سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

بازاریابی دیجیتال موثر

1397-10-02 13:56:36 1015 0 0

بازاریابی دیجیتال موثر  

 

 

 

 

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی ، برای به حداکثر رساندن مشارکت مصرف کننده ، شما میتوانید  با استفاده از استراتژی بازاریابی موثر تلفن همراه  و دو گزینه تاکتیکال و نوین : 1 * اهرم کشش ، 2 * اهرم فشار ، که هر یک از آنها دارای فریبندگی خاص خود است ، این کار را به نحو ایده آل انجام دهید . اگر شما بخواهید به یک حجم بزرگی از مخاطبین ، دسترسی پیدا کنید ، مقدار مشخصی از اهرم فشار برای شما مهم ، ضروری و کارساز است ، ولی اگر حتی درصدی در اندازه و مقدار آن ، خلل ایجادشود ، کار شما تمام و بی فایده است و  به عنوان یک هرزنامه دیده می شود.

 

** اپراتور تبلیغات صوتی ** نمایندگی پیامک شیراز **

 

عنصر خطر ، می تواند یک رویکرد ترسناک تر برای راه حل های بازاریابی تلفن همراه باشد . بسیاری از شرکت ها تمایل ندارند که از این عنصر استفاده کنند بلکه ، تمرکز خود را بر روی تاکتیک های بازاریابی تلفن همراه مانند : طراحی وب پاسخگو و برنامه های درخشان ، معطوف میکنند .

 

درست است که نتایج حاصل  استفاده از  تکنیک بازاریابی با اهرم فشار ، راه سختی انجام کار و جذب مشتری است ، اما دقیقا همین دلیل است که اگر به صورت هوشمندانه انجام شود و قاطعانه به آن پرداخت ، بازخوردی فوق العاده خواهد داشت . داده های اخیر که توسط فن آوری هوشمند و به هم پیوسته راه اندازی شده است ، نشان می دهد که اطلاعیه های اهرم فشار به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی تلفن همراه می تواند نتایج شگفت آور داشته باشد :

 

1 *  540 % افزایش در برنامه ای که روزانه باز می شود .

2 * افزایش 30٪ در به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی

3 * نرخ پاسخ سه برابر در مقایسه با ایمیل

مشاورین و مشتریانی از شرکت سرویس تلفنی ابر و پیام کوتاه ،  نظری موافق دارند که ، تاکتیک های اهرم فشار موثر هستند.

 

" نکته کلیدی "

"ما در زندگی خود ، آنقدر مشغول و گرفتار هستیم که اگر کسی قصد جلب توجه شما را دارد ، باید بطور مستقیم باشد . شما باید خودتان را به سمت  جلو پیش ببرید ،  تا واضح  قابل مشاهده باشید . "

 

یک نمونه عالی از تبلیغات و بازاریابی پیامکی که به خوبی اجرا میشود ، استراتژی است که در سال 2012 توسط وب سایت فلش فروش اتخاذ شده است ،  از طریق با استفاده از اطلاعیه های اهرم فشار ، در یک روز  فروش تلفن همراه سایت بیش از آنست  که از طریق مرورگرهای دسکتاپ استفاده شده است . با این کار  رویکرد ، اندازه گیری شده و شرایط شرکت خود را برای ارسال اعلانات و حفظ گفتگو با نام تجاری و مصرف کننده ،  حفظ میشود.

 

** پنل اس ام اس ** پنل پیامک شیراز ** تبلیغات صوتی **

 

بسیار مهم است ، که به یاد داشته باشید که اطلاعیه های فشار می تواند خاموش و بی اثر شود . هنگامی که صاحبان گوشی های هوشمند به یک توده ی بحرانی از برنامه ها دست پیدا می کنند ، بیشتر تمایل دارند که چند تا از آنها را عوض کنند تا توسط هشدارها ، بمباران شوند . کلید حذف ، اجتناب ناپذیر است ، هنگام انتخاب اولویت ، اول نام تجاری خود و بعد مشتریان انتخاب کنید و مشخص کنید که کدام اعلان ها را خاموش خواهید  کرد . این جایی است که به حداقل رساندن تعداد اعلان هایی که ارسال می کنید ، پرداخت می شود.

 

اعلان های فشار برای برنامه ها به معنای ضمنی فوری ، برای تعامل با نام تجاری است ، اما پیام کوتاه نتایج مشابهی را به دست می آورد . با 90 ٪ پیام های متنی که در عرض سه دقیقه از تحویل باز شده و خوانده می شود ، یک استراتژی بازاریابی تلفن همراه می تواند داده های فوری را در رابطه با موفقیت (یا شکست) یک کمپین فراهم کند . در جایی که برنامه ها برخی از موانع برای تعامل ( زمان و هزینه دانلود)  وجود دارد ، پیام های متنی موانع بسیار کمی را در پیش رو دارند . هنگامی که مشتری موافقت کرده است که انتخاب شود ، رابطه شروع شده است و شرکت مجاز است که محتوای مربوطه را همانطور که مناسب باشد، ارسال کند . نکته بسیار مهم  این است که پیام های متنی می توانند به هر دستگاه تلفن همراه در بازار برسند، در حالی که برنامه ها نیاز به گوشی هوشمند دارند .

 

استراتژی بازاریابی تلفن همراه خوب ، در مورد ایجاد تعادل است ، تعادل بین تاکتیک های اهرم  فشار و اهرم کشیدن و تعادل بین اعلان های برنامه و پیام های پیام کوتاه و به این  طریق شما میتوانید در قله های پیشرفت و ترقی ، قدم بزنید.

 

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید ، نه تنها مزاحم مشتری نیستید ، بلکه برای او مفید هم خواهید بود.

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725