مدیریت ارتباط با مشتریان
smsreson.ir
متن از پنل اس ام اس شیراز
در عصری که در آن زندگی میکنیم و در دنیایی که فنآوری اطلاعات آن ، روز به روز در شرکت ها و موسسات ، تسلط و نفوذ بیشتری پیدا میکند و کارکردها و مزایای مختلف خود را به رخ همگان ، میکشد ، استفاده از پنل اس ام اس و پنل پیامک ، به منظور شناخته شدن با تبلیغات پیامکی و پیامک صوتی و برای معرفی و شناساندن نوع خدمات و چگونگی ارائه خدمات به مخاطبان و مشتریان اولین و بهترین گزینه پیش روی شماست که میتوانید ، از آن نهایت بهره را ببرید و پله های ترقی را طی کنید .
شرکتهای پویا و بزرگی همچون شرکتهای بیمه ، میتوانند به منظور ایجاد رابطه نزدیک و مستمر با مشتری و بهکارگیری روش مدیریت ، از مزایای این فنآوری جدید ، استفاده کنند . با توجه به تأثیر عمیق استفاده از نمایندگی پیامک و تبلیغات صوتی ، بر نرخ بازدهی و سرمایهگذاری ، رویکرد شرکتها حائز اهمیت است.
عصر امروزه را عصر دانایی مینامند ، بدین معنا که دانش به عنوان یک سرمایه منحصر به فرد ، برای هر سازمان محسوب میشود ، ضمن این که مشتری به علت ممتاز بودنش ، یک منبع غنی دانش است ، دانشی که با دراختیار گرفتن و تحلیل و بررسی آن سازمان به مزیت رقابتی نایل خواهد شد و میتواند ، در ارائه محصول و خدمات جدید ، بهبود خدمات به مشتری ، تکریم و تأمین رضایت مشتری ، کشف نیازهای جدی مشتری و پاسخ گویی به آ نها گام بر دارد.
در زمانهای گذشته خرده فروشان ، بانکها ، شرکتهای بیمه و فروشندگان اتومبیل ، روابط نزدیکی با مشتریان خود داشتند و میدانستند که آنها چه میخواهند و سعی میکردند از طریق ارائه خدمات ویژه به آنها نیازها و خواستههایشان را به دست میآورند. در طول سالهای بعد با ورود بازاریابی و تولید انبوه و افزایش مشتریان مصرف گرا ، از اهمیت ایجاد روابط با مشتریان کاسته شد و تنوع محصولات و قیمت آنها نیز کاهش یافت .
امروزه با استفاده مؤثر از تکنولوژی و تنها با پیام کوتاه و یا پیامک تبلیغاتی ، سازمانها میتوانند به مشتریانشان ، محصولات متنوع خود را با قیمت پایین و خدمات ویژه ، در یک زمان ارائه دهند و توجه ، همه را به خود جلب کند .
*** شاهکار هنر تبلیغات و بازاریابی با پیام رسون شیراز ***
شرکتهای بیمه یکی از نهادهای پویا و مهم ، در اکثرکشورهای جهان به حساب می آیند . این شرکتها با توجه به ویژگیها و مزایایی که برای اجتماع دارند ، بسیار حائز اهمیت هستند . شرکتهای بیمه با انتقال ریسک از افراد جامعه به خود ، موجب ایجاد آرامش و رفاه اجتماعی در جامعه میگردند. شرکتهای بیمه با حق بیمههایی که از افراد میگیرند ، آنها را در شرکتهای سرمایهگذاری یا بورس سرمایهگذاری میکنند و موجب رشد اقتصادی کشورهای خود میگردند.
شرکتهای بیمه ، به منظور ارائه خدمات مناسب به بیمه گذاران ، میبایستی ارتباط نزدیکی با خریداران بیمه به خصوص خریداران بیمههای غیراجباری داشته باشند ، تا بتوانند از نیازهای آنها با خبر شوند و برای ارضاء آنها بیمهی مناسب را عرضه کنند. در دنیای تجارت امروز ، رقابت تنها در بین شرکتهای یک صنعت نیست ، بلکه بین تمامی صنایع و مشاغل ، در جریان است . شناخت مشتریان شرکت و آگاهی از رفتارهای خریدشان ، یک مزیت رقابتی را برای شرکتهای متبوع خود ایجاد میکنند. این شرکتها تلاش میکنند که نگرش خود را نسبت به سودآوری ، تغییر دهند و سازماندهی جدیدی را برای شرکت هایشان معرفی کنند.
آنها سعی میکنند که سازماندهی مؤسسه را ، از ساختار بر مبنای محصول ، به ساختار بر مبنای مشتری ، تغییر دهند . سعی و تلاش شرکتها این است که مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند. کلید هدایت این تغییرات در ظهور و پیدایش مدیریت روابط مشتری است که به وسیله سیستمهای ارتباطی و اطلاعاتی منسجم و یکپارچه و نرم افزارهای پشتیبانی ، در جهت ارضاء نیازهای مشتری حرکت میکنند .
مشتریان ، شرکتها را براساس ، میزان رضایتمندی از محصولات و نوع ارائه خدمات و تجربه روابطشان با شرکت ها و مشتریان ، تقسیم بندی میکنند .
با ما ، همیشه در اوج ، باشید .
07137325725***09164900129
شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه