نمونه اس ام اس های ارسالی برای مشتریان
متن از پنل اس ام اس شیراز
چه چیزی یک متن ارزشمند را تشکیل می دهد ؟ به نظر شما یک اس ام اس خوب برای ارسال به مشتریان و سهامداران به عنوان یک کسب و کار یا یک سازمان چیست ؟
درواقع همه می توانند پیام کوتاهی ارسال کنند ، که مردم دوست داشته باشند ، مثل این : مشترک گرامی شما برنده 10 میلیون تومان وجه نقد شدید از این که سامانه ما را انتخاب کردید از شما متشکریم.
اما ، اگر شما اینقدرها ثروتمند نیستید ، که بتوانید به همه مشترکین خود نفری 10 میلیون تومان هدیه بدهید باید چکار کنید و چه نوع اس ام اسی به مشتریان خود بدهید یا می توان گفت چه نوع پیامکی باعث جذب مشتریان شما می شود ؟
ما برای شما هشت نمونه از انواع پیامک ، آماده کرده ایم که می توانید از آن برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود استفاده کنید و مطمعن شوید که بهترین پیام را به آن ها می دهید.
** پنل پیامک شیراز ** نمایندگی پیامک ** تبلیغات صوتی **
نمونه هایی ارسالی
ارسال پیامک به مشترکین و یادآوری جلسه یا قرار ملاقات های آنها
نکته ارزشمندی که در این پیام وجود دارد ایجاد تفکر و شخصی سازی افراد همراه با یک یادآوری است.شما در یک پنل پیامک و ایجاد یک اس ام اس یادآوری با یادآوری کارهایی که مشتریان شما قصد انجامشان را دارند به نوعی از درگیری ذهنیشان کاسته و به کارهای آنها نظم می دهید
ارسال پیامک اطلاعاتی یا هشداری
اطلاعات خاص مورد نیاز را مستقیما با مشترکین به اشتراک بگذارید.
با استفاده از یک پیامک هشداری ، که از طریق پنل اس ام اس خود برای مشتریان خود ارسال می کنید ، اطلاعات ضروری و مورد نیازی که لازم دارند را به سرعت دریافت می کنند ، یا اگر منتظر در دسترس قرار گرفتن شخص یا کالای خاصی هستند ، به انها اطلاع داده می شود.برای مثال اعلان قفل شدن درب های ساختمان .
ارسال پیامک های تاییدی
ارسال فوری یک پیامک متنی ، تایید به مشتریان خود و اعلام این که عملیات به اتمام رسید و اطلاعات آنها ثبت و ذخیره شد.
با پنل پیامک ، شما می توانید همانند پیام های هشداری از این پیام ها نیز برای ارسال خلاصه ی اطلاعات مهم از یک رزرو را به مشتریان استفاده کنید ، یا با ارسال یک پیامک تایید تراکنش بانکی خیالشان را راحت کنید. این نوع پیامک ها همانند یک پل بزرگ بین عمل مشتری و پاداش آن است.
** ارسال بلک لیست ** پنل پیامک ** پنل اس ام اس **
ارسال اس ام اس و پیشنهاد به یک دسترسی منحصر به فرد
ارسال پیشنهاد های منحصر به فرد از جمله تخفیف و جایزه به مشتریان خود برای جذب و دورهم نگه داشتن آنها با نام تجاری خود.
ارسال پیشنهاد هایی که برای مشتریان شما منحصر به فرد است ، برای شما که از بازاریابی اس ام اسی استفاده می کنید بسیار می تواند ارزشمند باشد.با فعال کردن دریافت پیام در پنل پیامکی کسب و کار خود ، مشتریان شما می توانند از تخفیف ها و پیشنهادهای فروش استفاده کنند.
ارسال پیام های که وفاداری شما را ثابت می کند.
برای این منظور ، شما میتوانید راه کارهای قبل ، مثل به ازای ارسال عکس هر ده رسید پرداخت یک جایزه دریافت کنید به صورت اس ام اس دراورید و به مشتریان خود ارسال کنید.
مانند مثال های قبل در اینجا نیز بحث پاداش و ایجاد یک ارزش برای مشتریان می باشد که باعث جذب و ماندگاری آنها می شود.
ارسال پیامک بازخورد
برای این که بتوانید بازخوردی از مشتریان خود داشته باشید ، ساده ترین و راحت ترین راه نظرسنجی پیامکی است.
تعامل با مشتریان ، یکی از بهترین روش هایی است که شما می توانید برای جذب آنها استفاده کنید و انها را به مشتریان ثابت خود دراورید.
ارسال پیامک های پیگیری
این نوع پیامک به تجربه مشتری در زمینه های مختلف کمک می کند ، میتوانید از آن جهت مقدار محصول باقی مانده در فروشگاه یا آخرین پست ارسالی یک وبلاگ به مشترکین خود استفاده کنید.
مردم میخواهند ، حس پیوستن به خدمات تجاری شما را داشته باشند و یکی از بهترین روش هایی که می توانید این حس را در مشتریان خود ایجاد کنید ارسال پیامک پیگیری است.
.ما شمارا به رویا هایی که در ذهن دارید ، میرسانیم
**09164900129**07137325725
شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه