دلایل استفاده از QR CODES در بازاریابی پیامکی
متن از پنل اس ام اس شیراز
در میان استراتژیست های بازاریابی تلفن همراه ، کد های پاسخ سریع یا کدکوتاه ، محبوبیت خاصی دارد ، از آنها می توان برای اتصال به محتوای وب یا فعال کردن ایمیل ها و پیامک متنی استفاده کرد . ارسال یک کد QR در مورد مکان های مربوطه ، یک راه عالی برای دسترسی کاربران به اطلاعات مفید است.
اما تمام استراتژی های بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی از کدهای QR استفاده نمی کنند . بعضی از تحلیل گران پیش بینی های شگفت انگیزی مبنی بر ظهور جوهر نامرئی در پیکره ی راهکارها و استراتژی های تلفن همراه ، در به واقعیت تبدیل شدن اهداف و خواسته های کاربران کرده اند. استفاده از کدهای QR به طور فزاینده ای در حال کسترش است و طرفداران فنآوری و تکنولوژی های جدید ، استفاده از این کد را ترجیح میدهند ، زیرا کاربران برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود ، نیازی به انجام بسیاری از مراحل وقت گیر را ندارند.
* پنل پیامک شیراز ** نمایندگی پنل پیامک شیراز ** اپراتور تبلیغات صوتی *
در این مقاله ، خلاصه و نگاهی سریع به نحوه ی کارکرد و عملکرد ، کدهای QR را باهم برسی میکنیم . هنگامی که کسی در یک کد قرار می گیرد ، در پوستر اصلی و کنار باجه پرداخت ، به منوی بیرونی متصل می شود و آنها باید از کد عکس برداری کنند و منتظر بمانند تا اطلاعاتشان را ذخیره کنند و سپس محتوا را به وب سایت ها یا سایر شکل های دیگر ، ارسال کنند.
اما ، برنامه های جدید راه های ساده تری را برای رسیدن به همان هدف ارائه می دهند ، یکی از نمونه های هیجان انگیز ، کد الکترونیکی نامرئی است ، که آن را می توان بر روی یک برچسب اسباب بازی چاپ کرد و کاربر برای فعال کردن اسباب بازی ، با دست زدن به گوشی های هوشمند خود و ارسال کد نامرئی به سادگی آن را فعال میکند . QR بسیار جذاب است . محصولی که ظاهر متفاوتی ندارد و تنها حضور آن را هنگامی که با گوشی ارتباط برقرار کرده باشید متوجه میشوید .
* تبلیغات صوتی ** ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت *
کدهای QR در حالت بی حساب وکتاب و خنده دار استفاده شده است . آنها اغلب در مکان های کاملا نامناسب قرار می گیرند و برخی از کدهای QR فقط یک کد کار می کند و اسکنر مخصوص خود را میخواهد .
این موفقیت های اخیر ، چگونگی استفاده و روش موثر QR را نشان میدهد . استفاده از QR کار را برای مارک ها و برند ها آسان می کند و تنها در موارد منطقی آن را به کار میگیرند .
اگر شما بتوانید زمان و مکانی مناسب را شناسایی کنید و آنها را به درستی اجرا کنید، کدهای QR هنوز در مکان های تجاری B2C و B2B بازاریابی شما پیدا خواهند کرد.
شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه
09164900129**07137325725