سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

پنل پیامک پیام رسون ویژه عینک فروشان

1400-03-11 15:07:42 4172 0 0

هر فردی در هر کسب و کاری، باید به این نکته توجه خاص داشته باشد که همسو سازی کسب و کار با علایق افراد و هماهنگی با روش های بازاریابی مدرن حرف اول را در موفقیت در عرصه تبلیغات می‌زند.

امروز برای جذب اقشار جامعه به ویژه نیروی جوان باید به دنبال روش های جدید و مدرن تبلیغات باشیم بازاریابی پیامکی نیز یکی از همین روش‌های مدرن است.

 

امروز در سامانه پیامک شیراز می‌خواهیم به یکی از مشاغل که در تمام فصلها پر رونق بوده و نیاز به آن برای سن خاصی تعریف نشده است، بپردازیم. این صنف عینک فروشی است. اگر می‌خواهید از روشهای تبلیغ پیامکی برای عینک فروشان اطلاعات کسب کنید و اقدام به خرید پنل پیامک برای عینک فروشی خود کنید تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید.

 

انواع عینک : 

عینک به دو دسته آفتابی و طبی تقسیم می‌شود، معمولاً همه افراد از عینک آفتابی برای بیرون از منزل خود استفاده می‌کنند چرا که نداشتن عینک در برابر آفتاب چشم را بسیار اذیت می‌کند. دسته دوم کسانی هستند که از عینکهای طبی استفاده می‌کنند این افراد بر اساس تشخیص اپتومتریست خود متوجه می‌شوند که چشمشان چقدر ضعیف شده و یا برای جلوگیری از تنبلی چشم از عینک‌های مخصوص استفاده می‌کند. با توجه به این توضیحات اینکه صنف عینک فروشی پررونق باشد، یک امر بدیهی است. اما در این بین اینکه بتوانید مرکز خرید خود را به مردم معرفی کنید و کیفیت و برند بودن عینک را به مردم بشناسانید زمان زیادی را باید صرف کنید.

 

در این مقاله که توسط تیم تحریریه پیام‌رسون نوشته شده است می خواهیم به یکی از بهترین روش تبلیغ که می‌تواند برای عینک فروشی وجود داشته باشد بپردازیم. عینک فروشی ها نیز خیلی راحت می توانند از پنل پیامک برای تبلیغات خود استفاده کنند.

در زیر چند نمونه از کارایی سامانه پیامک برای عینک فروشی اشاره شده است.

 

 

 1 - مدل های تازه و از مد افتاده ها : 

همانطور که اپتومتریست ها کار معاینه چشم و تعیین نمره ی چشم را انجام می دهند، پس مطب اپتومتریست ها نخستین جایی است که برای دریافت راهنمایی یا خرید فریم به آن مراجعه می کننم. استفاده از سرویس های پیامکی برای ارسال اطلاعات درباره ی آخرین محصولات در زمینه ی قاب های عینک یا شیشه های عینک با قابلیت های خاص یک راه مطمئن و بسیار کارآمد است، با اینکار شما می توانید به مشتریان خود آخرین مدل های قاب ها را به خوبی با جزئیات کامل معرفی کنید. اگرچه که ممکن است توصیف کامل یک عینک در قالب ارسال  پیام کوتاه نگنجد اما پیامک ها امروزه قابلیت ارسال لینک های قابل کلیک هستند که تنها با یک لمس بر روی ان ها مشتری به صفحه ی موردنظر راهنمایی شده و تمام اطلاعات لازم را در آنجا پیدا خواهد کرد. این لینک ممکن است مشتری را مستقیماً به صفحه کاتالوگ ها شما هدایت کند یا اینکه به صفحه ی مربوط به آخرین مدل های قاب ها ببرد، این انتخاب به شما بستگی دارد که با خرید پنل پیامک کدام را انتخاب کنید .

 

 2 - یادآوری وقت مراجعه با استفاده ازارسال پیام کوتاه : 

از قدیم الایام این ضرب المثل تکرار شده است که "وقت طلاست!"

وقت برای همه مهم است چه کسی که مراجعه کننده باشد چه کسی که خدمات میدهد .  قرار ملاقات ها و نوبت هایی که لغو می شوند و مراجع در زمان مقرر شده در مطب حضور پیدا نمی کند نه تنها وقت با ارزش را هدر می دهند بلکه از خدمت رسانی به مراجعانی که نیاز شدیدتری به نوبت و مراجعه را دارند نیز جلوگیری می کند. این موضوع درحالی اتفاق می افتد که اغلب این لغو شدن و سر وقت نرسیدن ها به این خاطر است که مشتری یا مراجعه کننده زمان نوبت خود را فراموش کرده است. تمام این مشکلات با استفاده ازسامانه پیام کوتاه می توانند برطرف شوند.

 

 3 - استفاده از سامانه پیامک  برای تعرفه ها و پیشنهادات خاص : 

همه از داشتن شانس برای پس انداز و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها استقبال می کنند، مخصوصاً زمانیکه بحث هزینه های اجتناب ناپذیری مانند هزینه های خرید عینک و ویزیت به میان می آیند. استفاده از سرویس های پیامکی راهی فوق العاده برای ارسال پیشنهادات و تخفیف های جذاب برای مشتریان است، علی الخصوص اگر در خریدهای پیشین از محصولات شما استفاده کرده باشند.

استفاده از سامانه پیام کوتاه  تاثیرگذاری بالایی در این مورد دارد  .پس می توانید با خرید پنل پیامک پیشنهادات  خاصی برای هر یک از مشتریان را داشته  باشید و طبق خواسته ها و شخصیت آن ها پیامک را ارسال کنید . برای نمونه اگر یک مشتری همیشگی به دلیل معاینه های متعدد خود به عینک فروشی شما می آید، میتوانید دفعه ی بعد برای او یک پیامک حاوی دعوت نامه و یک تخفیف خوب  ارسال کنید. 

 

4 - قاب عینک شما آماده است : 

در بیشتر موارد، قاب های انتخابی یا لنز های انتخاب شده توسط مشتریان در همان لحظه برای بردن حاضر نیستند و باید از قبل سفارش داده شوند و این می تواند چند روزی به طول بی انجامد. اما باید توجه داشت که مشتریان پس از انتخاب قاب مورد نظر خود مشتاق هستند که هرچه زودتر آن ها را به چشم خود بزنند و استفاده کنند.

استفاده از سامانه پیام کوتاه  یک راه ایده آل برای آگاه سازی مشتریان درباره ی تاریخ دقیق رسیدن قاب های سفارش داده شده به مغازه ی شما است. اگرچه که برای این اطلاع رسانی از ایمیل هم می توان استفاده کرد اما ایمیل ارسالی شما به راحتی ممکن است در میان انبوه زیادی از دیگر ایمیل های دریافت شده نادیده گرفته شود، درحالیکه ارسال پیامک شخصاً توسط مشتری دریافت می شود، هر زمان و در هر موقعیتی که باشند. حتی اگر پشت کامپیوتر خود یا متصل به اینترنت نیستند.

 

5 - استفاده از پنل  پیامک برای انجام نظرسنجی : 

از این موضوع اطمینان پیدا کنید که مشتریان از خریدی که داشتند خوشحال هستند و از قاب خریداری شده رضایت کامل دارند و همچنین استفاده از تجربه ی آن ها در استفاده از محصولات شما کلید موفقیت در رشد و توسعه کسب و کار و اعتبار تجارتتان است و برای انجام تمام اینها  سامانه اس ام اس  راه حلی ایده آل است . 

 

 

شما میتوانید جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید .