سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

آشنایی با روانشناسی تبلیغات با پیام رسون

1401-10-15 20:34:35 31 0 0

کمتر هزینه کن ، بیشتر دیده شو 


تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی کمپین های تبلیغاتی موفق می‌شوند که در ذهن ما باقی بمانند و بقیه فراموش می‌شوند؟ البته که شانسی در میان نیست و این ماندگاری تنها نتیجه تلاش و همکاری دقیق بین اجزای تئوری و عملی آن کمپین تبلیغاتی است ،چراکه در دنیای امروز همه افراد با دنیای وسیع رسانه ها و تبلیغات عجین شده اند و هر فردی زمان زیادی را صرف تبلیغات می‌کند. 
اگر می‌خواهید از راز موفقیت این افراد آگاه شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را با روانشناسی تبلیغات بیشتر آشنا کنیم . 

 

 

روانشناسی تبلیغات چیست ؟
اگر بخواهیم روانشناسی و تبلیغات را با یک پل به هم ارتباط دهیم،  قطعا وسط این پل ذهن انسان قرار دارد .
روانشناسی و تبلیغات هر دو روی ذهن افراد تاثیر ویژه ای دارد . در واقع اگر بخواهیم روانشناسی تبلیغات را تعریف کنیم بدین صورت باید گفت که روانشناسی تبلیغات تلفیقی از متغیرهای مختلف است که سعی می‌کند گرایشات ذهنی مصرف گرایی و روانشناسی را در مخاطبان خود پیش بینی کند .پس این موضوع را در نظر بگیرید که تبلیغات یکی از کارهایی است که دشواری های زیادی دارد چراکه با استفاده از تبلیغات باید توانست در ذهن مخاطبان نفوذ کرد و آنها را طوری متقاعد کرد که احساس کنند به آن کالا یا خدمات نیاز دارند  و برای دستیابی به آن کالا یا خدمات برنامه ریزی کنند و یک حس جدید در مخاطب ایجاد شود که با خرید آن کالا یا استفاده از آن خدمات حس و حال بهتری را دارند و این حس پیروزی و غلبه بر نیازهای درونی باعث شود که احساس کنند به یک وجود کامل تر تبدیل شده اند .
پس هر چقدر کمپین تبلیغاتی ماهرتر باشند ، می‌توانند بهترین محتوا و رسانه را برای پروموت و تولید محتوای اثر گذار انتخاب کنند .

 

 

استراتژی روانشناسی تبلیغات : 

- مکانیسم: ابتدا، به طور عمده با به کارگیری علم روانکاوی، افراد را از طریق تکرار یک شعار تبلیغاتی یا تصاویر، شرطی می کنند. هدف این تکرار متقاعد کردن مصرف کننده به خرید است.


- متقاعد کننده: هدف تولید یک محصول بالاتر از محصول معادل رقبای آن است. برای انجام این کار، اطلاعات مربوط به ویژگی ها یا ویژگی های آن را می دهد و آنها را با سایر موارد مشابه مقایسه می کند.


- طرح: طرح، بر الگوها، فرهنگ و شیوه زندگی افراد متمرکز است. در این روش، معمولا محصولات را مطابق با منافع یا عقاید فردی نشان می دهند. علاوه بر این، علوم جامعه شناسی و انسان شناسی نیز در این روش، مهم است.


- پیشگویی: در نهایت این استراتژی به تکنیک های روانکاوی می پردازد تا افکار ما را بخواند. اساسا، آن را بر اضطراب، ترس، و استرس مصرف کننده تمرکز می کند و تلاش می کند تا آنها را متقاعد کند که یک محصول “جادویی” وجود دارد که توسط ما ، فقط برای آنها طراحی شده است.

 

 

تبلیغات موفق :

اما  اصل مطلب برای تبلیغات اینست که نباید تمام پول و هزینه ی خود را صرف یک نمونه تبلیغ کرد و به قول معروف نباید تمام تخم مرغ ها را در یک سبد گذاشت . پس اگر از تبلیغ های تلویزیونی و یا بنرها استفاده می‌کنید حتما در کنار آن از بهترین روش تبلیغ که همان ارسال پیامک توسط پنل پیامک میباشد هم استفاده کنید چرا که شما با ارسال پیامک  تبلیغاتی انبوه ،خودتان را به مشتری یادآوری می‌کنید و مشتری برای پیدا کردن شما فقط باید به لیست پیامک های دریافتی خود مراجعه کند . 

 

 

پیام رسون : 

نمایندگی پیامک با ارائه بهترین پیشنهادات و راهنمایی ها سعی می‌کند شما را در رسیدن به موفقیت یاری کند و با ارائه پنل پیامک و تعرفه های متناسب و ارائه اپراتور ۹۰۰۰ که یکی از محبوب ترین اپراتورها میباشد تا پایان این راه با شما خواهد ماند .


جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

برچسب ها: