سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 021-2842 3301

بازاریابی پیامکی چیست

5 اسفند 1399 593 0 0

بازاریابی پیامکی:

 

 امروز می خواهم سوال های متداولی که در مورد بازاریابی پیامکی وجود دارد را توسط سامانه پیامک شیراز  پاسخ دهیم.

منظور از بازاریابی پیامکی یک پیام نوشتاری در مورد یک محصول و یا معرفی یک شرکت یا برند تجاری که در قالب یک ارسال اس ام اس به افراد انجام می شود که می توان آن را بازاریابی پیامکی  تعریف کرد.

این جمله که بازاریابی پیامکی همان پیامک های تبلیغاتی است که در گوشی های موبایل قابل رویت است، درست می باشد اما بدین معنی نیست که تولید آن کار ساده‌ای باشد. در واقع می‌توان گفت بازاریابی پیامکی هم دارای قوانین خاص خود است که حتماً باید آن را رعایت کرد و کم کاری در آن نه تنها نتیجه نمی‌دهد بلکه باعث عملکرد نامطلوب برای شرکت  خواهد شد.

تولید یک محصول و عرضه آن به مشتری فرآیند خاص خود را دارد که در این میان واژه بازاریابی از اهمیت فوق العاده برخوردار است، در واقع ایده و خلاقیت در بازاریابی است که می تواند تولید و عرضه یک محصول را چندین برابر کند. یکی از نمونه های بازاریابی که می‌توان به آن اشاره کرد ارسال اس ام اس تبلیغاتی است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا در میان بازاریابی های مختلف از جمله تلویزیون و یا بیلبوردهایی که در سطح شهرها وجود دارند و با استفاده از رنگ ها و جملات زیبا که روی آنها نوشته می شود، بازهم بازاریابی پیامکی بیشتر تاثیر گذار است و قدرت بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارد.

باید به شما بگویم که با رایج شدن گوشی موبایل در بین تمام افراد جامعه، باعث شده همه ما برای خود یک دوست و همراه جدانشدنی داشته باشیم و اکثر کارهایمان را توسط این دوست انجام دهیم، از جمله تنظیم آلارم، کارهای بانکی با همراه بانک و....

بدیهی است که هر پیام‌جدید که برای این دوست جدا نشدنی از ما بیاید آن را چک خواهیم کرد و به این دلیل است که از این طریق می‌توانیم یک بازاریابی موفق برای محصول و کالای خود داشته باشیم.

 

 

شاید برایتان جالب باشد که در میان بازاریابی هایی که از طریق  تلفن همراه انجام می شود از جمله دیوار، اینستاگرام، تلگرام و... باز هم بازاریابی پیامکی جایگاه ویژه ای دارد. چراکه تمام این برنامه ها مستلزم داشتن اینترنت است و فقط ارسال پیامک تبلیغاتی است که بدون داشتن نیاز به اینترنت می‌تواند بر روی گوشی شما بیاید و توسط کاربر خوانده شود.

یکی دیگر از مزیت هایی که در رابطه با بازاریابی پیامکی وجود دارد روش های ارسال متنوع پیام کوتاه است از جمله : 

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

 ارسال انبوه پیامک به محله

ارسال پیامک منطقه ای

 ارسال انبوه پیامک از روی نقشه

 اپراتور پیام صوتی

 مطلب دیگر که برای هر فردی در بازاریابی اهمیت ویژه‌ای دارد، هزینه تبلیغات است که می توان این مورد را  هم از مزیت های بسیار مهم در ارسال اس ام اس تبلیغاتی دانست و در این میان هستند سامانه هایی از جمله سامانه‌پیامک شیراز، که اکثر پیامک های خود را به صورت رایگان یا کمترین تعرفه پیامک ارائه می دهد و اصطلاحاً به آن پیامک رایگان یا پیامک مفتی می گویند.

نکته دیگر که بازاریابی پیامکی را در صدر  تمام بازاریابی ها قرار داده است سرعت بالای ارسال پیامک است که در اینجا یکی از پرسرعت ترین سامانه پیام کوتاه را می توان سامانه پیام کوتاه شیراز معرفی کرد.

 

راهکارهای  مناسب برای بازاریابی پیامکی به پیشنهاد پیام رسون:

 برای موفقیت خود در بازاریابی پیامکی باید تمام جوانب را در نظر بگیرید که در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

 

_ اولین قدم شناخت افراد و مشتریان است که برای این کار شما با معرفی شرکت و کالای خود به سامانه پیام کوتاه شیراز، می توانید آسوده خاطر باشید، چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز در کار خود حرفه ای هستند وبا استفاده از تیم  خود در پیام رسون به شما افرادی را معرفی می‌کنند که به پیشنهاد شما احتیاج داشته باشند.

 

_قدم دوم زمان ارسال پیامک است. برای مثال اگر پنل اس ام اس ویژه مدارس را دارید و برای آن  بازاریابی می کنید، نباید این تبلیغ را در تابستان و تمام شدن درس ها انجام دهید،که اینگونه پیامک های تبلیغاتی عملاً بی ارزش هستند.

 

_همیشه خود را جای مشتری قرار دهید و به این نکته فکر کنید که با عنوان کردن چه امتیاز برای محصول خود میتوانید مشتری را جذب کنید. در سامانه پیامک شیراز این کار بسیار آسان است چرا که متن‌هایی توسط تیم تحریره نمایندگی پیامک شیراز نوشته می‌شود که ارزش واقعی کالای شما را عنوان کرده و مشتری را مجذوب خود میکند.

 

_در آخر نیاز به یک سایت با محتوای مطلوب و یک بازاریاب تلفنی خوب دارید تا با قرار دادن لینک سایت و شماره تماس در آخر متن خود باعث شوید مخاطبی که قصد خرید از محصولات شما را دارد در زمان خود وقفه نیندازد.

 

در این مطلب که توسط سامانه پیامک شیراز تهیه شده سعی کردیم تمامی موارد ضروری جهت یک بازاریابی موفق را ذکر کنیم و  به خود می بالیم که تیم حرفه‌ای پیام رسون شیراز توانسته در رونق کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

جهت سفارش پنل پیامک شیراز از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها: