سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

ارتباط الکترونیک

1398-01-24 16:51:22 849 0 0

مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری

 

 

 

 

پنل اس ام اس

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

امروزه بحث داغی که در بیشتر اجتماعات ، تجاری و بازرگانی بر سر زبان ها میچرخد ، بحث مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری یا e-CRM است ، که بیشتر ذهن ها را در مورد چگونگی کارد آن به خود مشغول کرده است .  به تمامی توابع و عملیاتهای CRM را با بهره‌گیری از امکانات IT و شبکه از قبیل اینترانت ، اینترنت ، ایمیل و دیگر ابزارهای الکترونیکی انجام می‌دهد گفته میشود. e-CRM به خوبی می‌تواند ، منابع داخلی سازمان و شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی را با پنل اس ام اس و پنل پیامک و استراتژیهای بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی ، ترکیب کرده  ، تا درک بهتری از نیازهای مشتریان به دست آورد.

 

 

در مقایسه با CRM سنتی ، اطلاعات تجمعی از منابع داخل سازمان و اتفاقات بیرون سازمانی در e-CRM برای ارتباط مؤثر با مشتری ، بسیار کاربردی می‌باشد. بدین معنی که می‌توان در داخل و خارج از سازمان ،  اطلاعات را با هم ترکیب کرده و از آن‌ها استفاده نمود.

 

مدیریت ارتباط با مشتری

مفهوم بازاریابی ارتباطی را برای جذب ، نگه داشتن و توسعه روابط با مشتریان در سازمان به کاربرده میشود ، در سالهای بعد ، شرکت‌ها سعی کردند محاوره‌های معنی دار تری را در تعامل با هر یک از مشتریان بکار گیرند ، که برای انجام این مهم ، کم‌کم سازمان‌های خاص ایجاد و تکنولوژیهای جدید به کارگرفته شدند ، تا اینکه به مفهومی که امروزه به آن مدیریت ارتباط با مشتری گفته می‌شود ، منجر شد. اصلی‌ترین تفاوت بین CRM و e-CRM استفاده از IT می‌باشد.

اصلی‌ترین تفاوت بین CRM و e-CRM استفاده از فن آوری اطلاعات (IT) در اجرای استراتژی ارتباط با مشتری می‌باشد.

مشتریان وفادار نه تنها درآمد پایداری را برای شرکت‌ها تضمین می‌کنند بلکه می‌توانند به‌عنوان بازاریاب برای شرکت تبلیغات انجام دهند  . برای تقویت اعتماد مشتریان و خلق مشتری بیشتر ، کمپانیها از CRM برای حفظ کردن ارتباط در دو دسته کلی B2B (کسب و کار به کسب و کار) و B2C (کسب و کار-به-مشتری یا کسب و کار به مصرف‌کننده) بهره می‌برند. به این دلیل که نیازها و رفتار بین B2B و B2C متفاوت می‌باشند، پیاده‌سازی CRM نیز باید از زوایای متفاوتی انجام گیرد.

 

 

تفاوت بین CRM و eCRM

تماس گرفتن با مشتری

CRM ** تماس با مشتری از طریق تلفن ، فکس

eCRM **  علاوه بر روش‌های سنتی استفاده از اینترنت ، ایمیل ، و تکنولوژیهای بیسیم دیگر

رابط سیستم

CRM ** پیاده‌سازی با استفاده از سیستم ERP و با تأکید بر back end.

eCRM **حرکت به سمت front end که با back end تعامل دارد.

سربار سیستم (کامپیوترهای مشتری)

CRM** مشتری باید برنامه‌های مختلفی را دانلود نماید همچنین این برنامه‌ها باید برای پلتفرمهای مختلف دوباره بازنویسی شوند.

eCRM ** مشتری می‌تواند ، از مرورگر وب در اینترنت استفاده کند و نیازی به دانلود برنامه‌های مختلف ندارد.

سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی اطلاعات

CRM ** دیدگاه‌ها براساس مخاطب متفاوت بوده و شخصی‌سازی دیدگاه‌ها قابل انجام نیست. هرگونه شخصی‌سازی نیاز به تغییر در برنامه خواهد داشت.

eCRM ** شخصی‌سازی دیدگاه‌های افراد ، براساس تاریخچه خرید و اولویتها قابل انجام است. افراد می‌توانند دیدگاه خود را شخصی‌سازی نمایند.

استفاده از نرم‌افزارهای تلفن همراه ، در جهت تعامل بیشتر با مشتریان و ایجاد سیستم مدیریت ارتباط ، با مشتری تحت موبایل در حال حاضر بسیار مفید می‌باشند ، زیرا از یک طرف نفوذ این‌گونه ابزارها در جامعه بسیار بالا می‌باشد و از طرف دیگر امکانات این ابزارها و دسترسیهای آن‌ها بسیار زیاد است.

 

از جمله خصوصیات این ابزارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

ابزار محاسباتی قوی در حد رایانه‌های خانگی

همیشه همراه شخص می‌باشد ، حتی در خواب!

همیشه مورد توجه دارنده آن است ، حتی در حین رانندگی!

ابزاری شخصی است ، حتی در برابر اعضای خانواده!

قابلیت ارتباط با شبکه مخابراتی از طریق تماس تلفنی و پیامک

قابلیت ارتباط با اینترنت را از طریق GPRS ، یا اینترنتهای نسل‌های مختلف

قابلیت نمایش صدا و ویدئو علاوه بر متن و تصویر

قابلیت ارسال و به اشتراک گذاری داده‌ها و برنامه‌ها

از آنجاییکه mCRM قادر نیست که تمام فعالیت‌های مرتبط با ارتباط با مشتری را فراهم نماید ، باید حتماً در داخل یک سیستم eCRM قرار گیرد.

 

 

.برای مشاوره رایگان با ما ، تماس بگیرید 

07137325725***09164900129

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه