سامانه پیامک پیام رسون

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود. مطالب وبگاه ما را دنبال کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

هم اکنون، برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 90000091 (شماره رایگان)

5 روش برای ارتقا فعالیت رستوران ها با پنل پیامک

1397-06-27 15:05:00 1421 0 0

 5 روش برای ارتقا فعالیت رستوران ها با پنل پیامک

 

پنل پیامک

 

آیا شما آماده هستید تا مشعل را در کسب و کار خود روشن کنید؟ در این متن فوائد پنل پیامک را برای ارتقا فروش رستوران ها، به شما نشان می دهیم و که چگونه این کار را انجام دهید.

رستوران ها، شاید بیش از هر صنعت دیگری، قالبیت تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی را برای کسب و کار پیدا کرده اند. چرا؟ از آنجا که پیام کوتاه ، مطمئن ترین راه برای رسیدن به مشتریان در زمان مناسب هستند: زمانی که آنها تصمیم می گیرند چه چیزی برای غذا های بعدی خود بخورند.

90٪ از پیام های متنی در سه دقیقه اول پس از دریافت خوانده می شود. هیچ کانال بازاریابی دیگر این نوع دسترسی و فوری را به شما نمی دهد.

و مشتریان یک معامله خوب را می خواهند.

یک نظرسنجی اخیر نشان داده است که نه نفر از 10 نفر حداقل یک بار برای یک معامله در رستوران مورد بررسی قرار گرفته اند. و 18٪ گفتند که در حال صرف غذا در یک رستوران به دنبال معاملات آنلاین هستند.

بنابراین، آسان است که بدانید که چرا بازاریابی پیامکی وتبلیغات صوتی و رستوران ها میتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند. اما دقیقا چطور از متن پیامکی برای پرکردن جداول خود استفاده می کنید؟

 ما( پنل اس ام اس  شیراز و پنل پیامک شیراز )  پنج ایده خوشمزه را به شما نشان خواهیم داد.

 

تصویر رستوران

5 ایده برای تقویت بنیادین

این که آیا شما یک رستوران زنجیره ای دارید یا یک مالک مستقل رستوران هستید، می توانید از برخی از ایده های دیگر بازاریابان رستوران ها استفاده کنید تا پایگاه داده های مشتریان خود را رشد دهید.

در اینجا برخی از روشهایی که دیگر مخاطبین که نمایندگی پیامک یا اپراتور تبلیغات صوتی برای رستوران ها استفاده می کنند، مشاهده میکنید.

 

1*پیشنهاد تخفیف در حال غذا خوردن

یکی از پنج نفر، در هنگام غذا خوردن، از تخفیف استفاده کرده اند. به این معنی است که آنها نه تنها به دنبال معاملات می پردازند، بلکه تصمیم می گیرند که در یک رستوران قرار ملافاتهای خود را بگذارند آنها بعد از اینکه از رستوران خارج شدند  باز به آنجاخواهند آمد این محل مناسب برای ساخت لیست مخاطبین شماست.نمایش و ارائه تخفیف با علامت در نزدیکی ورودی، یک کارت تخفیف در منوی غذا، یک برچسب روی پیراهن خدمتکار، و یا آنها را در صورتحساب چاپ کنید.

 

2*دریافت نظرات خوب

کلید گرفتن بررسی خوب این است که آنها را در زمان مناسب جستجو کنید. اگر به عقب برگردید و برای بررسی منتظر بمانید، هم زمان خود را از دست داده اید وهم نتیجه منفی خواهید گرفت. بنابراین، از مشتری بخواهید تا در مورد میزان پخت غذا ، طعم ومزه و... را بعد از وعده غذایی بررسی کندو به شما اطلاع دهد.

 

3*ارائه تبلیغات

تبلیغات منظم، موثرترین روش برای بسیاری ازرستورانها استفاده از پیامک تبلیغاتی ، پیامک صوتی ،

تبلیغات صوتی است.استفاده از پیشنهادات ویژه هنگامی که شما غذاهای جدید را اضافه می کنید بسیار موثر است. تعطیلات را فراموش نکنید ، این فرصت ها فوق العاده است تا حامیان و مخاطبین را در محل خود به جشن دعوت کنید مخصوصا اگر شما یک رستوران سنتی داشته باشید.این کار معجزه میکند.

 

 

4* اعلام اخبار شرکت

پیامک تبلیغاتی ، پیامک اخباری ، پیامرسان صوتی  یک راه عالی برای به اطلاع رساندن اخبار به مشتریان ارزشمند شما هستند. بگذارید آنها را بدانند وقتی که شما:

*یک سرآشپ جدید را استخدام کرده اید.

*یک ظرف جدید را ارائه دهید.

*یک شعبه جدید افتتاح کرده اید.

*ساعت کاری خود را برای فصل تغییر داده اید.

*دریافت لوح تقدیر مشتری مداری

*دریافت امتیاز وستاره پاکیزگی

 

5*خواسته ها وعلایق مشتری را جمع آوری کنید.

در یک نظرسنجی  اخیر، 79 درصد از مصرف کنندگان گفتند که احتمال دارد با داشتن نام تجاری یا استفاده از بن تخفیف و یا پیشنهادات دیگر، در صورتی که این تبلیغات به طور مستقیم برای ارتباط با آنها باشد باعث جلب نظر شده و بدون هیچ هزینه ای برای شما تبلیغ کرده و نام شما را برای تبدیل شدن به برند یاری میکنند.  به

یکی از ویژگی های ضروری یک سرویس پیامرسان کار آزموده و باتجربه ، استفاده از نظرسنجی پیامکی است با استفاده از نظرسنجی، می توانید مشتریان خود را درک کنید و آنها را براساس ترجیح غذا به گروه ها تقسیم کنید.

 

هنگامی که شما می دانید که مخاطبین شما چه نوع  غذا را ترجیح می دهند، می توانید آنها را ارائه دهید که شخصی تر و موثر تر است.

 

رستوران خود را با پنل اس ام اس به سطح بالای کار ارتقا دهید.

اکنون که شما بعضی از ایده ها را در مورد نحوه استفاده از نمایندگی پنل پیامک برای رستوران خود دارید، وقت آن است که گام بعدی را بردارید. ممکن است بخواهید در این مورد ،کمی قبل از شروع  درباره نوع  خدمات برسی کنید اگر چنین است، کارشناسان ومتخصصین زبده ما آماده ارائه مشاوره و خدمات و پشتیبانی 24ساعته واقعی از به شما عزیزان هستند.

باما تماس بگیرید. 07137325725

 

 

برچسب ها: