سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 021-2842 3301

وفاداری مشتری و فروشنده با استفاده از پیام کوتاه

18 آذر 1399 523 0 0

گاهی اوقات فقط رضایت مشتری از خرید کافی نیست بلکه مهم تر از رضایت، وفاداری مشتری است. بدین معنا که مشتری بدون هیچ اجبار و تشویقی، خود مایل باشد از خدمات جدید استفاده کند و این حس وفاداری مشتری را بیان می‌کند که تنها در صورتی امکان پذیر است که هم مشتری و هم فروشنده از یک خدمات هر کدام سود خود را  ببرند.

یکی از راه‌های وفادار کردن مشتری، ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به کالا و خدمات است.

برای نمونه در یک آژانس هواپیمایی، مشتریان وفادار بسیاری هستند که علاوه بر حضور خود، اطرافیان و دوستان را نیز به پر کردن تورها تشویق می‌کنند. در واقع یک مشتری وفادار خود حکم یک تبلیغ کننده را دارد. حال در پشت این مشتری وفادار یک ارائه خدمات مطلوب، رقابت قیمتی و تبلیغات هستند که موثر می‌شود. آژانس های هواپیمایی و مسافرتی بسیاری هستند که با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی تمام جزئیات سفر اعم از چارتر، پرواز به کشورها و شهرهای مختلف با قیمتی پایین تر، قیمت هتل ها، ساعات پرواز، تورهای شگفت انگیز و... را به مشتریان خود ارسال می‌کنند. این همان رابطه مستقیم وفاداری مشتری و فروشنده است که فروشنده ( آژانس ها) با ارسال پیامک تبلیغاتی با هزینه ارسال بسیار پایین، قشر زیادی از افراد جامعه را ( بدون نیاز به حضور) مطلع می‌سازد.

به همین خاطر است که خیلی از آژانس های هواپیمایی و مسافرتی به سامانه ارسال پیام کوتاه روی آورده اند،. که هم باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود و هم آرامش خاطر همکاران خود را به همراه دارد.

همچنین وقتی بحث مسافرت در پیش باشد، تغییرات در آخرین لحظه یک امر طبیعی و عادی است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. تا قبل از اینکه آژانس ها به سامانه پیام کوتاه روی بیاورند این امر ( تغییرات در آخرین لحظه) باعث باخت یک آژانس بود. اما با استفاده از سامانه پیام کوتاه نه تنها این امر به یک فرصت جدید تجاری تبدیل شده بلکه از ضرر و زیان هنگفتی که خیلی از مواقع هواپیما ها باید با چندین صندلی خالی به پرواز  خود ادامه می‌دادند هم جلوگیری شده.

از دیگر فواید سامانه پیام کوتاه برای آژانس ها این است که آژانس های مسافرتی می‌توانند با بالا بردن آگاهی مردم از جذاب ترین مقاصد و دیدنی ترین جاهای شهرها و کشورها نیز استفاده کنند و علاوه بر جذب مشتری، باعث می‌شوند که خیلی از جاهای گمنام هم شناخته شوند.

حال به منظور استفاده آژانس ها از بازار یابی پیامکی، شرکت اهورا اطلس فارس تصمیم دارد با ارائه خدمات ارسال اس ام اس تبلیغاتی با تخفیف 50 درصدی برای آژانس ها این فرصت جذب مشتری را به آنها بدهد و برای محقق شدن رویا ها به آنها کمک شایانی کند. 

جهت سفارش پنل پیامکی خود از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.

شماره های تماس :

02128423301

09172172039