بازاریابی موتورهای جستجوگر
متن از پنل اس ام اس شیراز
بازاریابی موتور جستجو یا Search Engine Marketing ، یکی از زیرمجموعههای بازاریابی اینترنتی : Internet Marketing است. این تکنیک ، باعث افزایش بازدید سایت در نتایج صفحات موتورهای جستجو به اختصار SERP میشود. این روش به کمک بهینهسازی و تبلیغات صورت میپذیرد. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) ممکن است به کمک بهینهسازی موتورهای جستجو به تنظیم و بازنویسی محتوای وب سایتها برای رسیدن به رتبه بالاتر در موتورهای جستجو ختم گردد ؛ یا به صورت پرداخت کلیکی: Pay Per Click باشد.
** پنل اس ام اس ** پنل پیامک ** تبلیغات صوتی **
با روند افزایشی تعداد وب سایتها ، در اواسط دهه ۱۹۹۰ موتورهای جستجو ، شروع به برنامهریزی برای نمایش مطالب به کاربران کردند. با گذشت زمان در سال ۱۹۹۶ موتورهای جستجو شروع به ساخت مدل کسب و کار خود برای سرمایهگذاری در خدمات مد نظر مانند تبلیغات کلیکی: Pay Per Click پرداختند. در سال ۱۹۹۸ Goto.com نام خود را تغییر داد و در سال ۲۰۰۱ پیشدرآمدی برای خرید آن توسط کمپانی یاهو بوجود آمد و در نهایت در سال ۲۰۰۳ توسط این کمپانی خریداری شد؛ و اکنون به فرصتی برای تبلیغاتچیها جهت بازاریابی موتور جستجو یاهو تبدیل گردیدهاست. در سال ۲۰۰۰ نیز گوگل به نمایش تبلیغات خود از طریق گوگل اد وردز: Google Adwords روی آورد.
با گسترش تبلیغات در موتورهای جستجو مشاورین بهینهسازی موتورهای جستجو به گسترش پیشنهادهای خود به کسب و کارهای مختلف جهت نمایش تبلیغات آنان پرداخته و تعداد این آژانسها نیز روز به روز در حال افزایش است. واژه بازاریابی موتورهای جستجو ، اولین بار توسط دنی سالیوان در سال ۲۰۰۱ اختراع شد.
درآمد موتورهای جستجو
بزرگترین فراهم کنندگان بستر بازاریابی موتورهای جستجو گوگل ادوردز : Google Adwords، بینگ ادز : Bing Ads ، بایدو : Baidu میباشند . بازاریابی موتورهای جستجو به سرعت در حال رشد میباشد مدیریت کمپین موتورهای جستجو یا به صورت مستقیم یا از طریق فراهم کنندگان ابزار بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) در اختیار کاربران بازاریابی موتورهای جستجو قرار میدهد.
** پنل پیامک شیراز ** نمایندگی پیامک شیراز ** ارسال بلک لیست **
20 لغت زیر ، گران ترین لغات تبلیغاتی در جستجوگرها ، هستند :
** بیمه: Insurance** وام : Loans)** رهن: Mortgage** وکیلَAttorney **
** اعتبار: ** وکیل: Lawyer ** کمک مالی: Donate** مدرک: Degree**
** میزبانی: Hosting ** ادعا: Claim** کنفرانس تلفنی: Conference Call** تجارت: Trading نرمافزار: Software** بازیابی: Recovery** انتقال Transfe**
** سوخت/الکتریسیته: Gas/Electricity** کلاس: Classes** توان بخشی: Rehab ** درمان: Treatment** خون بند ناف : Cord Blood میباشند .
هزینه تبلیغات ، بابت هر کلیک از ۲۷٫۸۰ دلار ، در شروع و تا ۵۴٫۹۱ دلار ادامه میباید . گوگل در چهار فصل منتهی به سال ۲۰۱۱ در مجموع ۳۴٫۴ میلیارد دلار از این طریق درآمد کسب کردهاست. ۹۷ ٪ از درآمد گوگل از طریق پرداخت کلیکی تأمین میگردد.
** ارسال سیم کارت انبوه ** پیامک صوتی ** پیام رسون **
تفاوت SEO و SEM
هر چیزی که به بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO)، با هدف ترفیع وب سایت و افزایش بازدید وب سایت منجر شود بازاریابی موتور جستجو گفته میشود. بازاریابی موتورهای جستجو نظم بیشتری نسبت به بهینهسازی موتورهای جستجو دارد.
در این روش از ابزارهایی چون گوگل ادوردز: Google Adwords، بینگ ادز: Bing Ads و مایکروسافت ادسنتر: Microsoft adCenter و تبلیغات کلیکی استفاده میشود. آنالیز کلید واژهها در هر دو روش (SEO) و (SEM) مورد استفاده قرار میگیرد. به هر حال SEM واژه ای گستردهتر نسبت به SEO میباشد . یک بخش دیگر از SEM بازاریابی رسانههای اجتماعی (SMM) میباشد. در این تکنیک ، به اندازهگیری ارزشمندیه خدمت یا محصول از دیدگاه مشتریان پرداخته میشود.
شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه
09164900129**07137325725