در دنیای تجارت امروزه کسانی می توانند بیشترین فروش را داشته باشند که تجارت و تکنولوژی را در راستای یکدیگر به کار بگیرند .
حال سوال اینجاست که با استفاده از چه ابزاری می توانیم تکنولوژی را در راستای کسب و کارمان و تجارت مان استفاده کنیم که نتیجه فوقالعادهای را در فروش مان داشته باشیم ؟ پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید تا شما را با یک کسب و کار هوشمند به اسم باشگاه مشتری آشنا کنیم .
باشگاه مشتریان چیست ؟
باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامهریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم . با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و مجددا خرید انجام دهند .
گاهی اوقات این خرید مجدد می تواند با یک پیشنهاد خاص به مشتری عضو باشگاه صورت گیرد . برای مثال در نظر گرفتن یک تخفیف شگفت انگیز یا حتی ارائه یک کالا به صورت هدیه که در قرعه کشی اعضای باشگاه انجام گرفته است .
حال برای کسانی که قصد تهیه باشگاه مشتری برای کسب و کارشان دارند مهم است که چه خدماتی را میتوانند از باشگاه مشتری دریافت کنند و چقدر در تبلیغات خود سهولت کار دارند . در ادامه با ما باشید تا با ویژگیهای منحصر به فرد باشگاه مشتری رایگان پیام رسون بیشتر آشنا شوید .
باشگاه مشتریان رایگان پیام رسون :
اگر بخواهید برای کسب و کارتان باشگاه مشتری تهیه کنید باید به سامانه پیام کوتاه مراجعه کنید که پس از درخواست تهیه باشگاه مشتری باید هزینه نسبتاً زیادی را بابت تهیه اپلیکیشن یا دستگاه ذخیره شماره موبایل پرداخت کنید که معمولاً هزینه دستگاه ذخیره شماره موبایل بیشتر از اپلیکیشن می باشد .
اما نمایندگی پنل پیامک پیام رسون به عنوان یک استثنا در میان تمامی نمایندگی های پیامک ، اپلیکیشن و سیستم پیامکی باشگاه مشتری را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد و بدیهی است که سامانه پیام کوتاه شیراز را به عنوان ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران معرفی کرده اند .
حال برای دریافت باشگاه مشتریان رایگان پیام رسون می توانید به وب سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و پس از درخواست باشگاه مشتری رایگان و ارائه مدارک مورد نیاز باشگاه مشتری رایگان خود را دریافت کنید .
چگونه می توان مشتریان خود را عضو باشگاه کنیم ؟:
پس از تهیه باشگاه مشتری رایگان شما به سه روش می توانید اطلاعات مشتری خود را در باشگاه ثبت کنید:
1- پس از دریافت باشگاه مشتری رایگان یک کد سه رقمی که مختص کسب و کار شماست از سامانه پیامک دریافت می کنید که میتوانید از مشتری خود درخواست کنید که کد مورد نظر را به سرشماره 50004800 ارسال کند و به طور خودکار عضو باشگاه شما شود .
2- می توانید پس از دریافت باشگاه مشتری رایگان از سامانه پیامک درخواست کنید که اپلیکیشن را در اختیار شما قرار دهد که برای دریافت اپلیکیشن هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.
3- پس ازدریافت باشگاه مشتری رایگان میتوانید درخواست دستگاه ذخیره شماره موبایل را داشته باشید که برای خرید دستگاه باید مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه کنید .در اینجا شما فقط هزینه دستگاه را می پردازد که می توانید به جای تهیه دستگاه از اپلیکیشن یا سیستم پیامکی که به صورت رایگان است استفاده کنید که هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و در نتیجه کار یکسان هستند .
سامانه پیام کوتاه شیراز علاوه بر ارائه باشگاه مشتری رایگان به مشتریان خود با ارائه راهکارهای مناسب تلاش میکند که باشگاه مشتری کارآمدتری داشته باشید اگر باشگاه مشتری رایگان از سامانه پیام کوتاه شیراز تهیه کرده اید حتما به چند نکته ای که در زیر به آن اشاره شده است توجه کنید تا بتوانید باشگاه مشتری خودتان را کارآمدتر کنید
1- باشگاه مشتری کارآمد بدون ترمز است:
ورود و استفاده از باشگاه مشتری باید ساده باشد. مردم نمیخواهند همه اطلاعات شخصی خود را هنگام ثبتنام به اشتراک بگذارند، به خصوص اگر هنگام ورود به وبسایت قبلاً ثبتنام کرده باشند.
2- پاداشهای ویژه و جذابی برای مشتری وفادار خود در نظر بگیرید:
از به کار بردن کلمه انحصاری نترسید. اگر چیزی در دسترس همه باشد، دیگر منحصر به فرد نیست. یکی از بزرگترین دلایلی که افراد به باشگاه مشتری میپیوندند، گرفتن چیزی خاص یا بینظیر است. حتی اگر عضویت در باشگاه مشتری برای همه مشتریانتان فراهم بود، کاری کنید که مشتریها درک کنند عضو یک باشگاه منحصر به فرد است نه یک لیست ساده از اسامی مشتریان.
پیشنهادهایی که اعضا وفادار باشگاه دریافت میکنند باید متفاوت از پیشنهادهایی باشند که قرار است به مشتریهای جدید داده شود .
3- کمپینهای وفاداری خود را تکرارپذیر کنید:
اگر مشتریان شما احساس کنند که فقط برای خرید دومشان فلان مبلغ تخفیف دریافت میکنند، برای خرید سوم یا چهارم به شما مراجعه نمیکنند.
البته مدنظر داشته باشید که اگر این تخفیف را برای خریدهای دهم یا یازدهم بگذارید، این امر برای مشتری دور از دسترس است و احتمال مشارکت مشتری کاهش خواهد یافت. پس هوشمندانه تخفیف گذاری کنید .
4- یک باشگاه مشتریان کارآمد، مشتری را وادار به اقدام میکند:
باشگاه مشتریان باید اعضا را ترغیب به اقدام کند. یک پیشنهاد قانع کننده ارائه دهید که مشتری به انجام آن تمایل داشته باشد.
در عین حال نباید تعداد درخواستها برای اقدام آنقدر زیاد باشد که مشتری خسته شده و کلاً از عضویت در باشگاه انصراف دهد.
کلام آخر:
جذب مشتری جدید بسیار هزینه بر دار تر از حفظ مشتری موجود است ، برای حفظ مشتری خود باشگاه مشتری رایگان پیام رسون را تهیه کنید .