در دنیای تبلیغات، بازاریابی پیامکی ،همانند جواهری پنهان است چراکه هم اندازه شبکه های اجتماعی و بروشورهای تبلیغاتی و بنر تبلیغاتی میتواند برای برند شما مفید باشد .
بازاریابی پیامکی یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان فعلی و پیدا کردن مشتریان جدید است .اگر هنوز مطمئن نیستید که این روش میتواند برای کسب و کارتان مفید باشد ، تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با مزیت های پنل پیامک و ارسال پیامک بیشتر آشنا کنیم .
مزیت های ارسال پیامک برای بازاریابی :
در این مقاله با بازگو کردن ۸ مورد از مزیت های پنل پیامک ، شما را قانع میکنیم که ارسال پیامک برای بازاریابی پیامکی بسیار مفید بوده و میتواند در رقابت با شبکه های اجتماعی و بروشورها و ... قرار گیرد .
1- نرخ باز شدن بالا
بازاریابی پیامکی در مقایسه با تماس تلفنی یا بازاریابی ایمیلی، بالاترین نرخ باز شدن را دارد. ۹۸% پیامکهای ارسالی باز میشوند و همین موضوع، استفاده از سرویس بازاریابی پیامکی را برای شرکتهایی که به دنبال سرویسی برای ارتباط سریع و مؤثر با مشتری هستند، به یک مزیت تبدیل کرده است.
2- نرخ تبدیل بالا
حتی در مقایسه با فرستادن پیام از طریق اپلیکیشنها، پیامکها همچنان نرخ تبدیل بهتری دارند. با استفاده از بازاریابی پیامکی در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی، افراد بیشتری از کسبوکار شما بازدید میکنند و به تبلیغات و پیشنهادهای شما واکنش نشان میدهند.
3- مقرون به صرفه
استفاده از خدمات پیامرسانی ابری، بازاریابی پیامکی را به گزینهای بسیار مقرون به صرفه تبدیل میکند. شما میتوانید از این طریق، به سادگی با هزاران مشتری ارتباط برقرار کنید. این روش در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی مانند بیلبوردها، تبلیغات تلوزیونی، تبلیغات موبایلی و مجلات، از لحاظ بودجه و صرفهجویی در هزینهها مناسبتر است.
4- دامنه وسیع
با افزایش استفاده از تلفنهای هوشمند، بازاریابی پیامکی به یک گزینه ارتباطی عالی برای مشاغل متنوع تبدیل شده است. Statista گزارش میدهد که در سال ۲۰۱۸، حدود ۵۲% از کل ترافیک آنلاین به تلفنهای همراه هوشمند تعلق داشته؛ بنابراین میتوانیم به راحتی اهمیت استفاده از این نوع بازاریابی را برای دیده شدن هرچه بیشتر متنهای تبلیغاتی درک کنیم.
دریافت پیامک نیازی به اتصال به اینترنت ندارد؛ فقط کافیست تلفن همراه فرد کار کند. در یک جمله، با افزایش استفاده از موبایلها، بازاریابی پیامکی چیزی از معدن طلا کم ندارد!
5- قابلیت نظارت بر موفقیت کمپین
استفاده از زیرساختهای پیشرفته در این حوزه، به کسبوکارها کمک میکند تا استراژی بازاریابی پیامکی خودشان را برای جلب توجه بیشتر مخاطبین بهینه کنند. شما میتوانید با استفاده از سامانههای SMS مارکتینگ، تجزیه و تحلیلهای دقیقی در رابطه با موارد زیر بدست بیاورید:
تعداد پیامهای رسیده به مشتریان
جزئیات مربوط به زمان
وضعیت پیام
این که آیا مشتری پیام را خوانده است یا نه
از چه مرورگری برای بازدید از لینک ارسالی توسط شما استفاده شده است
موقعیت جغرافیایی مشتریان
چنین اطلاعات و دادههایی به کسبوکارها کمک میکند تا بفهمند مخاطبین آنها چه کسانی هستند. همچنین میتوانند به این وسیله، میزان موفقیتآمیز بودن کمپین تبلیغاتی خود را تخمین زده و اقدامات لازم برای بهبود فعالیتهای آینده را تشخیص دهند.
6- اجرای بازاریابی دهان به دهان
با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوان علاوهبر حفظ مشتریان فعلی، برای بدست آوردن مشتریان جدید نیز تلاش کرد. اگر برند چیز با ارزشی برای ارائه به مشتریان خود داشته باشد، آنها این خبر را به دوستان و خانواده خودشان نیز اطلاع میدهند. بازاریابی دهان به دهان، یک ابزار قدرتمند برای پیشرفت کسبوکارهاست و بازاریابی پیامکی با ایجاد ارتباطات سریع میتواند آن را ایجاد و تقویت کند.
7- مدیریت زمان
همه میدانند که زمان، پول است! با بازاریابی پیامکی میتوانید در وقت خود صرفهجویی کرده و روی سایر بخشهای کسبوکار تمرکز کنید. این یک روند ساده و آسان است؛ کافیست با استفاده از قابلیت زمانبندی در سامانههای بازاریابی پیامکی، ارسال پیامکهای خودتان را برای تاریخهای آینده برنامهریزی کنید. این یک مزیت بزرگ به حساب میآید؛ چرا که به شما این امکان را میدهد که برای کارآمدی هرچه خود، زمان را مدیریت کنید.
8- انعطافپذیر و قابل اعتماد
کسبوکارها میتوانند از بازاریابی پیامکی برای اعلام فروش مداوم، ارائه کوپن تخفیف، پیشنهادهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در مورد افتتاح شعبههای جدید، استفاده کنند. همچنین با استفاده از سامانههای پیامکی، میتوان مراحل خرید را لحظه به لحظه به مشتری اعلام کرد. با این حال، پیامک فضای مختصر و محدودی برای انتقال داستان به مخاطب دارد. بنابراین لازم است کسبوکارها از ۱۶۰ کاراکتر به شیوه هوشمندانهای برای تاثیرگذاری و اطلاع رسانی به مشتری استفاده کنند.
با توجه به مزیت هایی که در بالا در مورد آن صحبت شد باید متوجه شده باشید که چرا بازاریابی پیامکی را همچون جواهری پنهان میدانند. در واقع بازاریابی پیامکی یا همان ارسال اس ام اس توسط پنل پیامک میتواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد و در عین حال چون هزینه خیلی کمی برای خرید پنل پیامک استفاده میشود، میتواند اکثر افراد را تشویق کند که برای امتحان کردن پنل اس ام اس و ارسال اس ام اس اقدام کنند .
حال سامانه پیام کوتاه شیراز با ارائه بهترین پیشنهاد ها برای بازاریابی پیامکی و ارائه پیامک مفتی میتواند شما را در رسیدن به هدفتان یاری کند و برای معرفی برندتان بسیار تاثیر گذار باشد .
اگر قصد خرید پنل پیام کوتاه را از سامانه پیام کوتاه شیراز دارید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به خرید کنید و برای بازاریابی پیامکی خود از همین حالا دست به کار شوید .
جهت خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پنل اس ام اس اینجا را کلیک کنید .