سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

آشنایی با تبلیغات محیطی با پیام رسون

1401-06-07 23:39:03 648 0 0

اگر از شما بپرسند که کدام یک از تبلیغات محیطی باعث شده بیشتر مجذوب آن شوید شاید نتوانید پاسخ دهید زیرا حتی نمی دانی که تبلیغات محیطی چیست اما در طول روز بارها و بارها با آن مواجه شده اید بدون آن که خودتان متوجه شده باشید .

در این مقاله قصد داریم شما را با تبلیغات محیطی آشنا کنید و به نقش مهم آن در پیشبرد اهداف کاری  بپردازیم s پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله همراه نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

تبلیغات محیطی چیست؟:

به هر نوع تبلیغ خارج از خانه یا نقطه نهایی خرید مشتری تبلیغات محیطی می گویند که نام دیگر آن تبلیغات خارج از خانه نامیده می شود . در واقع هر رسانه ای که خارج از خانه با مشتری در ارتباط باشد را تبلیغات محیطی می گویند .

 

 

چرا تبلیغات محیطی؟: 

مهمترین مساله برای هر شرکت  قطعا معرفی محصولات و یا خدماتش  می باشد که بوسیله آن بتوانند فروش محصولاتشان را بالا ببرند.چون هر چه افراد بیشتری درمورد محصولات و یا خدماتتان بدانند  احتمال فروش محصولاتتان بالاتر میرود. 

خب اکنون که به این نتیجه رسیدیم هیچ چیزی مهمتر از معرفی هرچه بیشتر محصولات و یا خدمات نیست..یک سوال ایجاد میشود که چگونه شرکت ها می توانند به این هدف مهم برسند؟

همانطور که میدانید از زمان تبلیغات روزنامه ای تا امروز که دوران تبلیغات دیجیتال میباشد.. اصل تبلیغات بخش مهمی از زندگی مردم را فرا گرفته است.تبلیغات محیطی یکی از راههای موثر تبلیغات برای معرفی برند و یا انتقال یک پیام و یا حتی یک  کمپین تبلیغاتی همه جانبه مناسب می باشد.

 

 

انواع تبلیغات محیطی:

 

تبلیغات محیطی به دو دسته تقسیم می شود :

1- بخش درونی : در بخش درونی به نوعی از تبلیغات اشاره دارد که در فضاهای بسته مانند مراکز خرید رستوران ها و کافه ها و غیره انجام میشود .

 

2- بخش بیرونی : در بخش بیرونی به تبلیغاتی اشاره دارد که در فضاهای عمومی و باز مانند بزرگراه ها و جاده ها انجام می شود که در زیر به چند نمونه از بخش بیرونی اشاره می کنیم .

 

- بیلبورد تبلیغاتی : سازه های غول پیکر هستند که نمایانگر پوسترهای بزرگ از محصولات یا خدمات کمپانی ها و شرکت ها می باشد

 

- تبلیغات محیطی متحرک : لزوما در یک نقطه نیست مانند تبلیغات روی اتوبوس ها و وسایل حمل و نقل عمومی

 

- تبلیغات محیطی ترانزیتی : با توجه به مخاطب هدف در محلی مانند ایستگاه مترو و پایانه‌های مسافربری قرار می گیرد

 

- تبلیغات محیطی بر روی پل ها : مانند بیلبورد ها بر روی پل های عابر پیاده قرار می گیرد

 

- تبلیغات محیطی دیجیتال : بیلبورد های دیجیتالی هستند که می‌توانند تبلیغات متحرک و انیمه ای را به نمایش بگذارند که قطعاً اگر محتوای جذابی داشته باشد ، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت .

 

 

مزایا و معایب :

تبلیغات محیطی همانند تمام کانال‌­ها و ابزارهای تبلیغاتی مزایا و معایب خاص خود را دارند که هنگام برنامه‌­ریزی رسانه باید به آن‌­ها توجه کرد. برخی از مزایای  تبلیغات محیطی عبارتند از پوشش گسترده بازارهای محلی، فرکانس بالا، انعطاف پذیری جغرافیایی و… .هم­چنین برخی از معایب تبلیغات محیطی عبارتند از هزینه نسبی بالا، مشکلات اندازه گیری اثربخشی‌ و خسته کننده بودن به دلیل احتمال تکرار مشاهده.

 

 

تبلیغات محیطی خلاقانه :
تبلیغات موفق و اثربخش عمدتا به شکل خلاقانه اجرا می‌­شوند. البته اثربخشی تبلیغات باید با اهداف و ویژگی­‌های خاص برند نیز بستگی داشته باشد  اما خلاقیت همواره عضو جدا نشدنی تبلیغات بوده است.  تبلیغات خلاقانه دارای سه ویژگی مشترک هستند: 

 

1- ارتباط : بر اساس این ویژگی پیام تبلیغاتی خلاقانه باید با نیازها و خواسته­‌های مخاطبان هدف ارتباط برقرار کرده و آن‌­ها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

2- تناسب : تبلیغ خلاقانه باید با برند و مشخصات محصول تناسب داشته باشد.

 

3- تازگی و نوظهوری : تبلیغات تازه و نوظهور که برای مخاطبان جدید هستند خلاقانه‌­تر به نظر می‌‌‌­رسند.

 

 

نکات مهم در تبلیغات محیطی:
گسترش روز افزون رسانه­‌های دیجیتال باعث شده است مخاطبان با حجم زیادی از اطلاعات و تبلیغات متنوع و متعد روبه‌­رو شوند و بنابراین سطح توجه آن­ها به تبلیغات کاهش یابد. علاوه بر این امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مخاطبان به صفحه نمایش تلفن همراهشان بیشتر از بیلبوردهای بزرگ در اتوبا‌ن­‌ها توجه می‌­کنند. بنابراین داشتن استراتژی درست در کمپین تبلیغات محیطی بیشتر از قبل اهمیت یافته است. در زیر به چند نمونه از نکات مهم در تبلیغات محیطی که در طی سال ها تجربه در سامانه پیامکی پیام رسون به دست آمده است اشاره کرده ایم : 

- انتشار تصاویر کمپین تبلیغات محیطی در فضای مجازی
- انتخاب نقاط پرترافیک و پرتردد برای نمایش تبلیغات
- تبلیغ بهتر و بیشتر از رقبا
- استفاده از المان­‌ها و محتوای تبلیغاتی اندک
- استفاده از تصاویر گرافیکی و خلاقانه جذاب

-استفاده از پنل پیامکی برای اطلاع از کمپین تبلیغات محیطی

در نهایت لازم به ذکر است که تبلیغات محیطی به عنوان یکی از مهم‌­ترین کانال­‌های تبلیغاتی باید در کنار دیگر کانال­‌ها و ابزارهای تبلیغاتی استفاده شود تا اثربخشی کسب و کار را افزایش دهد.

 

 

پیام رسون

شرکت­‌ های تبلیغاتی مانند سامانه پیامکی میتوانند خدمات متنوعی را در زمینه رسانه­‌های محیطی ارائه دهند. این خدمات سطوح مختلفی را شامل می‌­شوند. در پایین‌­ترین سطح،( مانند سامانه پیامکی تازه تاسیس شده ) صرفا تامین­ کننده رسانه­‌های محیطی مورد نیاز برندها هستند. البته تعداد محدودی از نمایندگی های سامانه پیامکی تبلیغات محیطی خدماتشان فراتر برده و علاوه بر برنامه­‌ریزی، تامین و مانیتورینگ رسانه‌­های محیطی در حوزه ارائه پنل پیامکی و تدوین استراتژی رسانه نیز به برندها خدمات ارائه می‌­دهند که در این مورد این نمایندگی های پیامکی به واسطه تجربه در استفاده از رسانه­‌های محیطی، دسترسی به ارتباطات گسترده با رسانه­‌داران و دسترسی به مخاطبین هدف را دارند و تنها هدف آنها افزایش اثربخشی تبلیغات محیطی میباشد . 

برچسب ها: