این روزها ، تب و تاب انتخابات و کاندید شدن افراد در همه شهرها و استان های کشور را مشاهده میکنیم و هرچه به خرداد نزدیک تر میشویم این شور و اشتیاق افزایش پیدا میکند .
در حال حاضر که کاندیدها در حال ثبت نام هستند و تا چند روز دیگر تایید صلاحیت شده و بعد وارد عرصه تبیغات میشوند .
بعضی از کاندیدها از همان روز اول شروع به تبلیغات خود میکنند ، اما نکته ای که قابل اهمیت است این هست که تبلیغات کاندیدها و رقابت با کاندیدهای دیگر زمان مشخصی دارد و در این میان تنها کسانی به موفقیت میرسند و رای می آورند که توانسته باشند به خوبی برنامه های خود را در قالب تبلیغ به دست مردم رسانده باشند .
در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون نوشته شده است سعی داریم بهترین روش تبلیغ برای کاندیدهای شورای شهر و استان را به شما آموزش دهیم پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک شیراز همراه باشید .
اصول طلایی :
تبلیغ برای کاندیدهای شورای شهر کمی با تبلیغات دیگر متفاوت است ، در واقع در آن باید یکسری اصول رعایت شوند که نادیده گرفتن این اصول قطعا باعث آسیب به کمپین تبلیغاتی میشود .
حال یکسری از اصول را اینجا برای شما اورد ایم .
نام، نام خانوادگی و کد کاندید در متن پیامک تبلیغاتی :
همیشه در ابتدا و انتهای پیام ارسالی خود، به نام و نام خانوادگی کاندید و کد انتخاباتی او اشاره کنید. خوب است که مثلا در ابتدا به همراه سلام، اسم کاندید و در انتها به همراه شعار تبلیغاتی، کد را بیاورید.
در نوشته انتخاباتی خود اگر اطلاعات شخصی را تکرار نکنید، مخاطب شما را فراموش خواهد کرد.
یک اشتباه رایج در ارسال متن تبلیغات انتخاباتی این است که بعد از اولین مرحلهی ارسال، در پیام های بعدی که متن متفاوتی دارند، اطلاعات کاندیدا ذکر نمیشود. این ناشی از یک برداشت غلط است.
خیلی از مدیران تبلیغات کمپینهای انتخاباتی تصور دارند که همهمخاطبین مراتب مختلف ارسال را، در خاطر دارد. به همین دلیل نام کاندید یا کد انتخاباتی را ذکر نمیکنند و توقع دارند فرد با رجوع به پیامکهای گذشته، این اطلاعات مهم را یادداشت کند.
نکتهی مهم: اگر برای ارسال پیامک، از یک سرشماره استفاده میکنید، تمام پیامکهای شما در یک صفحهی sms به کاربر نشان داده میشود. اما اگر مانند برخی از مشتریان، از چند خط پیامک ارسال پیام دارید، همواره باید اطلاعات مهم خود را، در همهی پیامها تکرار کنید. همان نام و کد انتخاباتی یا هر مورد مهم دیگر!
ساعات ارسال پیامک؛ نکتهی طلایی اما فراموش شده!
در مطالب قبلی اشاره کردیم که در مسیر طراحی یک کمپین انتخاباتی، نیاز است گروه مخاطب را به خوبی بشناسید. این شناخت به شما کمک میکند تا در زمان ارسال نیز، مطابق با سبک زندگی او، پیامک بفرستید.
شاغلین معمولا از ساعت ۷ صبح تا ۱۰.۳۰ بیشتر پیامک باز میکنند. در همین ساعت اگر با متن شعار انتخاباتی شما مواجه شوند، فرصت خوبی است تا دربارهی آن با همکاران صحبت کنند.
همچنین بازهی زمانی ۱۲.۳۰ ظهر تا ۱۴ نیز، فرصت طلایی ارسال شما برای شاغلین است.
در زمان برگشت از سرکار، در بازهی ۱۶ تا ۱۸ نیز، اگر پیامک شما به دست آنها برسد، در جمع خانوادگی درباره آن صحبت می کنند.
جذابیت سرشماره خط پیامکی شما مهم است!
یکی از نکات ریز اما قابل توجه برای موفقیت هرچه بیشتر کمپین تبلیغاتی پیامک شما، همین سرشماره ارسال آن است. ما در اهورا اطلس فارس انواع سرشمارههای مختلف را به شما عرضه میکنیم و میتوانیم بر در بر داشتن اپراتور 9000 خدماتی نوین در تبلیغات را به شما ارایه دهیم .
در این مقاله که توسط سامانه پیامک به ثبت رسیده ، یک سری از مشکلات و نادیده گرفتن بعضی مسائل به شما آموزش داده شوند .
شما میتوانید برای مشاوره بیشتر به تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و راهکارهای بیشتر را از آنها خواستار باشید . همچنین میتوانید از شرایط ویژه اپراتور 9000 هم مطلع شوید .
جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .