سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 021-2842 3301

هدف گیری صحیح با پنل اس ام اس

30 شهریور 1397 860 0 0

هدف گیری صحیح با پنل اس ام اس

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

تبلیغات وآنچه نام گذاشته شد ، تاریخچه محدودیت صدا(تبلیغات) به نیم قرن پیش می رسد، در اواسط دهه 60زمانی که طرفداران پخش عمومی در دوران طلایی تلویزیون شبکه  تخصصی گسترده ای از متخصصین و صاحبان کسب وکار ومشاغل با هدف بهبودکیفیت خدمت به نیاز مخاطبان و ارتقا فروش کسب وکارها وپیداکردن وجذب مشتری ( بازاریابی ) به وجود آمد.

استراتژی بازاریابی گسترده را حتی بزرگترین شرکت ها بزرگ با مفهوم مخاطب انبوه استفاده کردند. با استفاده از گزینه های انتخاب پیام کوتاه ، تلویزیون های کابلی و تبلیغاتی آنلاین هدف قرار می گیرد. اما چطور به اینجا رسیدیم؟

در روزهای نخستین تلویزیون آمریکا، توجه به سهم جذب مصرف کنندگان به سه دسته اصلی، NBC، CBS و     ABC در انحصار بود. هرکدام از آنها خواستار دسترسی بیشتر به مخاطبان بودند، اجتناب از برنامه ریزی و چسبیدن به فرمول بحث برانگیز بزرگترین = بهترین. با رقابت بسیار کمی، هر شبکه می توانست به نوبه خود 90٪ سهم مخاطب داشته باشد. ورود تلویزیون کابلی پایان دوران بازاریابی انبوه و(پخش محدود) بود که برنامه نویسان و تولیدکنندگان آن را به عنوان بهترین امید در نظر گرفتند، استراتژی جدیدی بود.

 

پنل اس ام اس شیراز  نمایندگی پنل پیامک شیراز    پنل پیامک شیراز

 

سناریو ارتباطات تلفن همراه

این ذائقه وسلیقه متفاوت وتنوع طلبی مصرف کننده بود که اینترنت متولد شد. یک بازار تقسیم شده توسط یک مجموعه بی نظیر از راه اندازی و بکارگیری فناوری، هر کدام در ارائه خدمات کمی متفاوت است. در طول تاریخ صدای محدود(تبلیغات نام گرفت)، هرگز خانه ای طبیعی تر بهتر ومناسب تراز اینترنت نداشته است.

یک نسل از کارشناسان بازاریابی با نیاز به رسیدن به مخاطبان انبوه بیرون مشغول بکار شدند آنها می توانند اطلاعات و گزینه های مختلف را به مخاطبان انتخابی انتقال دهند و محتوای آنرا مجذوب کننده تر کند. این تغییر نگرش تاثیر مثبتی بر بازاریابی اس ام اسی داشته است. با توجه به آمار88 درصد از ایمیل ها باز نشده است، در مقابل متن پیامکی و پیامک تبلیغاتی فقط2درصد باز نشده دارد. کاربران و مخاطبین با اس ام اس به راحتی ارتباط برقرار میکنند، به طور متوسط هر فرد ​​150 بار در روز به تلفن خود نگاه می کند، در حالی که بیش از نیمی از جمعیت، کمتر از پنج بار در روز ایمیل خود را چک می کنند. اکنون بازاریابی پیامکی نیز به همان اندازه که صفحات (page) فیس بوک تا سال 2012 متوقف نمیشدتا آمار به  85 درصدی از طرفداران خود رسید از (سیاست کثیف) با شعار درهای بسته باز نمیشوند مگر اینکه پول تغییرات ایجاد کندوارد عمل شد. این تغییر در سیاست به این معنی بود که حتی طرفدارانی که به منظور دریافت اطلاعات در مورد یک کسب و کار از طریق دکمه «دنبال کردن» انتخاب شده بودند دیگر پیامهای خود را در خبرخوان خود مشاهده نکردند. هر کسی به این تغییر مهم توجه نکرده است، و کسب و کارها ،شرکتها وموسسات  همچنان به دنبال کمپین های رسانه ای بی ثمر هستند که فیس بوک را در مرکز قرار می دهد.

 

توییتر کمتر از فیس بوک سودمند است80 درصد از تویت های بازاریابی تجاری بیشتر توسط افرادی که بیشترین میزان اسپم را دارند، به حساب کلیک شده است. حذف غیر هدفمند لیست های  مشتریان بالقوه از بین بردن منابع است. این پیام به سادگی تنظیم شده است مانند یک تعطیلات تجاری در اواخرهفته است که ناخودآگاه توسط میزبان همه چیز خراب شود.

پس چه چیزی در مورد پیام کوتاه است که برای مشاغل وکسب وکارهای کوچک مناسب  ومفید است؟ اکثر مردم در مورد باز کردن پیامک متعهد هستند، بخشی از این که شرکت های بازاریابی به شدت درگیر استفاده از سامانه پیامک پیام رسون  که دارای خصوصیات ویژکیهای منحصر به فردی است. مخاطب بعد از دریافت پیامک حساس وکنجکاو است که پیامک متنی از طرف چه کسی است . صنایع و شرکتهای بزرگ با  استفاده از اپراتور تبلیغات صوتی ، پیامک صوتی ، تبلیغات صوتی و نمایندگی پیامک رو به جلو میروند، مراقب اطمینان از سیاست های انتخاب شده اند که به مصرف کنندگان احترام می گذارند و پیرو خواسته آنهاست. 

 

اگر قصد دارید شغل ،درآمد وکسب وکارخود راارتقا دهید و برند خود را مشهور کنید همین حالا با ما تماس بگیرید

 

*به راحتی و در کمترین زمان پنل پیامک خود را ایجاد کنید*

برای ارزش دهی به کاربران خود وجود یک راه ارتباطی سریع ، آسان و کم هزینه لازم و ضروری است. ما برترین ها را در بستری امن برایتان فراهم آورده ایم تا در هر لحظه از شبانه روز و بدون وقفه به آن دسترسی داشته باشید.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

071373325725

برچسب ها:
سامانه پیامک پیام رسون

سهم شما از فروش آنلاین چقدر است؟
برای مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید

021-2842 3301
آخرین مطالب