سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

5 نکته در بازاریابی پیامکی که نادیده گرفته میشوند.

1397-08-08 19:03:03 1997 0 0

5 نکته در بازاریابی پیامکی که نادیده گرفته میشوند.

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

قبل از هرچیز، شرکتهای بازاریابی و تبلیغاتی باید به یاد داشته باشند که تلفن همراه دیگر ، آینده نیست ، بلکه

اینجا و در لحظه ی حال است ، بنابراین راهنمایی های بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی بسیار مهم است.

بعد  تحقیقات  انجام  شده  ، مشخص شد که بیش از 70 ٪ از مخاطبین و کاربران ، یک تلفن هوشمند دارند و

34 ٪ از آنها یک تبلت دارند . این تحقیقات پیش بینی می کند که فروش تبلت ها در سال جاری 59 ٪ افزایش

می یابد و در نهایت  فروش  یارانه های شخصی و لب تاب ، کاهش چشمگیری خواهد داشت . بنابراین بکارگیری

پنل اس ام اس و پنل پیامک یک راهبرد استراتژیک است.

 

تبلیغات پیامکی در بخش کلیدی اثرگذاری تبلیغات ضعیف است ، زیرا اکثریت زمان هایی را برای ارسال  در نظر

میگیرند که یا مخاطب در حالب استراحت است و یا  خارج از زمان اداری و اثر گذار است. بازاریابی و  انتشار محتوا

در زمان غیر معمول نتیجه کاملا برعکس دارد.

5 نکته نادیده گرفته شده در بازاریابی پیامکی که برای به حداکثر رساندن بازدهی استراتژی های  بکار گرفته شده

و افزایش فروش مهم هستند.

 

1 * یک بیانیه مأموریت ایجاد کنید :

 

یک بیانیه مأموریت توسعه یافته می تواند هدف و برنامه ریزی برای تلاش های بازاریابی تلفن همراه و کاهش

هزینه های غیر ضروری را فراهم کند . اصول بازاریابی تلفن همراه ، برنامه ریزی و چسبیدن به آن برنامه  کلید

موفقیت است.

 

* ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** پنل پیامک شیراز*

* نمایندگی پیامک ** نمایندگی پنل پیامک ** نمایندگی پنل پیامک شیراز  *

 

2 * اثربخشی خود را اندازه گیری کنید :

 

اندازه گیری صفحات مورد نظر قبل را از مبارزات انتخاباتی را انجام و نتایج را اندازه گیری کنید . همچنین درکاز

 نحوه کارکرد دستگاههای تلفن همراه و مشاهده ی ، نمایندگی پیامک و پنل نمایندگی از تبلیغات خود  به وسیله

دستگاههای مختلف تلفن همراه مهم است . با تبلیغات از دیدگاه یک مشتری باعث ایجاد تعامل شوید  تا فرصت

لازم را بدست  نیاورده اید ، شروع به ارسال پیامک نکنید.

 

3 * می دانید مخاطب شما:

 

 از قدرت جستجوگرها استفاده کنید و بدانید بیشترین کلمات درخواستی و کلیک خور چیست؟ . این می تواند

اطلاعات ارزشمندی را برای شناختن موقعیت مشتری ( بازاریابی حساس به موقعیت مکانی ) برای بهینه سازی

تجربه ی تبلیغ و ارتباط آن با مخاطبان خود ، هدف قرار دهد . اگر متخصص مخاطبان تلفن همراه نیستید، در

نظر بگیرید شخصی را استخدام کنید تا به استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود کمک کند تا مخاطبان را به درستی

شناسایی و مخاطب قرار دهد.

 

4 * خلق متن ارسالی پیام کوتاه :

 

پیام ها را کوتاه و آسان و با محتوای سرگرم کننده ارسال  کنید برای جلوگیری انتقادات از توضیحات چند صفحه

ای خودداری کنید. همچنین ، بهینه سازی وب سایت برای موبایل یک راه عالی برای بهبود ارتباط و ایجاد تعامل

جذب مشتری است.

 

5 * آهسته و پایدار:

 

 رم در یک روز ساخته نشد . تا زمانی که یک طرفدار هستید ، تحقیق ، برنامه ریزی ، اجرا ، اندازه گیری و تنظیم

گام به گام آن را بگذارید. اجازه دهید این چرخه تلاش های بازاریابی تلفن همراه شما را برانگیزد.

تلاش های بازاریابی تلفن همراه باید بیشتر هدفمند و آگاهانه باشند وبهتر است که به این شکل ادامه پیداکند

 دستگاه تلفن همراه.

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129**07137325725

 

برچسب ها: