اینستاگرام از سال ۲۰۱۰ با آغاز کار خود، طوفان جدیدی در فضای اینترنت به راه انداخت که تمام دنیا را در برگرفت. امروز همهگیری استفاده از این ابزار به حدی رسیده که احتمالا اگر کسی را ببینیم که تمایلی به حضور در آن ندارد، حسابی تعجب میکنیم!
در حوالی سال 2019 بود که سایت fourthsource اعلام کرد اینستاگرام 1 میلیارد کاربر فعال دارد و 90 درصد این کاربران، حداقل یک کسب و کار را دنبال میکنند. در ادامه هم آماری منتشر شد که مشخص کرد در این شبکه اجتماعی نزدیک به 25 میلیون پیج بیزینسی وجود دارد! به زبان دیگر 2 سال پیش 25 میلیون کسب و کار در اینستاگرام فعالیت میکرده و از آن درآمد داشتهاند.
اگر شما هنوز بین این کسب و کارها نیستید و نتوانستهاید از این بازار عظیم که حداقل دسترسی به 40 تا 50 میلیون کاربر ایرانی را به شما میدهد پول در بیاورید،پیشنهاد میکنم تا پایان با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید چراکه امروز روز سرنوشت سازی خواهد بود .
در مقایسه با گذشته، کسبوکارها به شیوههای بازاریابی پیشرفتهتری برای ارتباط با مخاطبان و کسب درآمد در اختیار دارند.بازاریابی اینستاگرامی یکی از این شیوههای پیشرفته است که قابلیتهای فراوانی برای کسبوکارهای مختلف بهمنظور جذب مخاطب و رسیدن به اهداف بازاریابی فراهم میکند. در این مطلب، به معرفی مزایای این شیوه بازاریابی خواهیم پرداخت تا صاحبان کسبوکارها اهمیت استفاده از آن را بهتر درک کنند.