متن از پنل اس ام اس
نمایندگی پنل پیامک شیراز * سامانه پیامک صوتی پیامرسان * اپراتور تبلیغات صوتی
شگفتی ساز دنیای بازاریابی
طبق آمار جهانی و نظر سنجی انجام شده ، تنها 29% از توییت ها ، 21% از ایمیل ها و 12% از پست های
فیس بوک همیشه خوانده می شوند، این درحالی است که پیام کوتاه و متن پیامکی با آمار شگفت انگیز 98%
خواندن پیامک اعجاب انگیز است ، 90% در سه دقیقه اول خوانده می شوند.
اکنون برای داشتن پنل پیامک و نمایندگی پیامک همین الان با شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه
تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید ، و با داشتن پنل نمایندگی شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی و
تبلیغات صوتی کنید، و خواهید دید کسب و کار شما در بازده زمانی بسیار کمی دو برابر خواهد شد.
07137325725**09164900129
استفاده از پیامک صوتی برای پیشبرد کسب وکار فوق العاده است ، نرم افزار ارسال پیامک نیز خوب
است ، ولی بکارگیری هردو باهم بسیارموثر است ، موثر واقع شدن به معنای داشتن یک استراتژی مناسب و یک
سرویس که به شما کمک می کند تا این راهبرد را به شیوه ای مناسب به کار ببندید و آن را اجرا کنید تا به هدفتان
برسید.
شرکت اهورا اطلس فارس بنيان گذار خدمات اطلاع رساني و تبليغات پيامکي در فارس و کل کشور
خدماتي نظير نمايندگي پيامک رايگان و همچنين سامانه پيامک رايگان جهت جلب رضايت
مشتريان و کسب و کارهاي کوچک ارائه داده است.در چند سال اخير تبليغات پيامکي تاثير گذارترين
و اثربخش ترين شيوه ي تبليغات به دليل ارتباط مستقيم و بدون واسطه کاربران با مردم عادي
شناخته شده است پس به ياد ماندني ترين تبليغ را با ما تجربه و سامانه پيامک رايگان خود را هم
اکنون از طريق وب سايت ما ثبت و در اولين فرصت استفاده نماييد.
يکي ديگر از ويژگي هاي پنل پيامک پيام رسون هدف گذاري و تعرفه ي رقابتي پيامک به صورت ويژه
است به طوري که تعرفه ارسال پيام کوتاه را تنها جهت حذف چندگانگي و رقيبان بي کيفيت تک نرخ و ثابت
تنظيم کرده است.
به جرات مي توان گفت که سامانه پیام کوتاه پیام رسون ارزان ترين پنل هاي پيام کوتاه و ارزان ترين تعرفه ها ی
ارسال پيام کوتاه در ايران است.
پنل اس ام اس شیراز ارائه دهنده بهترین خدمات پیامکی
استراتژی بازاریابی پیامکی موثر
ملاحظاتی برای استراتژی بکارگیری از پنل اس ام اس پیام رسون وجود دارد. این مراحل برنامه ریزی
را از دست ندهید و باعث اذیت شدن مخاطب و هدر رفت پول و وقت خود نشوید ، با بکارگیری این
موارد طولی نمیکشد که متوجه میشوید در وقت و هزینه صرفه جویی چشمگیری کرده اید.
1. تعیین اهداف SMART با توجه به اهداف کسب و کار
در نوامبر 1981 جورج دوران یک مخفف و مجموعه ای از دستورالعمل ها برای تعیین اهداف در
مدیریت خلاصه را منتشر کرد که با بسیاری از زمینه های تخصصی سازگار شده است ، و برای برنامه
ریزی استفاده از پنل پیامک و اپراتور تبلیغات صوتی نیز قابل استفاده است. ما برخی از پیشنهادات
زیر را با استفاده از S.M.A.R.T ارائه می دهیم. اختصار که به طور خاص به تبلیغات پیامکی و
بازاریابی اس ام اسی اعمال می شود.
خاص
اهداف خود را تعمیم ندهید وقتی که از مرحله برنامه ریزی کار می کنید، سؤالات خاصی از خود
بپرسید.
هدف از استفاده از نمایندگی پنل پیامک چیست؟ (آگاهی از نام تجاری، فروش مستقیم، ارجاع،
ترجیحات مشتری، و غیره) چه کسانی پیام های دریافت می کنند؟ (مشتریان یا چشم انداز فعلی)
چگونه می خواهید نتایج را اندازه گیری کنید؟
قابل سنجش
اعداد را به اهداف خاص خود اضافه کنید. نگویید "ما انتظار داریم تا چشم انداز این تاریخ مشتریان
فعلی به دو برابر افزایش پیدا کند.
بگویید "ما باید حتما تا این چشم انداز تاریخ ، مشتریان فعلی را به دوبرابر افزایش دهیم.
پایان بخش اول