سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

وظایف مدیریت بازاریابی

1397-11-04 14:59:40 915 0 0

وظایف مدیریت بازاریابی

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در جامعه ی مدرن امروز ، بازاریابی و تبلیغات ، اصل و اساس تجارت را ، در هرجامعه در بر دارد ، به طوری که زمانی که نیازها و خواسته‌ها ، فراوان میشود و مصرف کننده به دنبال خرید مایحتاج و نیاز های خود از فروشنده و صاحبان کسب و کار هستند ، در اینجن زمان هم تقاضا وجود دارد و هم عرضه جهت رفع تقاضا ، حال ، این دو باید در زمان و مکانی مناسب ، جهت داد و ستد و مبادله  باهم روبرو شوند و ، و آن جایی نیست  به جزء ،  بازار که محلی برای مبادلات بالقوه است ، در واقع بازاریابی به معنای کار کردن با بازار است.

 

** نقش بازاریابی یعنی ،  ارائه استانداردی ،  بالاتر از زندگی **

 

** پنل اس ام اس **

** پنل پیامک ** پیام رسون **

 

 

 

وظایف مدیریت بازاریابی

*شناسایی و ارزیابی عوامل محیط بازاریابی

*شناسایی و تجزیه و تحلیل فرصت‌های بازار

*بخش‌بندی بازار یا  Segmentation

*انتخاب بازار هدف یا  Segment Selection

*جایگاه‌یابی در بازار یا  Positioning

*طراحی و توسعه آمیزه بازار یا آمیخته بازار آمیزه بازاریابی "Marketing Mix" که به آن 4P یا 8P گفته می‌شود .

*تهیه ، اجرا و کنترل برنامه‌های بازاریابی

*افزایش آگاهی برند و بالا بردن سطح شناخت برند و تقویت برند

*هدف‌گذاری بازارهای هدف برای فروش بالاتر محصولات

 

** اپراتورتبلیغات صوتی ** پیامک صوتی ** نمایندگی پیامک **

 

مدیریت محصول

یکی از موضوعات در مدیریت محصول ، موضع‌یابی است . تمام محصولات در بازار دارای موضع و جایگاه خاصی هستند . موضع و جایگاه محصول عبارتند : از نحوه ادراک مصرف‌کنندگان ، ازآن محصول در مقایسه با ادراک آن‌ها از محصولات رقیب .

 

مدیریت چرخه عمر محصول

به روشی که مدیران بازرگانی ،  برای جانشینی محصولات  و با استفاده از چرخه عمر محصولات ، به کار می‌بندند ،  مدیریت چرخه عمر محصول می‌گویند .

 

منحنی عمر محصول

مراحلی که محصول جدید در بازار طی می‌کند ،  نشان داده می‌شود .

 

چرخه عمر محصول

محصولات دارای منحنی عمر خاصی هستند . در منحنی عمر محصول ، مراحلی که محصول جدید در بازار طی می‌کند ،  نشان داده می‌شود .

مراحل منحنی رشد :

1* مرحله معرفی

2* مرحله رشد

3* مرحله بلوغ

4* مرحله افول

مرحله معرفی یا  Market Introduction Stage

در این مرحله محصول برای نخستین بار به بازار عرضه می‌شود ، فروش به کندی افزایش می‌یابد و سودی وجود ندارد . علت کندی افزایش فروش ، ناآشنایی مصرف‌کنندگان با محصول و علت عدم سود ، هزینه‌های زیاد بازاریابی و سرمایه‌گذاری است.

 

مرحلهی رشد یا  Growth Stage

در این مرحله قیمت تمام شدهی محصول ، به‌دلیل افزایش مقیاس تولید کاهش می‌یابد . حجم فروش به‌سرعت افزایش می‌یابد ، در ابتدا سوددهی کم‌کم افزایش می‌یابد ، آگاهی عمومی بالا می‌رود ، رقابت با حضور بازیگران جدید افزایش می‌یابد و نهایتاً به‌دلیل افزایش رقابت شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

 

مرحلهی بلوغ یا  Maturity Stage

در این مرحله ، هزینه‌های محصول تحت تأثیر افزایش حجم تولید و همچنین تحت اثر تجربه یا The Experience Curve کاهش می‌یابد ، فروش به بالاترین حد خود رسیده و بازار به مرحلهی اشباع می‌رسد و شاهد ورود رقبای جدید به بازار هستیم و همچنین تحت تأثیر وجود محصولات رقابتی زیاد ، قیمت تمایل به کاهش پیدا می‌کند . شاهد حفظ با افزایش سهم از بازار خواهیم بود و در نهایت سود شرکت کاهش می‌یابد.

 

.کیفیت ، تجربه و بیش یک دهه ، فعالیت و سابقه کار مفید و مستمر ، اتفاقی نیست 

برای مشاوره رایگان ،  با ما تماس بگیرید.

 

متن تخصصی فوق ، به سفارش مدیریت محترم سامانه پیامکی پیام رسون ، تقدیم شما دوستان و عزیزان گردید.

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129**07137325725