سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

مدیریت رشد بازاریابی

1397-10-23 14:51:50 1006 0 0

مدیریت رشد  بازاریابی

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

می توان از دو دیدگاه اجتماعی و مدیریت به تعریف بازاریابی نگاه کرد. از دیدگاه اجتماعی تعریف واژه بیانگر نقشی است که در جامعه ایفا می‌کند؛ برای مثال یک صاحبنظر در بازاریابی گفته است ، نقش بازاریابی عبارت است از ارائه استاندارد بالاتر از زندگی . از دیدگاه اجتماعی ، این تعریف خواست ما را تأمین می‌کند.

 

 مدیریت بازاریابی یا  Management Marketing  تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند . اما مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود , که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند  مانند : مدیر فروش ، مدیر تبلیغات و فروشندگان .

 

** پنل اس ام اس ** پنل پیامک ** پنل پیامک شیراز **

 

مدیریت بازاریابی عبارت است از فرایند برنامه‌ریزی و اجرای پندار توزیع ایده ،  کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تأمین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گرددبرخلاف استنباط سطحی رایج ، که مفهوم بازاریابی را ایجاد تقاضا برای محصول می‌داند ، بازاریابی به طیف وسیعی از فعالیت‌ها اطلاق می‌گردد که از تحقیقات بازاریابی، برنامه‌ریزی ، اجرا و کنترل تقاضا تشکیل شده‌است .

 

 مدیر بازاریابی ، در چارچوب برنامه بازاریابی ، در مورد بازارهای هدف ، تولید کالای جدید ، قیمت‌گذاری ، کانال‌های توزیع کالا ، ارتباطات ، برندسازی و تبلیغات ، فعالیت‌های لازم برای رسیدن به اهداف سازمانی را ساماندهی و هدایت می‌کند . همان‌طور که از تعریف برمی آید ، بازاریابی امری ست که در جهت برنامه‌ریزی نحوه حضور در بازارهای هدفگیری شده برای محصولات و خدمات نقشی پررنگتر ایفا می‌کند . اما باید توجه داشته باشیم ، امر برنامه‌ریزی کردن صرفاً نوشتن چند بند از وظایف و مشخص کردن زمان انجام آن‌ها نیست ، بلکه وجود یک تیم اجرایی قوی در این زمینه بسیار مهم است . البته می‌توان به این نکته نیز اشاره کرد که وجود تیم‌هایی که میزان فاصله سازمان یا یک واحد خاص را با ارائه گزارش‌های دوره‌ای و مدیریتی مورد بررسی قرار می‌دهند نیز حائز اهمیت است . کاملا واضح و مشخص است که ,  واحد بازاریابی کاری فراتر از فروش و جذب مشتری دارد و این دو بخش کوچکی از کارهای عمده واحد بازاریابی محسوب می‌شود.

 

** ارسال بلک لیست ** اپراتور تبلیغات صوتی ** ارسال انبوه سیم کارت **

 

موارد زیر رکن و اساس اصلی  در شکل گرفتن بازار و بازاریابی هستند :

نیازها و خواسته‌ها : منشأ و رکن اساسی نظام بازاریابی ، نیازها و خواسته‌های انسان است. هر محصولی زاییده نیازها و خواسته‌های بشر است.

محصول : عبارتند از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد.

نیاز : بیان‌کننده حالت محرومیت احساس شده در فرد است . نیاز شخص را به حرکت وامی‌دارد و به او جهت می‌دهد.

ارزش : میزان برآورده شدن نیاز به وسیله محصول.

خواسته : شکل برآورده ساختن نیاز است.

تقاضا : توانایی رفع خواسته است.

بازاریابی از زمانی آغاز می‌شود که فرد می‌خواهد نیازها و خواسته‌هایش را از طریقی که به آن مبادله می‌گویند ، ارضا کند .  بازار عبارت است از محلی برای مبادلات بالقوه . در واقع بازاریابی به معنای کار کردن با بازار است.

 

بازاریابی دارای ۹ بخش است:

۱-بازارگرایی

 ۲-بازارشناسی

۳-بازاریابی

 ۴-بازارسازی ۵

-بازار گردی

 ۶-بازار سنجی

 ۷-بازار داری

 ۸-بازار گرمی

 ۹-بازار گردانی

**وظایف مدیریت بازاریابی**

شناسایی و ارزیابی عوامل محیط بازاریابی

شناسایی و تجزیه و تحلیل فرصت‌های بازار

بخش‌بندی بازار یا Segmentation

انتخاب بازار هدف یا Segment Selection

جایگاه‌یابی در بازار یا Positioning

طراحی و توسعه آمیزه بازار یا آمیخته بازار و آمیزه بازاریابی یا "Marketing Mix"  که به آن 4P یا 8P گفته می‌شود.

تهیه ، اجرا و کنترل برنامه‌های بازاریابی

افزایش آگاهی برند و بالا بردن سطح شناخت برند و تقویت برند

هدف‌گذاری بازارهای هدف برای فروش بالاتر محصولات

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه با افتخار آماده ی ارائه بهترین خدمات پیامکی با کیفیت و ارزان را در ضمینه ی تبلیغات و بازاریابی در اختیار شما عزیزان بگذارد

 

.با مشاورین ما تماس بگیرید

09164900129**07137325725