تاثیر تکنولوژی بر بازاریابی
متن از پنل اس ام اس شیراز
با ظهوری فناوری نوین ، مانند : اینترنت ، وب ، شبکههای اجتماعی ، پرینترهای سه بعدی ، پهبادها و … علم بازاریابی دچار تغییرات جدی و جدیدی شده است ، به طوری که با دسترسی همگان به وب و اینترنت و امکان مقایسه قیمتهای محصولات با یکدیگر ، جنگ عرضهکنندگان بر سر کاهش قیمتها افزایش یافته است . همچنین ظهور شبکههای اجتماعی باعث ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات ویروسی شدهاست ، که این مهم خود از قدرت عرضهکنندگان رسانههای سنتی میکاهد و قدرت را به خلق کنندگان محتوی میدهد . در ارتباط با ظهور پرینترهای سه بعدی میتوان به بخش عرضه محصول در بازاریابی اشاره کرد و گفت که که با همه گیر شدن پرینترهای سه بعدی و افزایش کیفیت و دقیت آنها ، جابجایی محصولات نهایی کاهش مییابد و بیشتر انتقال مواد خام صورت میپذیرد.
** تبلیغات صوتی ** نمایندگی پیامک ** نمایندگی پنل پیامک **
تعریف بازاریابی به عبارت ساده
بازاریابی یک فعالیت راهبردی و راه و روشی است ، متمرکز بر فرجام اقدامات مربوط به جذب مصرفکننده بیشتر ، برای خرید محصول شما در دفعات بیشتر به نحوی که شرکت شما پول بیشتری به دست آورد.
اصلی ترین و مهم ترین کاربرد بازاریابی این است که ، امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی میکند . همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده ، میزان سودآوری آن را نیز اندازهگیری میکند . به عبارت دیگر بازاریابی ، بخشهایی از بازار را به عنوان مناسبترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص میکند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی میکند . یکی از کارکردهای بازاریابی طی سالهای اخیر ، تجاریسازی میباشد . حتی در برخی کتابهای جدید ، تجاریسازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده است .
** پنل اس ام اس ** پنل پیامک ** پنل پیامک شیراز **
ارکان و اساس بازاریابی
بازاریابی بر پایه ۴ اساس که به p4 شناخته میشود پایدار است:
** کالا یا خدمات : Product
** توزیع یا محل: Place
** قیمتگذاری : Pricing
** ترویج و پیشبرد: Promoti
در هر زمان و هر مکان که ، 4 عنصر اصلی : 1* نیاز 2* نیازمند 3* عوامل رفع نیاز 4* داد و ستد
وجود داشته باشد ، در آنجا بازار و بازاریابی ، در جریان است .
بازاریابی با ارزیابی نیازی که محصولات و خدمات به آن پاسخ میدهند ، شروع میشود . بهطور منطقی ، شناسایی و انتخاب و رسیدگی به آن نیازها ، نشانه پر اهمیت بودن این مسئله است .
شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه
پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران
.اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید ، نه تنها مزاحم مشتری نیستید ، بلکه برای او مفید هم خواهید بود
. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید
.هم اکنون ، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید
0916419001285**07137325725