سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

رویکردهای بازاریابی کسب و کار با مصرف کننده (B2C)

1397-09-12 16:21:01 2066 0 0

رویکردهای بازاریابی کسب و کار با مصرف کننده  (B2C)

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

امروزه هر دو شرکت بزرگ  B2B و B2C  با  استفاده از وب سایت های تلفن همراه و  یا راه اندازی وب سایت های اختصاصی ، برای دستیابی به مزایا و فوائد تلفن همراه شروع به کار شده اند . هردو شرکت B2B  و  B2C برای کسب وکار و تجارت از استراتژیهای تلفن همراه و از وبلاگ ها و دیگر سایت ها و رسانه های اجتماعی مربوط به تلفن همراه  و..... استفاده می کند ، بازاریابان B2C  بیشتر از رقیبان و همتای خود  B2B  ، در ارائه محتوا ، اطلاعات ، خدمات و .... از راهکارهای سودمند تلفن همراه مانند پنل اس ام اس و پنل پیامک استفاده میکنند.

هنگام استفاده از استراتژی های بازاریابی تلفن همراه و با توجه به این نکته که کسب و کار شما باید B2C باشد ، چندین نکته مهم وجود دارد که باید به یاد داشته باشید توجه:

 

 

* پنل پیامک شیراز ** نمایندگی پیامک شیراز ** نمایندگی پنل پیامک شیراز *

 

 

1* استراتژی های تلفن همراه

به اهداف خود در بازار دسترسی داشته باشید . در حال حاضر تقریبا 70  ٪ از بزرگسالان دارای یک گوشی هوشمند هستند ، در این میان کسانی هستند که میخواهند به اینترنت دسترسی پیدا کنند ، ولی با وجود رایانه های شخصی ، از تلفن همراه خود برای اینکار استفاده میکنند و این بدان معنی است که امروزه شخصی سازی استراتژیهای تلفن همراه با ، بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی ، امکان پذیر و بسیار سودآور خواهد بود .

 

2* تجارب کاربر

تلفن های همراه هوشمند با رایانه های شخصی هیچ شباهتی به هم ندارند . 90  ٪  از بازدیدکنندگان تلفن همراه که مشتریان خاص و وفادار هستند ، اگر بارگیری بیش از 5 ثانیه طول بکشد ، آن سایت اینترنتی را ترک خواهند کرد. بنابراین ، طراحی وبسایت پاسخگو ، برای ایجاد سایت های موبایل مناسب بسیار ضروری است . طراحی وبسایت پاسخگو به طور خودکار با توجه به نوع دستگاه استفاده می شود . سایت های موبایل دوستانه در  طراحی ساده ترند و برای بارگذاری اطلاعات سرعت بیشتری دارند ، همچنین برای استفاده در یک صفحه کوچکتر، هم مناسب و هم پیچیده است .

 

 

* اپراتور تبلیغات صوتی ** تبلیغات صوتی ** نمایندگی پیامک **

 

 

3* استراتژی های موبایل به معنای خدمات بهتر مشتریان است.

مردم تلفن های همراه خود را همه جا با خود حمل میکنند . داشتن مشتریان خاص و وفادار که هر زمان و هر مکانی که باشند و برای آنها راحت وآسان باشد که می توانند با وب سایت شرکت ارتباط برقرار کنند ، به معنی افزایش رضایت مشتری و وفاداری است.

 

4* جستجوهای موبایل مانند دیگر جستجوهای آنلاین کار نمی کند.

 گوگل به تازگی تغییرات چشمگیری در الگوریتم های خود کرده است  و اکنون ترجیح داده شده به روش هایی که مصرف کنندگان سایت های دوستانه را جستجو می کنند این کار را انجام دهد . به این معنی است که افراد در حال جستجو در دستگاه های تلفن همراه خود بیشتر احتمال دارد که کسب و کار مورد نظرشان را پیدا کنند ، ای کار باعث میشود که بازاریابی پیامکی و تبلیغات اس ام اسی و استراتژی های تلفن همراه از امروز بسیار مهم باشد . یکی دیگر از نکات مهم در مورد اینکه چگونه مصرف کنندگان سایت تلفن همراه خود را جستجو می کنند این است که مردم نسبت به گوشی های تلفن همراه خود روابط عاطفی بیشتری  نسبت به دستگاه های دیگر دارند واین مهمترین نکته کلیدی در تبلیغات و بازاریابی با تلفن همراه است.

 

 

* ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** پیامک صوتی ** پیام رسون *

 

 

 

 

تکنولوژی و فن آوری تلفن همراه ، به طور چشمگیری در حال رشد است ، و کسانی که آن را قبول می کنند و از آن استفاده میکنند ، کسانی هستند که بهترین و بزرگترین گام به سوی قله های پیشرفت را برداشته اند.

 

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129**07137325725