی

 نگه داشتن چشم بر آخرین روند در عادات تلفن همراه بهترین راه برای باقی ماندن در بازار همیشه در حال تغییر است . در سال  2012 ، تنها 17.5 درصد از ترافیک اینترنت ، [BC1]  از دستگاه های تلفن همراه به وجود آمد . تا پایان سال 2013 ، این تعداد تا 28 درصد رشد داشته است. چنین افزایش چشمگیر ایجاب می کند که هر شرکتی که چشم خود را از روی این گزینه  برداشته است ، بلافاصله پس از تحولات اخیر در دنیای تلفن همراه ادامه میدهد.

 

 

* ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** تبلیغات صوتی *

 

 

4 * طراحی پاسخگو

 اگر به اهداف تلفن همراه توجه کرده اید ، شما در مورد طراحی پاسخگو شنیده اید که تنظیمات اتوماتیک طرح بندی و محتوای یک وب سایت را مطابق با آنچه دستگاه از آن بازدید می کند ، توصیف می کند . این قسمت بحرانی از بازاریابی تلفن همراه است ، زیرا این امکان را برای همه کاربران فراهم می کند که بدون در نظر گرفتن اینکه آیا از رایانه لوحی ، گوشی هوشمند یا لب تاب استفاده می کنند  . با طراحان وب خود در مورد طراحی پاسخگو برای سایت خود صحبت کنید در نهایت می توانید مدل طرح فعلی را ایجاد کنید که کاملا جداگانه که در هر نوع دستگاه اجرا می شود جایگزین کنید.

 

 

* اپراتور تبلیغات صوتی ** پیامک صوتی ** پنل اس ام اس ** پنل پیامک *

 

 

5 * تست هوشمند

کمپین های  مبارزات بازاریابی تلفن همراه ، قبل از ارسال کامل آنها به جهان ، ایده های خود را آزمایش می کنند. این ممکن است به معنای استفاده از یک پالت رنگ متفاوت برای نمایش های تلفن همراه باشد یا اصلاح یک عنوان به طوری که آن را بهتر در رایانه لوحی نمایش دهد . روش علمی باید دقیق دنبال شود ، بنابراین یک متغیر را در یک زمان در طول فرایند تست جدا کنید. حتی کوچک ترین  می تواند تاثیر بزرگی داشته باشد.

 

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725