سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

بازاریابی face to face

1398-01-05 13:02:04 895 0 0

بازاریابی مستقیم 

 

 

 

پنل پیامک

 

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

بازاریابی مستقیم  یا Direct Marketing ،  نوعی از بازاریابی است که ، از طریق کانال مربوطه یا  مستقیماً با مشتری،  ارتباط برقرار می‌شود . در این روش ، افرادی که بازاریابی می‌شوند ، به طور مستقیم ،  توسط بازار هدف گرفته می‌شوند نقطه مقابل بازاریابی مستقیم ، بازاریابی غیر مستقیم نام گرفته‌است ، در این نوع از بازاریابی به صورت غیر مستقیم سعی در جذب مشتری می‌شود . مانند تبلیغات بیلبوردی که در فضاهای عمومی انجام می‌شود.

 

بازاریابی مستقیم

 این نوع بازاریابی ، یعنی استفاده از کانال ها  و  روشهای مرتبط  و  ایجاد  ارتباط  و تعامل مستقیم ، با مصرف کننده  ، مانند  : تبلیغات پیامکی و تبلیغات صوتی با استفاده از  پنل اس ام اس و پنل پیامک ، برای  بهتر نمایش دادن نوع کالاها و خدمات و ثبت سفارشها و در نهایت تحویل سفارشات انجام شده به آنها به  منظور جلب رضایت مشتریان وفادار  خود و جذب بیشتر مخاطب و مشتری .

 

 این نوع بازاریابی ،کانالها و روشهای مختلف دارد که به مهمترین و پرکاربرد ترین آنها اشاره خواهیم کرد :

** تعامل مستقیم ** کاتالوگ ها

** بازاریابی اس ام اسی ** تبلیغات پیامکی

** پیامک صوتی ، شبکه های اجتماعی ** وب سایت ها

 

بازاریاب های مستقیم ، به دنبال یک در خواست و مورد دهان پرکن ، مثل سفارش مشتری هستند ، به این کار ، بازاریابی سفارش  مستقیم (Direct – order Marketing) گفته می شود.

 

بازاریابی مستقیم ، قابل اندازه‌گیری بوده و قابلیت پیگیری دارد ، به این مفهوم که می‌توان درصد موفقیت بازاریابی را مشخص نمود . به این معنی که ، شما میتوانید ،  با تقسیم افرادی که بازاریابی شده‌اند ،  به افرادی که مراجعه کرده‌اند و درصد موفقیت بازاریابی را کنید .

 

چگونگی انجام کار

این نوع از بازاریابی ، از ابزارهای ارتباطی مختلفی بهره می‌برد  مانند : پست ، رایانامه ، پیام‌کوتاه ، دورنگار.

در برخی موارد با استفاده از کوکی ، ذخیره شده به وسیله نمایشگر اینترنت هم می‌توان بازاریابی مستقیم انجام داد . همچنین کمپین‌های تبلیغاتی نیز می‌توانند به صورت بازاریابی مستقیم عمل کنند.

 افرادی که در این روش بازاریابی می‌شوند ، از قبل شناسایی شده و اطلاعات آنها در بانکهای اطلاعاتی مربوط ذخیره شده و نام آنها نیز در ابتدای بولتن بازاریابی ، درج شده و مستقیماً خطاب می‌شوند.

 

تفاوت‌های این روش بازاریابی با روشهای متداول تبلیغات به شرح ذیل است :

 

هدف

 در این روش ، معمولاً مشتریان هدف شناسایی شده و بازاریابی بر روی آنها اتفاق می‌افتد.

 

جمع تبلیغات

هزینه‌ها در این روش ، جمع شده و متمرکزتر بر روی ارتباط با مشتریان عمل می‌شود.

 

مشغول بودن واحد تبلیغات و فروش

 به دلیل ارتباط ایجاد شده با مشتریان ، واحد فروش در این روش پشتیبان بخش بازاریابی باید باشند.

 

شخصی‌سازی

 تبلیغات در این روش بر اساس هر مشتری باید متفاوت باشد . البته کمترین تفاوت درج نام مشتری بر روی تبلیغات است.

 

پاسخگو

 این روش ، تبلیغات پاسخگو گفته میشود و روشهای پیگیری مشتری و سفارش مشتری به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

 

تحقیق

 در این روش چه در مراحل ابتدایی و چه در مراحل ارتباط با مشتریان ، آمارها بسیار حائز اهمیت بوده و بر اساس آنها تصمیم‌گیری‌های بعدی صورت می‌گیرد.

 

 

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید ، نه تنها مزاحم مشتری نیستید ، بلکه برای او مفید هم خواهید بود .

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

07137325725***09164900129