تاثیر بازاریابی پیامکی در فروش
متن از پنل اس ام اس شیراز
در جوامع امروز ، فروش و بازاریابی تلفن همراه در هردو بازار ( آفلاین ، آنلاین )از رشد پایدار و امیدوار کننده ای
برخوردار است و اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی را تقویت میکند و بهترین جایگزین برای تکنیک
های فروش سنتی (آفلاین ) است .
آمار نشان میدهد که فروش تجارت الکترونیک از طریق پنل اس ام اس و پنل پیامک بیشتر از رسانه های سنتی
آنلاین است به طوری که فروش از طریق بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک در سه ماهه سوم سال 2017
به 6/83 میلیارد دلار رسید، به طوری که رشد 13 % را در سه ماهه سوم سال پشت سر گذاشت.
هزینه های تجارت الکترونیک در گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی آنلاین ، در سه ماهه سوم سال
جاری به 7/8 میلیارد دلار بوده است که نشان دهنده افزایش 26 % نسبت به سال گذشته است.
یک روش موثر در استفاده از استراتژی های تلفن همراه در بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی ، ارائه
خدمات و پیشنهادات ویژه از طریق پیام کوتاه و پیامک صوتی است. شرکت ها ، صاحبان مشاغل و کسب وکار
های نوظهور همواره میتوانند با ارسال انبوه پیامک صوتی و پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتریان از تخفیفات
ویژه استفاده کنند به طوری که در هنگام خرید ، پیامک خود را به صندوقدار نشان میدهند تا از تخفیف استفاده
کنند. بازاریابی پیامکی به طور قطع به خرید شخصی محدود نمیشود. پیامک متنی میتواند شامل لینک باشد ،
که به مشتریان اجازه میدهد بطور مستقیم از طریق تلفن همراه به وب سایت مراجعه کند و خرید خودرا انجام
دهد.
* ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** پنل پیامک شیراز *
* نمایندگی پنل پیامک * نمایندگی پنل پیامک شیراز *
علاوه بر این مارک های تجاری وبرندهای معروف میتوانند از این خلاقیت در جذب مشتریان بیشتر و موفقیت
در بازار رقابت استفاده کنند.کمپین های بازاریابی می توانند از لیست پیامکی خود برای مخاطبین خاص و
منحصر بفرد خود کد مخصوص یک محصول یا خدمات ویژه را ارسال کنند تا مخاطب برای ورود به سایت
وخرید از این کد استفاده کند.
بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی یک روش شخصی ساده ، اما بسیار موثر و قدرتمند و برای برقراری ارتباط پایه
و ایجاد تعامل با یک مصرف کننده است. از این رو یک راه فوق العاده برای جذب و ورود بیشتر مشتریان به وب
سایت شما دادن پیشنهادات خاص و ویژه وایجاد انگیزه برای آنهاست.
در اقتصاد رو به رشد تلفن همراه ، برند ها ، مارکهای تجاری ، صاحبان مشاغل و کسب و کاهای نوظهور با در
نظر گرفتن هزینه های جانبی ، باید راههای نو آورانه و موثری را برای ادغام سیستم های مختلف خرید و
حمایت از فروش در سراسر کانال های بازاریابی پیدا کنند.
**رعایت گزینه های زیر درهنگام ایجاد و استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی بسیارمهم است و باید مورد
توجه خاص قرارگیرد**
1* تداوم در نامگذاری
2* سهولت استفاده
3* محتوای سرگرم کننده
4* انگیزه های ویژه
5* اطلاعات ارزشمند
رشد هزینه ها وخرید آنلاین به مراتب بیشتر از فروشگاه های آجر وملات است . تعطیلات بهترین زمان برای
شرکتها ، صاحبان مشاغل ، و کسب وکارهای کوچک است و حکم ویژه ای دارد بنابراین آنها برای بهره برداری
100% و رسیدن به مقاصد خود ، نیازمند روش های زیر هستند :
1* استراتژی های خاص
2* طراحی ساده و گیرا
3* محصولات مختلف
4* محتوای جذاب
5* خدمات ارزشمند و.....
مردم بیشتر توجه خود را بر جاهایی که بیشتر مورد استفاده است قرار میدهند و خرید میکنند ، به همین دلیل
مهم است که امروزه بیش از هرزمان دیگری در تجارت الکترونیک تلفن همراه و رایانه ها با هم کار کنند تا
درآمد را به حداکثر برسانند.
شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه پیشتاز درامر خدمات پیامکی باکیفیت وارزان
09164900129**07137325725