سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 021-2842 3301

تبلیغات از دیروز تا به امروز با پیام رسون

28 فروردین 1400 2678 0 0

تاریخچه تبلیغات :

از دوران ماقبل تاریخ نوعی از ارتباط  وجود داشته که موجودی کالا ها  و در دسترس بودن اجناس را به مردم اطلاع می‌دادند که امروزه به آن تبلیغ میگویند 

. برخی از تصاویری که بر روی دیواره غارهای اولیه نقش بسته است مربوط به سازندگان اشیای ابتدایی می‌باشد. بنابراین تبلیغ، معقوله‌ای نیست که چندان جدید باشد و مربوط به سال‌های اخیر گردد؛ بلکه ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد.

 

 با این همه آنچه ما تحت عنوان تبلیغات  نو و جدید می‌شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. برای اینکه ما بهتر بتوانیم تبلیغات جدید و نوین را درک کنیم، نخست باید شرایطی را که موجب پدیدار شدن آن شده است، مورد بررسی قرار دهیم تا تصویر بهتری از تحولات آن در گذر زمان داشته باشیم.

 

پیدایش تبلیغات : 

تبلیغات به شکل تدریجی مانند بسیاری از رسوم دیگر وارد تجارت و کسب شد و رفته‌رفته توسعه یافت زیرا لزوم آن احساس می‌شد و مردم برای اطلاع دادن از روش های مختلف تبلیغ استفاده می‌کردند  و رفته رفته این روش ها نیز مدرن تر شد که طی سال های اخیر یکی از بهترین روش تبلیغ، دادن آگهی بوده است.

 

 

آگهی چیست ؟: 

آگهی به مطالبی گفته می‌شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می‌گردد. آگهی‌ها می‌توانند چاپی یا غیرچاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت می‌توانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه ، آگهی مزایده و آگهی استخدام  نمونه‌هایی از آگهی‌های دولتی هستند.و آگهی های ملزومات مردم از جمله آگهی فروش سوپر مارکتی، آگهی البسه و... از نمونه های آگهی  غیر دواتی هستند.

 

در چند دهه پیش این نوع آگهی به صورت چاپ روی کاغذ بوده که به آن تراکت می‌گفتند و آن را روی دیوار یا درب های منزل می‌چسباندن که علاوه بر اینکه دوامی نداشت، زیبایی و تمیزی کوچه را نیز از بین می‌برد.

با آمدن تلفن همراه این شرایط کمی بهبود پیدا کرد و آنهایی که با تکنولوژی پیشرفت می‌کردند به ارسال اس ام اس تبلیغاتی روی آوردند. اما بازخورد فراوانی نداشت چون تقریبا 10 درصد مردم گوشی موبایل داشتند.

 

اما  با گذر زمان این روش یعنی ارسال اس ام اس تبلیغاتی یک روش پایدار تا به امروز شده چرا که تکنولوژی باپیشرفت شگرف خود باعث شده این روزها همه مردم از بزرگ و کوچک، گوشی موبایل داشته باشند. و این راه را برای تبلیغات بسیار آسان کرده است.

درست است که امروزه اپلیکیشن های مختلف مانند اینستا گرام، وات ساپ و... آمده که از این راه هم می‌توان آگهی تبلیغاتی خود را به اشتراک گذاشت تا مردم آن را ببینند ، اما بازخورد آن در برابر ارسال اس ام اس تبلیغاتی ناچیز است و  هنوز ارسال پیام کوتاه در جایگاه خاص و ویژه ای قرار دارد.

دلیل این جایگاه خاص خیلی واضح و روشن است، از جمله اینکه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با  کمترین تعرفه پیامک روبروست .یا اینکه در روش ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما علاوه بر متن پیامک میتوانید لینک سایت یا اپلیکیشن های دیگر که در آنها نیز فعالیت میکنید را بگذارید . از موارد دیگری که میتوان به خاص بودن ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کرد اینست که شما برای مخاطبان حقیقی پبامک میزنید حتی میتوانید ارسال پیامک به بلک لیست نیز داشته باشید 

به همین دلیل است که هنوز اکثر کسانی که میخواهند تبلیغات انجام دهند از خرید پنل پیامک استفاده میکنند و در کنار آن از اپ های دیگر هم استفاده میکنند اما بیشترین بازده را از ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی دارند . 

 

شما نیز اگر میخواهید برای کسب و کارتان شروع به تبلیغات این روش دیرینه کنید ، میتوانید با خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیام کوتاه استفاده کنید و از تخفیفاتی که برای هر ناسبت میگذارند نیز بهره مند شوید .

جهت سفارش پنل پیامک از سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .

برچسب ها:
سامانه پیامک پیام رسون

سهم شما از فروش آنلاین چقدر است؟
برای مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید

021-2842 3301
آخرین مطالب