سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

پنل اس ام اس و اصول بازاریابی

1398-02-26 07:10:53 2283 0 0

اصول بازاریابی پنل اس ام اس 

 

 

 

پنل اس ام اس

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

بازاریابی به عنوان فرآیندی مدیریتی ، اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیله آن ، افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر ، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این موضوع ،  باید ابتدا موارد مهمی را مانند :  نیاز ، خواسته ، تقاضا ، کالا ، مبادله ، معامله و بازار را بررسی کرد. فرض اساسی بازاریابان اولیه  ، این بود که تولید کنندگان  ، کنترل بازار را در اختیار دارند . مدیریت ، کارکردها ، نقشها و فرآیندها همگی حول این مدل مدیریت بازرگانی با محوریت تولیدکننده قرار داشتند.

 

 

پنل اس ام اس ، پنل پیامک و اپراتور ارسال انبوه پیامک ؛  فروش و بازاریابی را ، مانند ، اصول مدیریتی مجزا می‌دانند. در بعضی کشورها ، تخصص بازاریابی و ارتباطات را از یکدیگر جدا می‌کنند روابط عمومی ، نوشتن متن سخنرانی و ارتباطات داخلی اغلب از بازاریابی که بیشتر تمرکز آن بر ارائه مستقیم محصولات و خدمات به مشتریان است جدا می‌شود.

 

 

«اهمیت بازاریابی ، بسیار بیشتر از آن است که تنها ، به بخش بازاریابی واگذار شود» ، یک دیدگاه مدرن ، حاکی از این است که افرادی که ،عنوان مدیران بازاریابی را دارند ، در واقع مشاوران و متخصصانی هستند ، که محرک و الهام بخش کل سازمان به سوی ، راهبرد و شیوه عملکرد بازار محور یا مشتری محور می‌باشند . این افراد تخصص خود را ، در برخی جوانب بازاریابی به کار می‌بندند .

 

 

بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می‌شود . بازاریابی گاهی اوقات به هنر فروش نیز معروف است ، ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید ،  تعریف لغت‌نامه‌ای بازاریابی عبارت است از «فراهم کردن کالاها یا خدمات برای برآورده ساختن نیازهای مصرف‌کنندگان.» به بیان دیگر ، بازاریابی شامل درک خواسته‌های مشتری و تطابق محصولات شرکت ، برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرایند سودآوری برای شرکت است . بازاریابی موفق مستلزم برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است ، از این رو موجب سفارش‌های آینده می‌شود.

 

 

بازاریابی ، فرآیندی است که ، بین تواناییهای شرکت و نیازهای مشتریان ، تعادل ایجاد می‌کند.

 

بازاریابی یک فعالیت راهبردی و راه و روشی است متمرکز بر فرجام اقدامات مربوط به جذب مصرف‌کننده بیشتر، برای خرید محصول شما در دفعات بیشتر به نحوی که شرکت شما پول بیشتری به دست آورد .

 

بازار و بازاریابی ، در هر زمان و هر مکان که  چهار اصل :  نیاز ، نیازمند ، عوامل رفع نیاز و داد و ستد وجود داشته باشد ، در آنجا حاکم است.

 

بازاریابی با ارزیابی ، نیازی که محصولات و خدمات به آن پاسخ می‌دهند ، شروع می‌شود . به‌طور منطقی ، شناسایی و انتخاب برخی نیازها نشانه بی‌توجهی به دیگر نیازهاست.

 

 

 

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900127**07137325725