5 نکته در بازاریابی پیامکی که نادیده گرفته میشوند.
متن از پنل اس ام اس شیراز
قبل از هرچیز، شرکتهای بازاریابی و تبلیغاتی باید به یاد داشته باشند که تلفن همراه دیگر ، آینده نیست ، بلکه
اینجا و در لحظه ی حال است ، بنابراین راهنمایی های بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی بسیار مهم است.
بعد تحقیقات انجام شده ، مشخص شد که بیش از 70 ٪ از مخاطبین و کاربران ، یک تلفن هوشمند دارند و
34 ٪ از آنها یک تبلت دارند . این تحقیقات پیش بینی می کند که فروش تبلت ها در سال جاری 59 ٪ افزایش
می یابد و در نهایت فروش یارانه های شخصی و لب تاب ، کاهش چشمگیری خواهد داشت . بنابراین بکارگیری
پنل اس ام اس و پنل پیامک یک راهبرد استراتژیک است.
تبلیغات پیامکی در بخش کلیدی اثرگذاری تبلیغات ضعیف است ، زیرا اکثریت زمان هایی را برای ارسال در نظر
میگیرند که یا مخاطب در حالب استراحت است و یا خارج از زمان اداری و اثر گذار است. بازاریابی و انتشار محتوا
در زمان غیر معمول نتیجه کاملا برعکس دارد.
5 نکته نادیده گرفته شده در بازاریابی پیامکی که برای به حداکثر رساندن بازدهی استراتژی های بکار گرفته شده
و افزایش فروش مهم هستند.
1 * یک بیانیه مأموریت ایجاد کنید :
یک بیانیه مأموریت توسعه یافته می تواند هدف و برنامه ریزی برای تلاش های بازاریابی تلفن همراه و کاهش
هزینه های غیر ضروری را فراهم کند . اصول بازاریابی تلفن همراه ، برنامه ریزی و چسبیدن به آن برنامه کلید
موفقیت است.
* ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** پنل پیامک شیراز*
* نمایندگی پیامک ** نمایندگی پنل پیامک ** نمایندگی پنل پیامک شیراز *
2 * اثربخشی خود را اندازه گیری کنید :
اندازه گیری صفحات مورد نظر قبل را از مبارزات انتخاباتی را انجام و نتایج را اندازه گیری کنید . همچنین درکاز
نحوه کارکرد دستگاههای تلفن همراه و مشاهده ی ، نمایندگی پیامک و پنل نمایندگی از تبلیغات خود به وسیله
دستگاههای مختلف تلفن همراه مهم است . با تبلیغات از دیدگاه یک مشتری باعث ایجاد تعامل شوید تا فرصت
لازم را بدست نیاورده اید ، شروع به ارسال پیامک نکنید.
3 * می دانید مخاطب شما:
از قدرت جستجوگرها استفاده کنید و بدانید بیشترین کلمات درخواستی و کلیک خور چیست؟ . این می تواند
اطلاعات ارزشمندی را برای شناختن موقعیت مشتری ( بازاریابی حساس به موقعیت مکانی ) برای بهینه سازی
تجربه ی تبلیغ و ارتباط آن با مخاطبان خود ، هدف قرار دهد . اگر متخصص مخاطبان تلفن همراه نیستید، در
نظر بگیرید شخصی را استخدام کنید تا به استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود کمک کند تا مخاطبان را به درستی
شناسایی و مخاطب قرار دهد.
4 * خلق متن ارسالی پیام کوتاه :
پیام ها را کوتاه و آسان و با محتوای سرگرم کننده ارسال کنید برای جلوگیری انتقادات از توضیحات چند صفحه
ای خودداری کنید. همچنین ، بهینه سازی وب سایت برای موبایل یک راه عالی برای بهبود ارتباط و ایجاد تعامل
جذب مشتری است.
5 * آهسته و پایدار:
رم در یک روز ساخته نشد . تا زمانی که یک طرفدار هستید ، تحقیق ، برنامه ریزی ، اجرا ، اندازه گیری و تنظیم
گام به گام آن را بگذارید. اجازه دهید این چرخه تلاش های بازاریابی تلفن همراه شما را برانگیزد.
تلاش های بازاریابی تلفن همراه باید بیشتر هدفمند و آگاهانه باشند وبهتر است که به این شکل ادامه پیداکند
دستگاه تلفن همراه.
شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه
09164900129**07137325725