سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

5 استراتژی بازاریابی پیامکی برای به حداکثر رساندن انگیزه مشتریان

1397-11-28 15:13:10 1178 0 0

5  استراتژی بازاریابی پیامکی برای به حداکثر رساندن انگیزه مشتریان

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

آیا شما هم به نوموفوبیا دچار هستید ؟ خیلی از ما ، این فوبیا را داریم.

نوموفوبیا ، یک ترس غیر منطقی از عدم داشتن موبایل و عدم توانایی کار کردن با آن ، بدلیل تمام شدن باتری و یا مسائلی دیگر است . تا حالا برایتان پیش آمده است ، صبح که از خواب بلند می شوید ، گوشی خود را گم کنید و مثل یک نفر که بچه اش را گم کرده دنبال گوشی خود بگردید ، این حالت را نوموفوبیا.می گویند .

از شگفت انگیزترین آمار استفاده از تلفن همراه ، این است که به طور متوسط کاربرانی که در روز به گوشی خود ضربه (کلیک) میزنند و یا صفحه گوشی خود را می کشند به 2617 مرتبه در روز می رسد ، این آمار بسیار جالبی است.

 

** پنل پیامک شیراز ** نمایندگی پیامک شیراز ** تبلیغات صوتی **

 

این یکی از دلایلی است ، که بازاریابان به دنبال بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس و پنل پیامک ، هستند و این منطقی است که پیام هایی تبلیغاتی که می فرستید را در جایی استفاده کنید که توجه مشتریان خود را به آن جلب کند.

مطالعات داخلی اخیر نشان می دهند که 98 درصد از پیامک هایی که به گوشی های موبایل ارسال می شوند خوانده میشود.همچنین تحقیقات دیگر نشان می دهد 90 در صد از پیامک های ارسالی در 3 دقیقه اول ارسال خوانده می شوند.

بنابراین اگر شما به دنبال برقراری ارتباط تقریبا تضمین شده با مشتریان خود هستید، بازاریابی پیامکی و استفاده از یک پنل پیامکی یکی از بهترین را هاست.

 

استراتژی بازاریابی پیامکی

نه تنها استفاده از بازاریابی پیامکی و پنل اس ام اس بسیار تاثیر گزار است بلکه استفاده از آن خیلی راحت است . اما فقط به این دلیل که استفاده از آن سریع و آسان است، به این معنی نیست که شما خودتان همه چیز را بلد باشد.

ما به بسیاری از مشتریانمان در استفاده از پنل اس ام اس و بازاریابی پیامکی کمک کرده و موفق بوده ایم، بنابراین ما روش های صحیح را یاد گرفته ایم و می دانیم که چه راه هایی واقعا جواب می دهند که در ادامه به ان خواهیم پرداخت.

 

** پیامک صوتی ** ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت **

 

تمرکز بر روی لیست

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که بازاریابان پیامکی تازه کار انجام می دهند این است که منابع کافی برای گسترش دادن لیست مشتریان خود ندارند.

دقت داشته باشید که بازاریابی پیامکی و ارسال تبلیغات پیامکی نیاز به مجوز دارد و با فرض این که همه دارای گوشی هستند نمی توانید به آن ها پیام ارسال کنید باید آنها اجازه این کار را به شما بدهند یا به نوعی اس ام اس تبلیغاتی خود را نبسته باشند.

بهترین راه برای دریافت یک لیست خوب و سالم، ارائه یک پیشنهاد جذاب از طریق یک کلید واژه و یا یک کد کوتاه است. شما احتمالا پیشنهاداتی از این قبیل را دیده اید

"با خرید یک شارژ 10000 تومانی و ارسال  کد "شارژ"  به شماره 8585 برنده 2000 تومان شارژ رایگان شوید "

"با ارسال کد "جام جهانی " به شماره 20052 به جمع میلیونی هواداران جام جهانی بپیوندید و هر روز برنده جایزه شوید"

کدهای کوتاه شما ، که از پنل اس ام اس خریداری کرده اید ، ایجاد می شوند و به محض ثبت نام شما در سامانه پیام کوتاه این کد به شما تعلق می گیرد.برای بازده بیشتر میتوانید متن پیام خود راکه حاوی کد کوتاه است را در جاهای دیگر مثل شبکه های اجتماعی ، وبسایت و غیره قرار دهید.

 

ارائه پیشنهادات و خدمات منحصر به فرد

زمانی که شما توانستید برای خودتان مشتری جمع کنید زمان آن رسیده که با دادن پیشنهادات خوب و منحصر به فرد جلب رضایت آنها را فراهمن کنید. بدلیل اینکه . اطمینان حاصل کنید که مخاطبین شما می دانند که از طریق شما پیشنهاداتی می گیرند که در هیج جای دیگر ارائه نمی شود. این کار باعث جذب بیشتر آنها می شود.حتی میتوانید یک گروه vip  تشکیل دهید و به هر کس که عضو این گروه می شود خدمات خیلی ویژه ای اراعه کنید.

 

** اپراتور تبلیغات صوتی ** پیام رسون ** نمایندگی پیامک **

 

 

برای پیام های خود یک زمان مشخص تایین کنید.

هر چند یبار به مشتریان خود پیام ارسال می کنید. تعداد پیام های ارسال ی شما ممکن است به نوع سازمانی که شما در آن کار  می کنید وابسته باشد. یک شرکت معمولی ممکن است در ماه یکبار پیام ارسال کند اما یک شرکت بزرگ ممکن است هر روز به مشتریان خود پیامک بزند.

شما باید برای ارسال پیام خود زمانبندی مشخصی داشته باشید اگرشما به صورت هفتگی پیام ارسال می کنید و یکدفعه آن را به صورت روزانه بفرستید ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید. برای جلوگیری از ترس مشتریانتان از این که چقدر ممکن است پیامک تبلیغاتی دریافت کنند می توانید در متن پیام بنویسید که این پیام به صورت هفتگی است.

 

دعوت به عمل کردن از مشتریان

فقط برای این که یک پیامک تبلیغاتی ارسال کرده باشید پیامک ارسال نکنید. مطمعن شوید که پیام شما برای مشتریان ارزشمند است. تقریبا تمام پیامک های بازاریابی باید شامل یک دعوت به عمل باشد.

به مخاطبین خود بگویید که چه کاری و چگونه آن را انجام دهند. از این روش برای مواقعی که میخواهید مشتریان با یک شماره تماس بگیرند یا وارد یه وب سایت شوند و ... مورد استفاده قرار می گیرد. سعی کنید اگر میخواهید سایتی را داخل متن قرار دهید از کوتاه کننده لینک استفاده کنید این کار توسط سامانه های ارسال اس ام اس نیز قابل اجراست.

 

تجزیه وتحلیل پیام ها

در حالی که راهکارهای خیلی عالی وجود دارد که در اکثر کسب و کار ها جواب گو است شاید شما بخواهید نگاهی به تحلیلگرها بیندازید و متوجه شوید که چگونه خدمات شما به مشتریانتان جواب می دهد.

سامانه ارسال اس ام اس و بازاریابی پیامکی شما باید ابزارهای تجزیه و تحلیل و گزارش های آسان برای خواندن را فراهم کند و به شما این امکان را  دهد که روند های بزرگ را ببینید و با تمرین و آزمون خطا مشخص کنید که چگونه گروه های خاص مخاطبین یا افراد با پیامک های شما ارتباط برقرار می کنند.

چشم انداز خود را برای پاسخ در طول روز، تماس با مشتریان ، تاریخچه خرید، و غیره حفظ کنید. سپس بر اساس این مشاهدات، خدمات خود را بهینه سازی کنید.

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129**07137325725